۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

فریبا نادری از حضورش در ستایش می‌گوید

"فریبا نادری" و "رامین کبریتی" در ادامه مجموعه "ستایش 2" علی رغم مخالفت‌های "حشمت فردوس" ازدواج می‌کنند.
کد خبر : ۱۷۵۴۶۷
صراط: فریبا نادری بازیگر نقش "پری سیما" در سریال ستایش گفت: در سریال "ستایش 2" در نقش "پری‌سیما" ایفای نقش می‌کنم که به عنوان صاحب شرکت صادرات میوه از سمت صابر به "حشمت فردوس" برای همکاری معرفی می‌شود.

وی افزود: البته "حشمت فردوس" با "پری‌سیما" برای همکاری موافقت نمی‌کند ولی او همکاری‌اش را با "صابر" ادامه می‌دهد تا جایی که وارد زندگی خصوصی "صابر" می‌شود و با او ازدواج می‌کند.

"نادری" اظهار داشت: در ادامه داستان "پری‌سیما" مخالفت‌هایش با "حشمت فردوس" با توجه به قید و بند و اصولی که فردوس برای زندگی مشخص می‌کند، ادامه دارد ولی در نهایت "پری‌سیما" موفق می‌شود.

وی در خصوص موفقیت سری دوم "ستایش" عنوان کرد:‌ تجربه ثابت کرده مجموعه‌هایی که در سری اول موفق بوده و همچنین دارای قصه‌ای قوی بودند در فصل دوم هم به شرط پرداخت رگه‌های بیشتر سری اول در فصل دوم، موفق خواهد بود که در فصل دوم "ستایش" این اتفاق افتاده است.

"نادری" تصریح کرد: "ستایش 1" از قصه‌ی قوی برخوردار بود و در بخش دوم هم این روند ادامه دارد، این را به عنوان یک تماشاگر می‌گویم و امیدوارم مخاطبان هم این نظر را داشته باشند و فصل دوم "ستایش" با موفقیت روبرو شود.

وی در خصوص اینکه آیا در سری اول "ستایش" هم حضور داشته یا خیر، عنوان کرد: من در سری اول "ستایش" بازی نکرده بودم، ولی یکی از شخصیت‌های فصل اول نقش پدر مرا در این مجموعه بازی می‌کرد که من در نقش دختر او در فصل دوم بازی می‌کنم.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز