۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
به همت بسیج دانشجویی/

بزرگداشت شهیدخلیلی دردانشگاه‌فردوسی

مسئول فرهنگی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: مراسم بزرگداشت و چهلمین روز شهادت شهید علی خلیلی به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر : ۱۷۵۵۷۵
صراط: حسن اکبری دوشنبه شب در نشستی خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مراسم بزرگداشت شهید خلیلی اظهار کرد: این مراسم به همت بسیج دانشجویی و همکاری هیئت سیدالشهدا (ع) و به منظور بزرگداشت این شهید والامقام و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

 وی از برگزاری این مراسم در روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه جاری خبر داد و افزود: این مراسم با حضور دانشجویان و مسئولان فرهنگی در ساعت 13 روز 10 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

مسئول فرهنگی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: در این مراسم استاد علی تقوی با محوریت و موضوع فریضه امر به معروف و نهی از منکر سخنرانی می کند.

اکبری عنوان کرد: نعیم کاوه از دوستان شهید خلیلی  هم در این همایش خاطراتی را از این شهید نقل می کند و سپس حمیدرضا برقعی و میلاد عرفان‌پور، در وصف این شهید به شعرخوانی می پردازند.

 گفتنی است؛ مراسم بزرگداشت شهید خلیلی در روز چهارشنبه،  10 اردیبهشت ماه جاری در محل سالن دکتر شریعتی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار می‌شود.

 


منبع: مهر