۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰

دوچرخه‌سوار تهرانی ۱۰۰۰ کیلومتر رکاب زد

همزمان با روز ملی خلیج فارس دوچرخه سوار تهرانی که تصمیم دارد دور دنیا را رکاب بزند صبح امروز پس از طی یک‌هزار کیلومتر وارد بوشهر شد و در مراسم روز ملی خلیج فارس شرکت کرد.
کد خبر : ۱۷۵۹۱۶
صراط: سید مسعود طباطبایی دوچرخه سوار تهرانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  اردیبل آغاز سفرش بود اظهار کرد: سفر خود را 23 فروردین از استان اردبیل آغاز کردم و پس از عبور از هفت استان کشور صبح امروز به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس وارد بوشهر شدم که مورد استقبال مردم خونگرم ومسئولان این شهر قرار گرفتم.

وی با بیان اینکه در این  19 روز یک هزار کیلومتر رکاب زدم گفت: در این مدت ازاستان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و خوزستان عبور کردم و همزمان با روزملی خلیج فارس وارد بوشهر شدم.

طباطبایی با بیان اینکه برای سومین بار است که درروز ملی خلیج فارس شرکت می‌کنم تصریح کرد: پیش از این نیز درسال92 برای همدردی با زلزله زدگان منطقه دشتی از پاسارگاد استان فارس تا شهر شنبه بوشهر رکاب زدم.

این دوچرخه سوار با اشاره به اینکه این سفر با شعار اهدا عضو اهدای زندگی  آغاز شده گفت: این سفر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و موسسه مردم نهاد سیراف پارس بوشهر انجام شد.

وی از سفر به دور دنیا خبرداد و افزود: قصد دارم پس از بوشهر با هواپیما به یونان بروم و سفر دور دنیا را ازآنجا آغاز کنم.


منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز