۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸

برترین گوشی‌های دوسیم کارته دنیا+قیمت

يكي از امكاناتي كه خريداران گوشي همراه به تازگي به اهميت آن پي برده‌اند دو سيم‌كارته بودن آن است. شركت‌هاي توليدكننده گوشي همراه هم با توجه به اين حساسيت اين روزها دست به توليد گوشي‌هاي همراهي زده‌اند كه از دو سيم‌كارت پشتيباني مي‌كند.
کد خبر : ۱۷۶۶۵۵
صراط: بسياري از كمپاني‌هاي مشهور تلفن‌همراه، مدتي است توليد گوشي‌هاي دوسيم‌كارته را در دستور كار خود قرار داده‌اند كه با استقبال خوبي نيز از سوي مشتريان روبه‌رو شده‌اند.

کارشناسان برتر شرکت های فناوری در گزارشی كه به تازگي منتشر كردند به معرفي تلفن‌هاي همراه دوسيم‌كارته‌اي پرداختند كه بازار تلفن همراه را به قبضه خود درآورده‌اند.

 در اين گزارش پنج تلفن همراه دو سيم‌كارته موجود در بازار كه هم فروش مناسبي داشته‌اند و هم از كيفيت و ساختار مناسبي برخوردارند معرفي شده‌اند.

LG Optimus L5

LG اين روزها در تلاش است كه برعكس روال سابق گوشي‌هاي كاربردي و باكيفيتي روانه بازار كند. اين شركت تا حدي هم در اين مسير موفق عمل كرده، چرا كه گوشي‌هايي كه به تازگي روانه بازار مي‌كند توانسته دل بسياري از گوشي‌بازان را به دست بياورد. يكي از بهترين گوشي‌هاي دو سيم‌كارته اين شركت اپتيموس L5 است.



اين گوشي همراه در كنار دو سيم‌كارته بودن از امكانات راضي‌كننده‌اي هم برخوردار است و نسبت به قيمتش ارزش خريد بالايي دارد. اين تلفن همراه 100 گرم وزن دارد و با توجه به ضخامت اندك گوشي بسيار خوش‌دست و كارآمد به نظر مي آيد. دوربينش 5 مگاپيكسل است و قابليت فوكوس اتوماتيك هم دارد.

این گوشی در بازار 420 هزار تومان قیمت دارد.

Sony Xperia M

سوني هم يك گوشي همراه دو سيم‌كارته وارد بازار كرده كه تا امروز هم توانسته خوب بفروشد و خريداران خود را راضي نگه‌ دارد. سونی با تولید گوشی Xperia M، سعی نموده یک گوشی مناسب را با قیمتی بسیار پایین در اختیار عموم قرار دهد تا افراد بیشتری بتوانند لذت کار کردن با یک گوشی هوشمند اندرویدی را تجربه نمایند.



اين مدل از گوشي سوني 115 گرم وزن دارد و طراحي بدنه آن موجب شده كه بسيار خوش‌دست‌تر از ديگر گوشي‌هاي موجود در بازار به نظر بيايد. حافظه رم اين گوشي 1024 مگابايت است و حافظه داخلي 4096 مگابايتي دارد كه مي‌تواند به راحتي كار كاربران غيرحرفه‌اي را راه بيندازد. دوربينش 5 مگاپيكسل است و از فوكوس اتوماتيك هم بهره مي‌برد.

این گوشی 575 هزار تومان قیمت دارد.

Samsung Galaxy Mega

سامسونگ گلكسي مگا هم در كنار ديگر گوشي‌هاي دو سيم‌كارته موجود در بازار به فروش خوبي دست پيدا كرده‌است. اين مدل از گوشي سامسونگ نسبت به ديگر مدل‌هاي دو سيم‌كارته توليد شده توسط اين شركت از كيفيت بهتري برخوردار است. دارای یک صفحه نمایش 5.8 اینچی با رزولوشن 540×960 می‌باشد.



پردازنده این گوشی یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز می‌باشد که 1.5 گیگابایت حافظه رم نیز در انجام دستورات به آن کمک می‌نمایند. سیستم عامل موجود بر روی این گوشی، نسخه 4.2.2 از سیستم عامل اندروید می‌باشد که آخرین نسخه اندروید نیز می‌باشد. در ضمن، یک دوربین 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بر روی این گوشی قرار دارد.

این گوشی یک میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

HTC Desire 600

اچ.تي.سي تا قبل از اينكه شركت‌هايي نظير ال.جي و سامسونگ دست به توليد گوشي‌هاي دو سيم‌كارته نزده بودند وارد اين حوزه نشده بود اما براي اينكه از ديگر رقباي خود عقب نماند يك گوشي دو سيم‌كارته راهي بازار كرد كه كيفيتي مناسب دارد و امكانات داخلي و مشخصات ظاهري آن دل مشتريان را به دست آورده است.


دوربین موجود بر روی این گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که قادر است با کیفیت HD فیلم برداری نماید. دوربین دوم این گوشی نیز یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی جهت انجام مکالمات تصویری می‌باشد. نسخه 4.1 از سیستم عامل اندروید نیز سیستم عامل منتخب HTC برای این گوشی است که در کنار BlinkFeed معروف HTC، زیبایی و راحتی گوشی را چند برابر می‌نماید. در ضمن، بر روی این گوشی نیز دو اسپیکر در بالا و پایین قرار دارد که به تکنولوژی BoomSound مجهز هستند.

این گوشی 950 تا 980 هزار تومان در بازار قیمت دارد.

Huawei Ascend G 525

هووآيي اين روزها حسابي بازار موبايل را شلوغ كرده‌است. اين برند چيني تصميم دارد آرام آرام بازار موبايل كشورها را به تسخير خود در آورد و قطعا هم يكي از بازارهاي هدف اين گوشي ايران است. هووآيي در ميان گوشي‌هايي كه راهي بازار كرده يك گوشي دو سيم‌كارته هم دارد كه از لحاظ كيفيت و امكانات مي‌تواند بسياري از خريداران را راضي كند. وزن اين گوشي 155 گرم است و حافظه رم آن 1024مگابايت است.



اين گوشي همراه دوربين 5 مگاپيكسلي دارد كه از فوكوس اتوماتيك هم بهره‌ مي‌برد. سيستم عامل اين گوشي همراه چيني اندرويد 4.1 است و مي‌تواند از بسياري از برنامه‌هاي اندرويدي پشتيباني كند.البته گفته مي‌شود كه كيفيت اين گوشي نسبت به ديگر گوشي‌هاي دو سيم‌كارته موجود در بازار كمي پايين‌تر است و بنابراين در مقام پنجم قرار مي‌گيرد.

این گوشی از 489 تا 560 هزار تومان قیمت دارد.