۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱

به خاطر دایی وزیر و وکیل به ما زنگ زدند

مربی سابق تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: از کی‌روش می‌خواهم رحمتی را به تیم‌ملی دعوت کند زیرا او از نظر فنی بهترین دروازه‌بان ایران است.
کد خبر : ۱۷۶۸۴۶
صراط: نادر فریادشیران مربی سابق تیم‌ملی فوتبال ایران ، در مورد فهرست تیم‌ملی گفت: متاسفانه در این فهرست جای چندین بازیکن از نظر من خالی است مهرداد جماعتی، عبدالله کرمی، هادی عقیلی و مهدی رحمتی می‌توانستند در این فهرست حضور داشته باشند. مهدی رحمتی اکنون بهترین دروازه‌بان ایران است او برای فوتبال ما زحمات زیادی کشیده است اما نمی‌دانم چرا نامش در تیم‌ملی نیست.

وی ادامه داد: در زمان مربی‌گری مایلی‌کهن در تیم‌ملی ما علی دایی را به تیم‌ملی دعوت نکردیم مملکت به هم ریخت وزیر و وکیل به ما زنگ می‌زدند و می‌خواستند دایی به تیم‌ملی دعوت شود حتی فائزه هاشمی نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک هم خواهان دعوت علی دایی بود. مایلی‌کهن هم نمی‌گفت او را دعوت نمی‌کنم بلکه می‌گفت می‌خواهم او متوجه اشتباهش شود نه اینکه عذرخواهی کند بلکه بفهمد که دیگر نباید علیه مربی‌اش حرف بزند.

مربی سابق تیم‌ملی ادامه داد: اکنون که کی‌روش چشمان رنگی دارد هیچ‌کس جرات نمی‌کند به او حرف بزند آن هم در حالی که مهدی رحمتی در بازی مقابل ازبکستان، قطر و کره نمایش خوبی از خود ارائه کرد و یکی از بهترین‌ها بود اکنون چرا سیاسیون فشار نمی‌آورند تا رحمتی دعوت شود؟ آن زمان فائقی، هاشمی‌طبا خواستار دعوت علی دایی بودند.

فریادشیران با اشاره به اتفاقات گذشته در زمان مربی‌گری مایلی‌کهن در تیم‌ملی گفت: حتی فائقی و مصطفوی به خانه مایلی‌کهن رفتند و خواستار دعوت دایی شدند که مصطفوی به مایلی‌کهن گفت دایی متوجه اشتباهش شده است و مایلی‌کهن هم از او خواست که این مطلب را کتبی بنویسد و پس از نوشتن این مطلب بود که دایی به تیم‌ملی دعوت شد که فائقی هم به مایلی‌کهن گفت خیلی بی‌معرفتی.

وی افزود: اکنون نمی‌گویم به کی‌روش فشار بیاورند تا مهدی رحمتی را به تیم‌ملی دعوت کنند بلکه من حرفم این است اگر رحمتی و عقیلی به خاطر اشتباهی که مرتکب شده‌اند دعوت نمی‌شوند باید کی‌روش را متقاعد کرد تا آنها را دعوت کند زیرا آنها از نظر فنی می‌توانند به تیم‌ملی کمک کنند اما اگر کی‌روش به آنها اعتقادی ندارد که بحث آن جدا است که البته بعید است اینگونه باشد. شما دیدید که گواردیولا در جواب بکن‌باوئر گفت شما نمی‌توانید اعتقادم را عوض کنید من هم می‌گویم نباید به اعتقاد کی‌روش کاری داشت اما اگر بحث رفتاری است که رحمتی و عقیلی بارها عذرخواهی کرده‌اند و حتی نامه‌ای هم امضا کردند. من به ریش سفیدی در ورزش معتقدم.

منبع: فارس