۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
با شکست از بلگوری روسیه در بازی نزدیک

متین از والیبال باشگاه های جهان حذف شد

تیم والیبال متین ورامین در سومین مسابقه خود در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان نتیجه را به نماینده روسیه واگذر کرد.
کد خبر : ۱۷۷۱۰۴
صراط: تیم والیبال متین ورامین در سومین بازی خود در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان برابر بلگوری روسیه قرار گرفت و در پایان نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

در این مسابقه شاگردان بانیولی با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 بر 21، 22 بر 25، 25 بر 15، 26بر 24 بازی را به حریف واگذار کردند تا در مجموع 3 بازی خود 3 امتیاز کسب کرده و از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازمانند.

بلگوری از حضور چهره‌های ملی‌پوشی همچون دیمیتری موزرسکی، دیمیتری ایلینخ و ... بهره می‌برد و یکی از شانس‌های قهرمانی این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

متین ورامین پیش از این مقابل نماینده برزیل با نتیجه 3 بر صفر بازنده و برابر نماینده پورتوریکو با حساب 3 بر صفر به پیروزی رسیده بود.

در جدول رده‌بندی گروه نخست این دوره از مسابقات بلگوری روسیه با کسب 9 امتیاز صدرنشین شد و ساداکروزیروی برزیل هم با کسب 6 امتیاز و به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. متین ورامین با 3 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و گواینبو متس پورتوریکو بدون امتیاز چهارم شد.

از گروه دوم مسابقات هم تیم‌های الریان و UPCN آرژانتین به ترتیب با کسب 7 و 6 امتیاز به نیمه‌نهایی رسیدند و تیم‌های ترنتینوی ایتالیا با 5 امتیاز و اسپرانس بدون امتیاز نتوانستند از گروه خود صعود کنند.

* نتایج کامل روز چهارم به این شرح است:

الریان (قطر) 2 - یو.پی.ان (آرژانتین) 3

ترنتینو (ایتالیا) 3 - اسپرانس (تونس) صفر

بلگوری (روسیه) 3 - متین (ایران) یک

جدول رده‌بندی گروه اول:

1- بلگوری 9 امتیاز

2- ساداکروزیرو 6 امتیاز

3- متین 3 امتیاز

4- گواینبو متس بدون امتیاز

جدول رده‌بندی گروه دوم:

1- الریان 7 امتیاز

2- یو.پی.ان 6 امتیاز

3- ترنتینو 5 امتیاز

4- اسپرانس بدون امتیاز

به این ترتیب فردا در مرحله نیمه‌نهایی الریان قطر مقابل ساداکروزیروی برزیل قرار می‌گیرد و بلگوری روسیه برابر یو.پی.ان آرژانتین صف‌آرایی می‌کند.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
France
|
۱۱:۵۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۰
ماشالا چه شانسی داشته تو چه گروهی افتاده تیم اول و دوم جهان