۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷

بازداشت ملکه‌ زیبایی به اتهام تروریسم +عکس

پلیس آلمان، "لیندا دومن" ملکه زیبایی آلمان را به خاطر برنامه ریزی برای فعالیتهای تروریستی به همراه برادرش فرانک دستگیر کرد.
کد خبر : ۱۷۷۲۵۱
صراط: نیروهای ویژه پلیس در منزل لیندا در کریفیلد در غرب آلمان، سلاح گرم، صدا خفه کن، چاقوهای بزرگ، ماسک پلاستیکی، و یادداشت هایی درباره ربودن افراد و گروگان گیری در یک مرکز تجاری که وی پیشتر در آن کار می کرد، یافته اند.



روزنامه دیلی میل چاپ انگلستان نوشت: کریفیلد که آوریل 2013 به عنوان ملکه زیبایی آلمان برگزیده شد، با برادرش در زمینه گروگان گیری در مرکز تجاری مزبور برنامه ریزی می کرد.

سخنگوی دفتر جنایی دوسلدورف نیز گفت، اطلاعاتی به دست آورده ایم که نشان می دهد لیندا و برادرش و چهار نفر دیگر، برای گرگانگیری با هدف دریافت پول در ازای آزاد کردن افراد برنامه ریزی کرده اند.

وی افزود: در آپارتمان لیندا، طناب هایی که دست و پای گروگان ها را با آن می بندند، یافت شده است و پیش از این هم وی و برادرش به اتهام کلاه برداری از دو هزار نفر به مبلغ حدود پانصد هزار پاوند به بهانه اعطای وام صوری، در یکی از مراکز پلیس در منطقه رور در غرب آلمان دستگیر شده بودند.

ملکه زیبایی کریفیلد، ژانویه 2013 شغل خود به عنوان صندوقدار در یک مرکز تجاری را رها کرده بود و آرزو داشت به عنوان مدل استخدام شود.
منبع: العالم