۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹

جباری در قطر هم با هم‌تیمی‌اش درگیر شد

تیم الاهلی در حضور هافبک ایرانی خود از رسیدن به فینال مسابقات امیر کاپ قطر باز ماند.
کد خبر : ۱۷۷۳۰۲
صراط: مرحله نیمه نهایی امیر کاپ قطر شب گذشته پیگیری شد که طی آن تیم فوتبال الاهلی با قبول شکست در ضربات پنالتی برابر السیلیه از رسیدن به فینال این مسابقات باز ماند.

این بازی در 90 دقیقه معمول با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. برای الاهلی مشعل عبدالله (21 و 84) و برای السیلیه مارسلو تفاریس (31) و فوزی عایش (88) گلزنی کردند. این دیدار در ضربات پنالتی حاصلی برای الاهلی نداشت و این تیم 3 بر صفر شکست خورد تا از رسیدن به فینال باز بماند.

مجتبی جباری هافبک ایرانی تیم الاهلی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت. سایت الکاس در گزارش این بازی از درگیری جباری با یکی از هم تیمی‌هایش خبر داده و نوشته است: در دقیقه 63 درگیری شدیدی بین بازیکنان الاهلی یعنی مجتبی جباری و عبد الرحمن محمد که در دقیقه 61 به بازی آمده بود به وجود آمد. میلان ماچالا سرمربی الاهلی نیز بعد از این برخورد تصمیم گرفت جباری را تعویض کند و وی در دقیقه 66 جای خود را به بلال عبدالرحمن داد.

دیگر دیدار نیمه نهایی این مسابقات بین تیم‌های السد و الغرافه برگزار شد که در نهایت السد با پیروزی 2 بر یک حریف السیلیه در فینال شد. برای السد که حریف فولاد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست، تاباتا (15) و خلفان ابراهیم (40) گلزنی کردند و تک گل تیم الغرافه را لیساندرو لوبیز در دقیقه 35 به ثمر رساند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۰
این آدم گستاخ و هار که یه شبه پولدار شده ایران هم که بود همش با خودش و دیگران درگیر میشد !!!