۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶

زمان توزیع اولین سبد کالا در سال 93

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: مرحله نخست سبد کالا قبل از ماه مبارک رمضان توزیع که در این سبد برای نخستین بار خرما به میزان دو کیلوگرم گنجانده می‌شود.
کد خبر : ۱۷۷۳۱۲
صراط: حسین صفایی  صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه خرید توافقی خرما کشاورزان استان بوشهر به‌زودی اجرایی می‌شود اظهار کرد: در اجرای این طرح مستقیم با نخل‌داران قرارداد منعقد و خرمای آنان که اکنون در انبار نگه‌داری می‌شود خریداری می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از خرید خرمای مرغوب کشاورزان استان بوشهر به کارخانجات بسته بندی خرما تحویل می‌شود تصریح کرد: خرمای خریداری شد پس از فرآوری و بسته بندی برای گنجاندن آن در سبد کالا نگه داری می‌شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هم اینک 20 هزار تن خرمای نخل‌داران استان بوشهر به فروش نرفته است تاکید کرد: با تلاش انجام شده توسط وزارت جهاد کشاورزی، مباشر خریدی برای خرما تعیین شده و در حد ظرفیت کارخانجات فرآوری خریداری می‌شود.

صفایی با بیان اینکه خرمای نخل‌داران استان بوشهر بدون واسطه از ماه آینده خریداری می شود افزود: از ابتدای هفته آینده مقدمات حضور مباشر را فراهم می‌کنیم و از خردادماه خرید توافقی خرماهای نخل‌داران دشتستانی را آغاز و تا قبل از برداشت محصول جدید آن را پایان می‌پذیرد.

وی از توزیع سبد کالا قبل از ماه مبارک رمضان خبرداد و افزود: مرحله نخست سبد کالا قبل از ماه مبارک رمضان  توزیع که در این سبد برای نخستین بار خرما به میزان دو کیلوگرم گنجانده می‌شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی از خرید توافقی محصول گوجه فرنگی کاران بوشهری خبرداد و گفت: با توجه به اینکه بخشی از محصول گوجه‌فرنگی خارج از فصل کشاورزان استان بوشهر به فروش نرفته است برای خرید این محصول و تحویل آن به کارخانجات فرآوری گوجه‌فرنگی توافقات اولیه صورت گرفته است.
منبع: تسنیم