۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۴

هراتی از کجا آمد و چگونه پست گرفت؟

در حالی که اغلب رسانه‌‌ها تاکنون نامه وی در سال 89 به یکی از سران فتنه در هتاکی به حضرت امام(ره) را مورد توجه قرار داده‌اند، مروری کوتاه بر مواضع وی حاکی از مشی ضدانقلابی هراتی، سال‌ها پیش از فتنه 88 است.
کد خبر : ۱۷۷۴۵۹
صراط: مدیر ضد انقلاب اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد در حالی برکنار شد که سوالات و ابهامات فراوانی درباره وی باقی است.
بالاخره دانشگاه آزاد پس از مدت‌‌ها حاضر شد، عبدالحسین هراتی، سرپرست اداره کل اسناد و مدارک خود را برکنار کند. هراتی در حالی روز شنبه از سمت خود عزل شد که انتصاب وی با واکنش‌های بسیاری مواجه شده و طه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در توجیه این انتصاب گفته بود، پاسخ استعلام درباره وی مثبت بوده است!
به دنبال این ادعا و سکوت وزارت اطلاعات در این خصوص، جمعیت دانشجویان حامی عدالت نامه‌ای را خطاب به وزیر اطلاعات منتشر کرد. در بخشی از این نامه آمده است؛ «آیا اظهارات معاون محترم دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر مثبت بودن استعلام «عبدالحسین هراتی» صحت دارد؟آیا اصلا در خصوص انتصاب این فرد استعلامی از وزارت اطلاعات صورت پذیرفته است؟آیا دستگاه دیگری غیر از حراست و وزارت اطلاعات موجود می‌باشد که آموزش عالی کشور استعلامات خود را از آن دستگاه کسب نماید؟»
در حالی که اغلب رسانه‌‌ها تاکنون نامه وی در سال 89 به یکی از سران فتنه در هتاکی به حضرت امام(ره) را مورد توجه قرار داده‌اند، مروری کوتاه بر مواضع وی حاکی از مشی ضدانقلابی هراتی، سال‌ها پیش از فتنه 88 است.
هراتی که چندین سال رابط نهضت آزادی و منتظری بوده، طبق اسناد ویکی‌لیکس در سال 84 از ایران خارج شده و از نمایندگی سازمان ملل در سوریه تقاضای پناهندگی سیاسی می‌کند. وی نظام را در انتخابات سال 84 متهم به تقلب کرده و چند سال بعد طی یک سخنرانی در مالزی، مدعی می‌شود امام خمینی قصد داشته است منتظری و 100 نفر از نزدیکان وی را به قتل برساند که با گریه و زاری هاشمی رفسنجانی از این کار منصرف شده است!
وی که سال ‌ها در خارج از کشور با تابعیت استرالیا مشغول هتاکی علیه انقلاب و حضرت امام(ره) بوده، پس از انتخابات سال 92 وارد کشور شده و با حکم طه هاشمی یکی از مدیران دانشگاهی می‌شود که بار‌ها مسئولان و موسسانش، افتخار آن را انتساب به حضرت امام خمینی عنوان کرده‌اند.
حال سوال اینجاست؛ چنین فردی با این سوابق و مواضع آشکار چگونه به کشور بازگشته و عجیب‌تر گستاخی زایدالوصف این عنصر ضدانقلابی برای تصدی پست و مقام در نظامی است که سال‌ها علیه آن موضع گیری و فعالیت کرده است!
منبع: کیهان
نظرات بینندگان
رضوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۴
اقا اب كه سربالا بره قورباغه هفت تير كش ميشه ديگه ...
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز