۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۴

رونمایی از پیوند ارگانیک فتنه‌سبز با حزب صهیونیستی بهائیت

چند تن از فتنه‌گران فعال در فتنه سبز به دیدار خانواده سران گروهک بهائیت رفتند. 6 تن از سران گروهک استعماری بهائیت در سال 78 بازداشت شدند.
کد خبر : ۱۷۸۲۰۲
صراط: بنابر گزارش رسانه‌های ضد انقلاب، در این ملاقات محمد ملکی (وابسته به جبهه مرتد ملی)، عیسی سحرخیز (مدیر کل مطبوعات داخلی در دولت اصلاحات که از نامزدی بهائیان و هم‌جنس‌بازان حمایت کرده بود)، نرگس محمدی، نسرین ستوده، ژیلا بنی یعقوب، محمد نوری‌زاد  و معصومی حضور داشته‌اند.
این ملاقات که دسته گل تازه مدعیان جنبش‌سبز به شمار می‌رود، صرفاً از آن جهت اهمیت دارد که پیوند جریان نفاق با گروهک استعماری و صهیونیستی بهائیت را نشان می‌دهد و تداعی کننده دوباره نقش آفرینی برخی اعضای این گروهک در حرمت‌شکنی شرم‌آور روز عاشورای سال 1388 است. در آن حرمت‌شکنی چند تن از اعضای گروهک بهائیت بازداشت شدند.
بهائیت که حزبی ساخته دست استعمار انگلیس است، پیوند عمیقی با صهیونیسم و فراماسونری جهانی دارد و به همین اعتبار مقر خود را در فلسطین اشغالی قرار داده است. حامیان این گروه به‌جای اشاره به خیانت‌های شبکه‌ای اعضا به ملت ایران و جاسوسی برای آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی، ادعا می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران با بهائیت صرفاً مشکل عقیدتی دارد حال آنکه به رغم انحرافی و جعلی بودن بهائیت، اتهام اصلی عناصر بازداشتی جاسوسی، اقدام علیه امنیت ملی است. شبکه مالی بهائیت نیز نقش عمده‌ای در اخلالگری و تروریسم اقتصادی ایفا می‌کند.
اکنون با رونمایی از پیوند عمیق‌تر فتنه سبز و بهائیت باید منتظر ماند و دید اصلاح‌طلبان و مدعیان خط امام در این طیف و همچنین جریان‌هایی نظیر کارگزاران آیا، مرزبندی خود را با فتنه‌گران پر رنگ می‌کنند یا آنها نیز به همین پیوند ارگانیک رضایت داده‌اند.
سران رژیم صهیونیستی در اوج فتنه سبز از آشوبگران به عنوان سرمایه بزرگ اسرائیل یاد کرده بودند.
یادآور می‌شود عیسی سحرخیز عضو مرکزیت گروهک موسوم به انجمن آزادی مطبوعات است که چند ماه قبل ریاست این انجمن به فائزه هاشمی سپرده شد. فائزه هاشمی سال گذشته اذعان کرده بود که سازمان تروریستی منافقین را مجاهدین می‌داند و در دوران زندان دوستان خوب مجاهدینی و بهایی پیدا کرده است!
منبع: کیهان