۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷

آخرین آمار از فروش فیلم‌های روی پرده

درحالی فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در دو روز اول خود 35 میلیون تومان فروخت که فروش فیلم «پنج ستاره» به مرز نیم میلیارد تومان رسید و «متروپل» نیز بعد از 15 روز 300 میلیون تومان فروخت.
کد خبر : ۱۷۹۸۳۰
صراط: امیر قطبی از دفتر پخش فیلمیران در خصوص آخرین آمار فروش فیلم سینمایی «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی گفت: «متروپل» پس از 15 روز با در اختیار داشتن 50 سینما در تهران 175 میلیون و در شهرستان 75 میلیون و در مجموع 255 میلیون تومان فروش کرده است.

وی همچنین با اشاره به پایان اکران معراجی‌ها در کلیه سینماها و ادامه اکران محدود «چ» گفت: «چ» با فروش دو میلیارد و 450 میلیون تومانی تاکنون یک میلیارد و  350 میلیون در تهران و یک میلیارد و صد میلیون در شهرستان‌ها فروش کرده است که اکران این فیلم به صورت محدود همچنان در چند شهرستان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، مهدی صباغ‌زاده مدیر شرکت پخش نیمروز در خصوص اولین آمار فروش فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» گفت: افتتاح این فیلم در تهران بسیار خوب بوده است به صورتی که روز چهارشنبه 10 میلیون تومان و روز پنج‌شنبه 25 میلیون و در مجموع در دو روز اول با در اختیار داشتن 40 سینما، 35 میلیون تومان در تهران فروش کرده است که البته هنوز آمار دقیق فروش شهرستان‌ها به دست ما نرسیده است.

همچنین حبیب اسماعیلی مدیر شرکت پخش رسانه مولود با ابراز نارضایتی از قوانین شورای صنفی نمایش گفت: «طبقه حساس» که پرفروش‌ترین فیلم اکران اول بهار است در شرایطی از روی پرده کنار رفته است که تاکنون 3 میلیارد و 250 میلیون در تهران فروش کرده و در شهرستان نیز همچنان فروش این فیلم با استقبال روبرو است به طوری که با در اختیار داشتن 44 سینما، دو میلیارد و 650 میلیون نیز در شهرستان فروش کرده و تنها فیلمی است که فروش آن به مرز 6 میلیارد رسیده است اما با این وجود به دلیل قوانین شورای صنفی مجبور به پایان اکران فیلم در پایتخت شدیم.

وی ادامه داد:«طبقه حساس» با وجود از دست دادن سینمای سرگروه همچنان 12 سینما را در پایتخت در اختیار دارد.

اسماعیلی همچنین با اشاره به اینکه در طی روزهای گذشته میزان فروش «زندگی جای دیگری است» افزایش یافته، گفت: «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی با در اختیار داشتن 40 سینما 560 میلیون تومان فروش کرده است که 420 میلیون تومان سهم تهران و  140 میلیون تومان سهم شهرستان‌ها بوده است که به دلیل حفظ کف فروش همچنان به اکران خود ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش، همچنین محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت پخش نورتابان در خصوص آخرین آمار فروش «5ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده گفت: این فیلم با در اختیار داشتن 77 سینما در کل کشور 343 میلیون در تهران و 110 میلیون در شهرستان و در مجموع 453 میلیون تومان فروش کرده است.
منبع: فارس