۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

مشاجره لفظی اولادی و نظری بالا گرفت

دو استقلالی سابق که هر کدام یک فصل - فصل گذشته - سابقه حضور در جمع آبی ها را دارند و امسال در لیست مازاد این تیم قرار گرفته اند چند روزی است به مصاحبه علیه یکدیگر می پردازند.
کد خبر : ۱۷۹۹۱۹
صراط: مهرداد اولادی و محمدمهدی نظری دو استقلالی سابق که هر کدام یک فصل - فصل گذشته - سابقه حضور در جمع آبی ها را دارند و امسال در لیست مازاد این تیم قرار گرفته اند چند روزی است به مصاحبه علیه یکدیگر می پردازند.

به گزارش گروه ورزشی صراط، شروع این جنجال ها با مهرداد اولادی بود که درباره کم بازی رسیدن به او در استقلال گفته بود "من فقط یک بازی مقابل الشباب کامل بازی کردم و همه دیدند که چه عملکردی داشتم. اگر به من هم مثل محمد قاضی 40 بازی پشت سر هم بازی می‌دادند یا مثل محمدمهدی نظری که بخاطر ارتباط با فردی همه بازی‌ها را فیکس بازی کرد بازی می‌رسید، مطمئن باشید که می‌توانستم توانایی‌های خودم را ثابت کنم."

این اظهارات با واکنش نظری روبرو شد. نظری پیکان حمله را به سمت اولادی گرفت و گفت: از صحبت‌‌های اولادی واقعا تعجب کردم چون ما با هم صمیمی بودیم. مشکل اولادی اخلاقی بود و ارتباطی به مسائل فنی و یا بازیکنان دیگر نداشت.

وی ادامه داد: اولادی در بازی با ملوان فحش‌های رکیکی به کادر فنی داد که این صحبت‌ها به گوش امیر قلعه‌نویی رسید و دیگر به او بازی نداد. نمی‌دانم بازی نکردن اولادی چه ربطی به من داشت که پشت سرم حرف زد.

مهاجم فصل گذشته استقلال تصریح کرد: آقای اولادی! کسی با لابی در استقلال بازی نکرد چون قلعه‌نویی آنقدر بزرگ است که اجازه نمی‌دهد کسی با لابی در ترکیب بازی کند. 

نظری گفت: هیچ‌وقت کاری به کسی نداشتم و خیلی‌ها به من انواع و اقسام تهمت‌ها را زدند اما هیچ صحبتی نکردم. هنوز مانده‌ام چرا اولادی درباره من این صحبت‌ها را انجام داد.


اما این پایان ماجرا نبود و اولادی این اظهارات نظری را هم بی پاسخ نگذاشت. اولادی درباره اظهارات نظری گفت: این بازیکن دو سال است به فوتبال آمده و در مورد همه چیز نظر می‌دهد.همه می‌دانند که این آقا چبه شکل وارد فوتبال شده و حالا باید بگویم اصلا در حدی نیست که برایش مصاحبه کنم!

وی افزود: اگر او گفته من به کادر فنی توهین کردم دروغ محض گفته چون من هم قبول دارم قلعه‌نویی شخصیتی نیست که بشود به او توهین کرد. من با مجید صالح مشکل داشتم و این مشکل در انزلی آغاز شد. در بازی با ملوان در بین نیمه قلعه‌نویی با ما حرف زد و در حالی که داشتیم به زمین می‌رفتیم صالح در گوش قلعه‌نویی حرفی زد که همین موضوع باعث شد سرمربی استقلال همان جا من را تعویض کند.

مهاجم استقلال تاکید کرد: من هم خیلی از این موضوع ناراحت شدم و مقابل قلعه‌نویی با صالح جر و بحث کردم اما توهینی در کار نبود.آدمی هم نبودم که پشت سر کسی حرف بزنم بلافاصله بعد از تعویضم جلوی چشم همه بازیکنان با او حرفم شد که همه هم شاهد هستند توهینی به هیچکش نکردم.

اولادی گفت: مثل اینکه حرف‌های من خیلی برای دوستان سنگین شده و وقتی حقیقت را گفتم موش خودش را از سوراخ بیرون کشید! همه می‌دانند نظری به شکلی در ترکیب استقلال بازی می‌کرد و یک آقا همه کارهای او را انجام می‌داد. آقای نظری امسالت را هم می‌بینیم بعد ببینم چه صحبتی داری!
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز