۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
پدیده جوی نادر پایتخت را غافلگیر کرد

طوفان و مرگ 5 مرد در تهران + فیلم و تصاویر

بر اساس اعلام اورژانس در توفان امروز تهران تا کنون 5 نفر کشته و 30 نفر زخمی شده اند.
کد خبر : ۱۸۰۲۹۰
پایگاه خبری صراط - توفان کم سابقه در تهران امروز برای ساعتی پایتخت را به ناآرام ترین شکل خود درآورد.

به گزارش پایگاه خبری صراط، ساعت 5 بعدازظهر امروز هوای تهران ناگهان تاریک شد و توفان کم سابقه اکثر مناطق شهر را درنوردید.

بر اثر این پدیده جوی، بسیاری از درختان، داربست های ساختمان های نیمه کاره و... سقوط کردند. برخی معابر شهر با ترافیک سنگین مواجه شد. بر اساس اعلام اورژانس تا کنون 5 نفر کشته و 30 نفر زخمی شده اند.

17:28 / آسمان تهران غبارآلود شد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان پایتخت به دلیل وزش باد در اطراف کلانشهر تهران و همچنین شدت گرفتن وزش باد در غرب کشور به شدت غبارآلود شد.

محمد اصغری اظهار داشت: آسمان پایتخت به دلیل وزش باد در اطراف کلانشهر تهران و همچنین شدت گرفتن وزش باد در غرب کشور به شدت غبارآلود شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: البته بخشی از شرایط آسمان تهران به دلیل افزایش ابر نیز هست.

وی بیان داشت: امشب و طی چند شب آینده آسمان این کلانشهر شاهد رگبار و رعد و برق خواهد بود به خصوص این شرایط در ساعات بعد از ظهر رخ می‌دهد.

تصاویر/ تهران در گرد و غبار

تصاویر/تهران غرق در گرد وغبار


تصاویر/تهران غرق در گرد وغبار

تصاویر/تهران غرق در گرد وغبار

تصاویر/تهران غرق در گرد وغبار


17:45 / گرد و غبار دو ساعت ادامه دارد

یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: گردو غبار تا دو ساعت آینده از روی تهران عبور می‌کند.

امین حسین نقشینه، کارشناس ارشد سازمان هواشناسی ، در ارتباط با چرایی طوفان و گردو غبار شدید که از دقایقی قبل در تهران آغاز شده است،  اظهار داشت: وزش باد شدید علت اصلی گردوغبار حاضر در تهران است.

وی ادامه داد: این وزش باد و گردوخاک از استان قم و مرکزی آغاز شده و به تهران رسیده است که باعث کاهش دید برای دقایقی در سطح شهر تهران شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: در حال حاضر با شروع رگبار باران، سرعت وزش باد کاهش یافته و دید بهتری در تهران حاکم خواهد شد؛ در فرودگاه امام خمینی و رباط کریم ورزش باد به 20 نات رسیده بود که وقتی به مهرآباد رسید این وزش باد به 60 نات رسید.

نقشینه بیان کرد: شکسته شدن درختان و گردوخاکی که اکنون در تهران می‌بینید تنها به دلیل وزش بادی است که سازمان هواشناسی پیش بینی کرده بود.

وی ادامه داد: تا دو ساعت آینده این گرد و غبار از روی تهران عبور می‌کند و وضعیت دید بهتر خواهد شد.

فیلم/ توفان امروز تهران

18:05 / درختان خیابان ولیعصر سقوط کردند

رئیس پلیس راهور تهران علت ترافیک سنگین تهران را سقوط درختان در معابر تهران عنوان کرد.

سرهنگ تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به ترافیک سنگین ناشی از توفان اخیر در تهران اظهار داشت: ترافیک در خیابان‌های تهران مخصوصا ولیعصر به دلیل سقوط درختان سنگین شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 15 درخت در مسیرها و معابر شهر تهران سقوط کرده‌ است ادامه داد: همین امر موجب انسداد مسیرها و معابر شهری تهران شده است.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: وضعیت فعلی شهر تهران عجیب و غریب است؛ منتظر هستیم تیم‌های شهرداری تهران در معابر مستقر شده و درختان سقوط کرده را جابجا کنند.

حسینی خطاب به رانندگان اظهار داشت: رانندگان باید به این نکته توجه داشته باشند که میدان دید آنها به شدت کاهش یافته است. مأموران راهور نیز در سطح شهر حضور یافته‌اند و مشغول هدایت رانندگان شده‌اند.

18:12 / سرعت توفان چقدر بود؟

خیابان‌های تهران تاب توفان ۱۱۰ کیلومتری را نداشت و لحظاتی پس از وقوع توفان خیابان‌های تهران در ترافیک شدید فرو رفت.

توفان شدید در تهران که از حوالی ساعت 17 آغاز شده بود منجر به ترافیک شدید و سقوط درختان و اخلال در رفت و آمد عمومی شد.

بسیاری از چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در نقاط مختلف شهر تهران از کار افتاده است که این موضوع بر حجم ترافیک افزوده است.

این در حالی است که مأموران شهرداری تهران دقایقی پس از وقوع این توفان نسبت به جمع آوری درختان سقوط کرده بر کف خیابان که منجر به افزوده شدن حجم نترافیک شهری شده بود، اقدام کردند.

تعدادی از درختان قدیمی و کهنسال خیابان ولیعصر(عج) تهران در لحظات اولیه سقوط کردند. هنوز اخبار رسمی از آمار تلفات و خسارات ایجاد شده اعلام نشده است.

سرعت توفان امروز تهران 110 کیلومتر در ساعت گزارش شده بود.

50 عملیات آتش نشانی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: با آغاز طوفان در شهر تهران ۵۰ عملیات توسط سازمان آتش‌نشانی صورت گرفته و تمامی ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل هستند.


سیدجلال ملکی  اظهار داشت: با آغاز بارندگی و توفان در شهر تهران، بیشتر حوادث افتادن اجسام،‌ پارگی‌های سیم‌های مخابراتی و برق و همچنین قطع درختان بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون 50 عملیات در شهر تهران توسط آتش‌نشانان صورت گرفته که تاکنون در عملیات‌هایی که آتش‌نشانان حضور یافته‌اند تلفاتی نداشتیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یادآور شد: تمامی تجهیزات و ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در آماده‌باش کامل بسر می‌برند.
سقوط داربست روی سه خودرو

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش دید میدان دید رانندگان و افزایش ترافیک در معابر شهری خبر داد.
سرهنگ سید تیمور حسینی عصر روز دوشنبه  گفت: در پی طوفان شدید در نقاط مختلف شهر تهران بالغ بر 25اصله درخت و 3داربست و تعدادی تیر برق  سقوط کرده است .

وی در ادامه بیان کرد: در شمال به جنوب مدرس در محدوده آفریقا یک داربست بر روی 3خودرو سقوط کرده است که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و فقط این حادثه منجر به تصادفات خسارتی شده است.

این مقام مسئول پلیس اذعان کرد: در اکثر محورهای شهر تهران بار ترافیکی به صورت فوق‌العاده‌ای سنگین شده است.

وی در خاتمه بیان کرد: کاهش شدید میدان دید و تاریکی مطلق درسطح شهر برای رانندگان خطرساز شده است همه این عوامل باعث ترافیک سنگینی در معابر شهری شهر تهران شده است.

سقوط درخت روی خودرو

دقایقی پیش طوفان تهران را با سرعت 119 کیلومتر بر ساعت در نوردید و سبب افتادن درختی روی خودرو در خیابان ولیعصر شد.

 ساعت ۵ عصر روز ۱۲ خرداد ۹۳، طوفان شدیدی، هوای تهران را زیر و رو کرد.

این باد شدید و طوفان و گرد و خاک که از سمت قم و ساوه به تهران آمده بود سبب افتادن درخت بر روی خودروی پارک شده در خیابان شد.

افتادن درخت روی خودرو بر اثر طوفان شدید + تصاویر

افتادن درخت روی خودرو بر اثر طوفان شدید + تصاویر


وضعیت پروازهای مهرآباد

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کشور گفت: وضعیت فرودگاه مهرآباد عادی است.
 

یدالله آقایی، مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی کشور، در خصوص وضعیت فعلی فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: هیچ هواپیمایی با هواپیمای دیگری طی گردوغبار و طوفانی که در شهر تهران رخ داد برخورد نکرده است.

وی با بیان اینکه با وجود گردوغبار و طوفان در شهر تهران، پروازهای فرودگاه‌ها دچار هیچ مشکلی نشده است، ادامه داد: وضعیت فرودگاه مهرآباد عادی است.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کشور گفت: تمام پروازها در حال انجام است.

19:07 / 20 کشته و زخمی بر اثر توفان

مسئول اطلاع رسانی اورژانس تهران از فوت دو نفر در طوفان ساعتی پیش تهران خبر داد.

 طوفان باعث مصدوم شدن 17 نفر شد که دو نفر از آنان به بیمارستان منتقل و بقیه به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی اضافه کرد: بیشتر صدمات به علت برخورد مصالح ساختمانی، شکستن درخت و ضربه به سر گزارش شده است.

مسئول اطلاع رسانی اورژانس تهران درباره دو نفر فوتی اضافه کرد: یک نفر در منطقه نارمک تهران و مردی 25 ساله در منطقه جنت آباد فوت شدند که یکی از آنان راکب موتورسیکلت بود.

راهنده به تصادفی در اتوبان تهران - قم اشاره و اضافه کرد: بیش از20 خودرو به علت طوفان در منطقه تیر چراغ برق 75 در این اتوبان با هم برخورد کردند که این تصادف 8 مصدوم به جای گذاشته است.

طوفان و گردباد کم سابقه در تهران

دریک پدیده جوی کم سابقه،هوای تهران ازحدود ساعت پنج بعد ازظهر بشدت منقلب شدوگردبادی مهیب مناطق مختلف این شهر را در برگرفت .بر اثر این گرد باد و پدیده جوی نادر ،اسمان تهران  حدود ساعت پنج بعدازظهربرای دقایقی کاملا تاریک شد .با فروکش کردن شدت گرد بادبادشدید وباران اسمان تهران را دربرگرفت  وبه تدریج از وخامت اوضاع کاسته شد.


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در این خصوص گفت: همزمان با وقوع طوفان در تهران، همه ماموران این سازمان در آماده باش کامل هستند.

آقای ملکی درباره آمار آسیب دیدگان احتمالی افزود: تاکنون هیچ آماری در این باره اعلام نشده است.

طوفان و گردباد در حال گذر از تهران    

مدیر کل مرکز پیش بینی هواشناسی کشور گفت: سامانه توفان محلی همراه با رعد و برق در حال گذر از تهران است.

وظیفه مسئول اطلاع رسانی اورژانس تهران ادامه داد: این سامانه که با ابر کومولونیمبوس همراه است یک ساعت پیش از جنوب غرب تهران آغاز شده و رشد آن قائمی است و تغییرات شدیدی در جهت باد دارد.

وظیفه بابیان اینکه سرعت این سامانه در ایستگاه مهرآباد 32 متر در ثانیه ( 115کیلومتر در ساعت ) ثبت شده است افزود: این سامانه معمولاً با باد شدید همراه است و سبب ایجاد غلظت گرد وخاک و رعد و برق می شود. وظیفه گفت: در برخی جاها به دنبال این سامانه نیز سیل و بارش باران و تگرگ ایجاد می شود.مدیر کل مرکز پیش بینی هواشناسی کشور افزود : صبح امروز این پدیده اطلاع رسانی شده بود و فعالیت این سامانه حداکثر دو ساعت است .

19:26 / آمار جدیدتر از کشته ها: 3 کشته و 27 زخمی

رییس اورژانس کشور گفت: در پی طوفان امروز 3 تن در پایتخت کشته شدند.

دکتر امین صابری‌نیا افزود: بر اثر وزش طوفان کم‌سابقه بعدازظهر امروز در پایتخت برابر آمار اولیه تا کنون 3 تن از هموطنان بر اثر سقوط درخت در مناطق نارمک و جنت‌آباد جان باختند و 27 نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: 17 نفر از مجروحان در سطح شهر تهران به دلیل وزش باد شدید به دلیل عدم تعادل مجروح شدند و 10 نفر دیگر نیز که مسافر یک دستگاه اتوبوس در مسیر قم بودند با وزش طوفان و از دست رفتن دید راننده در تصادف اتوبوس مذکور مجروح و روانه بیمارستان شدند.

19:26 / تاخیر احتمالی پروازها

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اعلام کرد: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی به احتمال قوی بسیاری از پروازها تاخیر دارند و فرودگاه اصفهان به عنوان گزینه جایگزین و آلترناتیو در برنامه ثبت شده که در صورت نیاز، پروازهایی که نتوانند در فرودگاه تهران بنشینند با برنامه‌ریزی قبلی در فرودگاه اصفهان فرود موقت داشته باشند.

نصرالله منصور شیرازی  گفت: طوفان عصر امروز - دوشنبه - خسارت خاصی نداشته و پروازها طبق برنامه انجام می‌شود و شرایط تحت کنترل است.

وی با اعلام اینکه نخستین پرواز ورودی به فرودگاه مهرآباد دقایقی پیش به زمین نشست، اظهار کرد: هواپیمای شرکت هواپیمایی زاگرس پس از طوفان بدون هیچ اشکالی در باند فرودگاه مهرآباد فرود آمد و انتظار داریم پروازهای دیگر نیز با توجه به اینکه شرایط جوی قدری بهتر شده، به تدریج آماده نشستن در فرودگاه باشند.

وی اضافه کرد: البته فرودگاه اصفهان نیز به عنوان گزینه جایگزین و آلترناتیو در برنامه ثبت شده که در صورت نیاز، پروازهایی که بنا به هر دلیلی نتوانند در فرودگاه تهران بنشینند با برنامه‌ریزی قبلی در فرودگاه اصفهان فرود موقت داشته باشند.

منصور شیرازی درباره پروازهای خروجی از فرودگاه مهرآباد گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی به احتمال قوی بسیاری از پروازها تاخیر خواهند داشت که آمار دقیق آنها به زودی مشخص و اطلاع‌رسانی می شود.

وی درباره گمانه‌زنی‌ها از خسارات احتمالی طوفان نیز گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و آمادگی کافی که در بخش‌های مختلف فرودگاه وجود داشت، خوشبختانه طوفان خسارت خاصی وارد نکرد و تمام مسائل تحت کنترل مدیران فرودگاه مهرآباد قرار دارد.

19:45 / تصادف زنجیره ای در اتوبان قم

چندین دستگاه‌ خودرو بر اثر طوفان شدید در آزادراه قم- تهران تصادف کردند.

 ورزش باد شدید و طوفان سنگین از بعد از ظهر امروز در قم آغاز شد و در دقایقی میزان آن به حدی رسید که قدرت دید را به چند متر محدود کرد.

طبق گزارشات رسیده بر اثر این طوفان شدید تصادفی سنگین در آزادراه قم - تهران به وقوع پیوسته که متاسفانه تلفات جانی و مالی نیز در بر داشته است.

این گزارشات حاکی از وجود ترافیک سنگین در این محور پر تردد است.

گفتنی است نیروهای آتش نشانی، هلال احمر و یگان‌های نظامی در اثر وزش طوفان به حالت آماده باش درآمده‌اند.


تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قم- تهران+ تصاویر

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قم- تهران+ تصاویر


19:53 / 130 مورد سقوط

تاکنون 130 مورد سقوط درخت، مصالح ساختمانی، چراغ راهنمایی و چراغ‌برق در اثر طوفان عصر امروز تهران اعلام شده است.

عبداللهی  معاون خدمات شهری شهردار تهران افزود: این موارد سقوط در معابر اصلی شهر بوده که در حال حاضر در حال رفع سد معبر و انسداد ترافیکی آنها هستیم.

عبداللهی همچنین تصریح کرد: هفت هزار نیروی خدمات شهری در نقاط مختلف شهر تهران در حال آماده‌باش و رفع سد معبر هستند.

توفان از تهران به کجا می رود؟

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به وقوع طوفان سهمگین در تهران گفت: این طوفان خطرناک در ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه به شهر سمنان می‌رسد.


غلامرضا حسینی غربا  اظهار کرد: با توجه به اینکه طوفان مهیب تهران از این شهر عبور کرده است، این طوفان هم اکنون با سرعت به سمت استان سمنان می آید.

وی افزود: سرعت این طوفان بیش از 100 کیلومتر در ساعت اعلام شده و همراه با گرد و غبار شدید به استان سمنان می رسد.

مدیرکل هواشناسی با اشاره به سرعت این طوفان تصریح کرد: این طوفان مخرب بر اساس برآوردها در ساعت 8 و 20 دقیقه به سمنان می رسد.

وی به مردم توصیه کرد تا به طور جدی از ورود به معابر عمومی پرهیز کرده و تا عبور طوفان از سمنان در خانه های خود بمانند.

از ساعتی پیش طوفان و گردوغبار شدیدی آسمان تهران را درنوردید. حجم این گرد و غبار در آسمان تهران به‌حدی بالا است که میدان دید را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و آسمان شهر را تا حدی تاریک کرده است.

توفان یک قربانی دیگر گرفت

با اصابت درپوش علمک روشنایی بر سر پیرمردی در میدان امام حسین (ع)، آمار قربانیان به 4 نفر رسید.

 در پی وقوع طوفان در پایتخت، یکی از شهروندان در میدان امام حسین(ع) بر اثر اصابت درپوش علمک روشنایی، جان خود را از دست داد.

 این شهروند که در موقع  طوفان در میدان امام حسین(ع) حضور داشته است، با اصابت درپوش علمک روشنایی جان خود را از دست داد.

 رئیس اورژانس تهران  نیز پیش از این از سه کشته در منطقه جنت آباد و نارمک و 17 مجروح بر اثر طوفان خبر داده بود.

رضا دهقانپور درباره علت مرگ و جراحت این افراد گفت: مهمترین علت جراحات ناشی از طوفان در تهران به علت سقوط مصالح ساختمانی و افتادن درخت‌ها بر سر عابران بوده است و مرگ یک شهروند در جنت‌آباد نیز بر اثر سقوط مصالح ساختمانی در یک ساختمان نیمه‌ساز رخ داده است.

وی ادامه داد: از بین 17 مجروحی که تاکنون امدادرسانی شده اند تعدادی به صورت سرپایی مداوا شده‌اند و تعدادی نیز به بیمارستان ارجاع شده‌اند.

دهقانپور گفت: احتمال دارد آمار مجروحان افزایش یابد.

تصاویر/خسارات ناشی از طوفان گرد و غبار

تصاویر/خسارات ناشی از طوفان گرد و غبار در تهران

تصاویر/خسارات ناشی از طوفان گرد و غبار در تهران

تصاویر/خسارات ناشی از طوفان گرد و غبار در تهران

تصاویر/خسارات ناشی از طوفان گرد و غبار در تهران

تصاویر/خسارات ناشی از طوفان گرد و غبار در تهران

تصاویر/خسارات ناشی از طوفان گرد و غبار در تهران

تصاویر/خسارات ناشی از طوفان گرد و غبار در تهران

تصاویر/خسارات ناشی از طوفان گرد و غبار در تهران

تصاویر/خسارات ناشی از طوفان گرد و غبار در تهران




انتقاد از عملکرد هواشناسی/ تعداد مجروحان به 44 نفر رسید

رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران با انتقاد از عملکرد سازمان هواشناسی در پیش بینی طوفان امروز پایتخت گفت: اگر این سازمان درباره طوفان اطلاع رسانی کرده بود تلفات و خسارات کاهش می یافت.

احمد صادقی اظهار داشت:سازمان هواشناسی اطلاعیه یا هشداری در مورد وقوع طوفان در تهران صادر نکرد و متاسفانه آنها نتوانستند وقوع طوفان را پیش بینی کنند.در حال پیگیری هستیم تا مشخص شود این سازمان در این رابطه با این اتفاق مشکل فنی داشته یا کم کاری و مسامحه در میان بوده است. علت دقیق را پس از بررسی اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: اگر سازمان هواشناسی می توانست وقوع طوفان را پیش بینی کند بلافاصله با هماهنگی صدا و سیما و سایر رسانه ها هشدارهای لازم را صادر و مردم را در جریان قرار می دادیم. اگر پیش بینی ها درست و به موقع انجام شده بود قطعا تلفات و خسارات کاهش می یافت.

رییس سازمان مدیریت بحران با اعلام اینکه مرجع اعلام آمار مرکز فوریت های پزشکی وزارت بهداشت است،افزود: تا کنون 5 نفر به علت طوفان جانشان را از دست داده اند و 44 نفر نیز مجروح شدند. تعدادی از مجروحان مربوط به حادثه تصادف اتوبان تهران- قم هستند که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

صادقی با بیان اینکه تمامی کشته‌شدگان حادثه طوفان مرد هستند،تاکید کرد: دو نفر به علت سقوط مصالح ساختمانی جانشان را از دست داده اند. ضمن اینکه یک نفر به علت سقوط از پشت بام و یک نفر  دیگر نیز به علت سقوط درخت جانشان را از دست داند.

وی افزود: سن کشته شدگان نیز بین 20 تا 55 سال است.

صادقی با اشاره به اینکه لحظاتی پس از وقوع طوفان توانستیم اقدمات اولیه را انجام دهیم در مورد میزان خسارت وارد شده گفت: باید گزارش های ارسالی جمع بندی شده و پس از آن میزان خسارت تعیین شود. تا کنون میزان خسارات مشخص نشده است.
 
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
۳۷
۹۱
قالیباف مچکریم
عصمت بابلی
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی داره
مازندرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
تقصیر آقا محمد خان قاجاره که پایتخت رو از شیراز آورد تهران خخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه عبرت برای همه وبدونند که دا باهیچکی شوخی نداره نه من نه شما نه اون مسئولی که میلیاردها تومان از پول ایتام وفقرا رو خورده ونه اون خانم بی حجابی که تو گوش آمر به معروف زده بود و.... انشاالله همه عبرت بگیریم وبه خودمان بیایم
مونا
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه دیدی نه باد بود،نه طوفان که آمد
آسمان کرک و پرش ریخت اباالفضل آمد.
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا واضح و مشخص است که "سرهنگ قالیباف" مقصر است و لاغیر.


چه کسی باید پاسخگوی ساخت و ساز غیر استاندارد در تهران باشد؟

چه کسی بساط مرتفع سازی و برج سازی بی رویه را در تهران باز کرد؟



به نظر بنده می بایست،

ریاست محترم جمهور ، پس از دیدن این مصیبت بزرگ

با "جناب سرهنگ" برخورد اساسی کنند و پرونده ایشان را تشکیل

و به مراجع قضایی ارجاع نمایند تا خارج از نوبت به پرونده "جناب سرهنگ"

رسیدگی شود.


متاسفانه برخی سعی دارند به سازمان هواشناسی به دلیل عدم پیش بینی

این طوفان بزرگ تهمت بزنند. باید هوشیار بود. زیرا هواشناسی به حمدالله

کار خودش را با نهایت دقت و سرعت انجام می دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا به راه راست هدایتت کنه و لخته های سیاه کینه رو از قلبت بیرون کنه.
به جای اینکه به یاد قیامت بیوفتی و به یاد خدا باشی، چرت و پرت میگی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روحانی مچکریم! چون نتونست مردم رو بزور!!! ببره بهشت داره برای ........
بی سواد
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا بلاهای طبیعیه
مازندران خطه ای از بهشت
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت تدبیر و امید جمعش کن دیگه بابا...
خواستی مردم رو به زور به بهشت نبرین حالا چرا جهنم ...؟
روحانی جهنمت تو حلقمون ...
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی کسی بخواد درست بشه میشه کسی هم که تعصب کور کورانه داشته باشه آسمون به زمین بیاد درست نمیشه طوفان 110 کیلومتری چیه زلزله 20 زیشتری بیاد بازم کوره حرفای بیربط و متعصبانه میزنه ...خوبه مجری تلویزیونم گفت که هواشناسی باید خبر میداد من که شب قبلش هیچ خبری نشنیدم به این میگن کار درست و نهایت دقت؟؟؟!!! هوا طوفانیه و طرف از ساختمون 5 طبقه افتاده درختا شکستن چه ربطی داره به ساخت بی رویه ساختمان و اقای قایباف؟؟؟دی:ت و هم خوب میشی انشاالله
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
۶۱
۴۸
ای خدا کم این ملت از دست اربابای صراط دارن میکشن هر ماه چند تا بلای طبیعی هم واسه ملت ما میفرستی؟؟؟
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن (الیاس بن الیاس ) از اربابهای تو که خاخام های صهییونیست هستند بهترند.
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
نحسی ... تدبیر و امید!
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
بازم این حادثه طبیعی بود در دولت عدالت که باب شده بود یه عده چاقو دست می گرفتن هرکی سر راهشون بود با چاقو می زدند در ضمن شما کمیل آنتی صهیون نیستی کمیل تقویتی صهیون هستی
LIVHK
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا محسن مردم اران و شما دارد مخورد ناجورم مخورد ول نم دوند ا کجا
h
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام محسن
حالا منظور از این حرفت چیه؟ خدا کارش غلطه یا شما؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
۶۶
۶۱
الهی آمین این عذاب الهی می باشدبرای این تهرانی ها که همه چیزو فراموش کردن
مهدیاردوزدوزانی
|
Iran (Islamic Republic of)
تهران باید ازصفحه روزگار محوشود آخ جون دلم خنک شد
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاك تو سرت.مگه تهروني چكارت كرده ؟ مشخصه تربيت شده تفكرات روس و انگليس هستي وطن فروش.بم كه زلزله اومد امثال تو ميگفتن حقشونه.متاسفم واسه مام ميهن كه وطن فروش مثل تو داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک تو سرت کنن که مردن مردم خوشحالت می کنه... خونواده ی خودت بودن هم خوشحال می شدی، عقده ای؟
رضا مصلحی
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به شما....دقیقا" همینه
تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
با نظر شهرستانی موافقم
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 21:33 و دوزدوزانی خاک بر سر عقده ای جفتتون
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
شک ندارم از اون دهاتیا هستی که تا اومدن توی تهران یه دهاتی دیگه جیبشو زده.خب حواستو جمع کن تا اینطوری عقده ای نظر ندی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز به اینا میگن حوادث غیر مترقبه
اگه اینجور باشه که شما میگین ژاپنی ها کافرترین مردم اند !!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
۵۱
۱۴
ضبر کنید هنوز اولشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه نه عروس
مهدیاردوزدوزانی
|
Iran (Islamic Republic of)
همانند قوم لوط باید از بین بروید
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
۳۵
۴۰
روحاني مچكريم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا هدایتت کنه، هر چند بعید می دونم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب میشی...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
۵۵
۳۳
بی صبرانه منتظر تحلیل سپهبد قلم و عمار انقلاب حاج حسین شریعتمداری هستم خخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تیتر کیهون فردا:عاقبت آزادی یواشکی خخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر چی خوندم که : روحانی مچکریم - خندیدیم و گفتم چه ربطی داره؟ به نظر که رسیدم و پاسخ آن، فهمیدم نه بابا این جماعت سر بی ربط ها هم با هم کل انداختند
فقط ماندم زبان را چکار دارید : "کیهون " مثلا کلمه کجاییه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
۳۴
۴۱
شهردار جهاديتون تو حلقم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا بهت عقل بده.
بی عقلی هم عالمیه برای خودشا!
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه جا می شه تو حلقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شهرداری باید چیکار می کرد که باد درخت ها رو از ریشه نکنه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رییس جمهور با تدبیرتون تو حلقم
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آره بابا این ناشناس خیلی چیزا ........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
شهردار که نمیتونه درختها رو به زمین میخ کنه ! اتوبان امام علی (ع) و طبقه دوم صدر تو حلقت! بی چشم رو ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
۲۴
۲۹
حال حال باور نمی کنید ! منتظر باشید
مثل قوم لوط یا طوفان نوح
البته علت داره اما هیچ کس وجودش نداره بگه بعد ازاین ویرس کرنا
تبریک به د... ... با سواد ! ........!
صبر کن وببین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این یاوه سرائی را جمع کنید بابا خدا هم مارو گیر آورده؟ اینهمه کثافت کاری در دوبی، روسیه، آمریکا، و ... هست و خدا گیر داده بما. اگر خدا خدا است بهداد مردم اجاره نشین تهران برسه چرا اوهم مثل خونریز ها همه چی را با کشتن می خواد حل و فصل بکنه
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگی واسه همین اروپا وآمریکا وژاپن و....نابود شدن رفتن!!!
محمد البرزي
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام خوشم امد اگه در عربستان بود ميگفتند عذاب خدا است ........
یا علی
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه امریکا طوفان نمیاد مگه کشورهای دیگه نمیاد
آمریکا میانگینش سالی 400 طوفان میاد
خدا جای حق نشسته
هیچکسی راضی به کشته شدن ادم ها نیست یعنی اگر باشه که حیوونه
اما باید باور کرد که همچینم طبیعی نیست داره گوش مالی میده خدا
...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه که تو ایالات آمریکا زلزله و طزفانهای شدید نمی اد با این همه تکنولوژی باز هم از این گرد بادهاشون کلی خسارت می بینند البته من اینو عذاب نمیدونم بنظرم لطف وتلنگری از خدا بود که بهمون یاد آوری کنه قیامتی وجود داره باورش کنیم به خودمون بگیم از این ترسیدیم قیامت را با این همه خطاهامون چگونه تحمل کنیم؟؟؟؟تازه اونجاسر پناهی نیست مگر مرحمت خدا-امیدوارم چشمامون باز بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا عقل و تفکرت در همین حده یا تظاهر میکنی؟!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا قوم های نوح هود یونس رو عذاب کرد پس تضمینی نیس که قوم خاتم الانبیاء (ص) را عذاب نکند. آیت الله مجتهدی رحمت الله علیه می فرمود نگویید حوادث غیر مترقبه بگویید حوادث مترقبه
محمد
|
United States of America
|
۲۳:۰۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
۷
۲۲
سمنان هم اومد
جاتون خالی با ماشین رفتیم یه دوری هم زدیم
این بود طوفانی که میگفتن در راه سمنان هست!
علیرضا
|
United States of America
مبارکه تا چند سال پیش که از سمنان خبری نمیرسید به برکت قدوم رئیس جمهور هم استانی هاش هم گرفتار ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
۴۷
۱۸
باید متینگ دلواپسان برای جلوگیری ازتکرارطوفان تشکیل شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
په نه په ! ظریف و تیم مذاکره کننده رو بفرستیم که با دلاوری هاشون جلوی طوفان رو بگیرند !!!
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا دنیا پرستانی مثل شما باید میتینگ راه بندازید. خودتم میدونی اون جماعتی که مسخرشون میکنی آدم های متریالیستی نیستند!
اصفهانی
|
Singapore
|
۰۰:۱۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۷
۲۶
عالی بود
Abi
|
Singapore
دقیقاً چی عالی بود؟؟؟
مرگ هموطنامون؟ قطعی برق سراسری؟ خسارت مالی مردم؟
واقعاً برای شما متاسفم
اسم اصفهانی رو هم لطفاً روی خودتون نذارید
اصفهانی ها اینقدر بی انصاف نیستند
ناشناس
|
Singapore
خدا شفا بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۳
۱۸
76ع76
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۰
۶
بسم الله الرحمن الرحیم عذاب الهی متناسب با کفران بندگانش خواهد بودپس چرا تفکری نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما عقلت کمه.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۱
۵
در هر حال بالابری پایین بیای این طوفان کار استکبار و امپریالیسمه و کاملا مشخصه امریکا و اسرائیل و صهیونیسم با فرستادن این طوفان بر فراز اسمان تهران جون هموطنانمون رو بگیره!!
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۰۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۵
۵
تقصیر احمدی نژاده
Behnam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۵
۴
بابا اينقدر شلوغش نکنيد ، از اين طوفانا هر روز اهواز مياد و هيچ اتفاقی اونجا نمی افته ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
می بینی که اینجا 5تا کشته و 400 زخمی داده چیو شلوغ نکنیم مر گ آدما و خسارت دادن مهم نیست شلوغ نکنیم؟؟؟
باران
|
Singapore
|
۰۲:۵۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۷
۲
خداروکشر یه حادثه طبعی بود وگرنه کی جلو دهنه BBc و بقیه شبکه ها رو میتونست بگیره البته اگه به اونا باشه بازم دولت مقصره
میلاد ایرانی
|
United States of America
|
۰۲:۵۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۸
۵
شما رو به ... نگید که این کفاره گناهاتون هست و فلانه و ...
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۸
۲
صراط متشرع از همه چیز گفتی الا اینکه آیا این طوفان سیاه نماز آیات داشت یا نداشت؟
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۵
۶
رییس هواشناسی و قالیباف استعفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۳
۳
به نظرم تو متنتون از هواشناسی انتظار زیادی داشتید... هواشناسی طوفان یکشنبه رو برای شنبه پیش بینی کرده بود ولی با این که من شنبه کل در و پنجره ها رو بسته بودم و منتظر بودم هیچ اتفاقی نیفتاد، به جاش یکشنبه یه کم هوا وزیدن گرفت. بعید نیست واسه روز دوشنبه رو صرفا برای جلوگیری از بیشتر ضایع شدن و اثبات این که پیش بینی هاشون با دقت مثبت و منفی 48ساعت الی یک هفته اتفاق می افته، رو نکردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا هم نباید از این هواشناسی ضایع انتطار داشت حدش انقدر نیست
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۸
۲
هر كس هر عقلي كه داره در مورد اين طوفان نظر بده برا خدا فرقي نمي كنه . ولي كلام الهي رو در سوره زلزله فراموش نكن اين گرد باد خدا ميدونه يك چند هزارم عظمت الهي در سوره زلزله است!!!دنيا و اخرت رو شوخي نگير عزيزان من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲
۴
پولاي صندوق صدقاتو ببين!!
بنده خدا
|
United States of America
|
۰۸:۱۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۷
۷
خداییش زمان احمدی نژاد اینجوری طوفان نمیومد!!!
همش تقصیر اظهارات بیجای ....... در مورد دین و تدابیر ....... تخریب و اوریب هستش!!!
ناشناس
|
United States of America
تو زابل 120 روز از این باها میاد تو اردبیل 2 ماه میاد اهواز و مناطق جنوبی هم دارن و........ حالا تهران یه بادی اومد شد عذاب اللهی
جمهش کنین این تحلیل های مزخرف رو
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۵
۶
گناه دارن سرما خوردن همه.آی ترو خدا تهرانیا حیونکیا
مختار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۶
۱۴
این نتیجه اعمال خلاف شرع امثال ل... ح... است این نتیجه کم رنگ شدن نهی ازمنکر وبد حجابی وبی بندو باری است اگر باشدت با افراد بد حجاب برخورد شود و چادر اجباری شود گناه کم می شود اگر دختر وپسردر دانشگاه جداسازی شوند این قبیل بلا ها نمی اید
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۷
۰
سلام
اینکه عده ای به خاطر این طوفان کشته و زخمی شدند خیلی ناراحت کننده است
ولی باور کنید از این دست طوفان سالهاست توی منطقه زابل داره می وزه و آدم های زیادی هم به خاطر آلودگی های تنفسی اون دارند از دنیا میرند اون وقت صدای هیچ کی در نمی اد
ای کاش یه کم به فکر مناطق غیر مرکزی هم بودند
البته دست همه اونایی که دیروز تلاش کردند تا مردم تهران کمتر آسیب ببینند درد نکنه
و ای کاش مسئولانی که توی همون تهران زندگی می کنند یادشون باشه طوفانی که دیروز ممکنه اونا رو متعجب و هراسون و شاید نگران خانواده شون کرده باشه سالهاست خیلی ها رو توی مناطق دیگه ای از کشور بی خانمان کرده
یا علی
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۵
۲
تنبون من خونه کیه؟
از یابنده تقاضا میشود برگرداند، بالای زانو، گل گلی
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
فوق العاده بود!!!!!!!!!
سلمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۰
۵
واقعا ما و همه کسانی که این اتفاق را دیدند به یاد عذاب خداوند که قوم عاد و ثمود به عذاب مبتلا کرد .... این هشداری است برای ما و تمام کسانی که فساد چه مالی و اخلاقی را ترویج می دهند ... پناه بر خدا
اريا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۰
۱۱
اين صوفان پيش بيني نشده بود كاملا مشخصه كه خداوند از ما خشمگين شده ميخواست يه بار ديگه گوشه اي از قيامت رو ياد ...... ما بندازه تا با فسادي كه درمملكت به راه انداختن ياداوري كنه كه من نظاره گر شما هستم
ببخشيد شهدا اين كشوري نبود كه شما به خاطرش شهيد شديد شما يه كشور پاك ميخواستيد نه پر از فساد و بي حياگري
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۴
۱
این شاید گوشه ای از طوفان هایی که ما سیستانی ها هرسال میبینیم باشه
طوفان های 120روزه سیستان که از 80کیلومترتا130کیلومتر در ساعت همراه با گردوخاک ولی دیگه واسه ما عادی شده دولت هم کاری واسه ما نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تهرانم چون پایخته نتونستن جلو اخبارو بگیرند وگرنه ایم می پیچوندند
SASA
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۰
۴
تو کف عکس آخری موندم، این صندوق صدقه چطور خودش رو از بلایا نتونسته حفظ کنه!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۱
۹
انقدر گناه زياد شده وفساد ايران اين مشور مسلمان گرفته كه خدا هم خشمشو نشون داد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۵
۶
زمانیکه معاون اول سازمان هواشناسی جهانی آقای دکتر نوریان بالا ترین پست بین المللی مملکت توسط دولت آقای احمدی نژاد برکنار می شود و شخص جایگزین بدون داشتن ...... سازمان را فقط مدیریت میکند بدون حرکت بسمت جلو باید منتظر چنین حوادثی از این نوع بود
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۳
۰
در سیستان ما هرروز ازاین توفانها داریم .ولی کسی به دادمانمی رسه،چون ما عادت کردیم ،وهمیشه طوفان داریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب بسه دیگه صدبار گفتید سیستانم توفان میاد.خب چیکار کنیم حالا
سهند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۷
۵
اين طوفان كرونا است .......... انتقام خدا هنوز اولشه
اریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۷
۸
برنامه بعدی امریکا ازادی های یواشکی مردم کاری نکنید که دل امام زمان از این بیشتر بشکنه
sssss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۷
۶
الهی مبارک باشه؟خدا رحم کرد به تون فردا بتر ازاین میادمیمرید بدبخت ها...
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۱
۱۰
چند وقت پیش گفته بودم اگر این جور اتفاقات تو تهران بیفته جای تعجب نداره
حالا تحویل بگیرید.
اینا همش نتیجه ناشکری و گناه زیاد مردم تهرانه و همین بدحجابی هاست.
حالا میخاین باور کنید میخاین باور نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو یا نمیفهمی یا خودتو زدی به نفهمی تا معافیت بگیری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۷
۲
آرامش بعد از طوفان . خدا نکرده زلزله بیا چی .فاجعه میشه . خدا رحیم است ولی خداوند متعال در قران کریم می مابند ما راه هدایت را به مردم نشان دادیم حال خود اوست که شکر نعمت کند یا کفر نعمت این از نظر دینی از نظر اجتماعی هم پیامی دارد مبنی بر اینکه هر چیزی در جای خودش باشد و هر چیزی زیر بنای محکمی داشته باشدو راه درستی را در پیش بگیریم
حسن آبادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۹
۳
دست مديريت بحران شهر تهران درد نكنه
ممنون از پيش بيني و مديريت شما...
حالا خوبه طوفان قابل پيش بيني است... زلزله كه بياد چي ميشه!!!
تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۵
۳
خوش گذشت دیروز.... جا دوستان خالی بود تهران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۷
۵
با سلام-اين ها نشانه غضب خداست چون ربا مىخوريم حلال و حرام رو رعايت نمى كنيم بى حجابى بيداد دستورهاى دينى رو شوخى ميگيريم ميكنه اينم نتيجش خدا بهمون رحم كنه كه بلاى بدتر از اين سرمون نياد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا چرت میگی آخه؟؟؟؟کلا تو دنیا ما و پاکستان و افغانیها حجاب داریم.پ باید هر روز تو بورلی طوفان نوح بیاد که
مهشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۲
۸
این طوفان عذاب الهی واسه تهرانیا'والا خدا خوب صبر داره تا الان محوشون نکرد'''وضع افتضاحه خدا کنه درس شن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۷
۳
يادمون باشه اينجور مواقع نمازآيات يادمون نره
ناشناس2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۰
۱۰
واقعا عذاب الهی بود. برای مردم تهران هشدار بود والبته برای مردم شهرهای دیگه علی الخصوص برای افراد بی بند وبار.خواهشا به خودتون بیاید.خواهشا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما واقعا دست ... رو از پشت بستید.
عذاب الهی کجا بود یارو.
هر سال داره یه جای دنیا از این اتفاقهای طبیعی میفته.شما فکر کردی مردم تو 2500 سال پیش زندگی میکنند؟!!!
حادثه طبیعی بود همین.البته دردناک بود که چند هم وطن رو از دست دادیم ولی طبیعته و نمیشه کاریش کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۱
۲
اقا یا خانومی که گفتی الهی امین شما خودت انسانیت را فراموش کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱
۰
بچه ها این حرف هارو رها کنید میدونید چیه خدا میخواست بگه اگر بخواد در یک ان دنیارو میتونه کن فیکون کنه نشونه کوچیکش هم طوفان دیروز بود فقط و فقط خدا به حق عظمتش ب همه رحم کنه و رفع بلا از سر همگی باشه و اینکه امیدوارم همگیمون از خواب غفلت بیدار بشیم انشاالله دعا کنید.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱
۰
هر چه فساد وفحشا وبی عفتی وربا خواری ودزدی وظلم وستم واذیت وآزاروتمسخر دینداران درجامعه بیشتر می شود.بلاهای طبیعی به شکل طوفان وسیل وزلزله در جای جای کشوربیشتر میشودواینها جز نشانه های کوچکی از عذاب الهی چیز دیگری نیست از طرف خدا که شاید مردمی که مدعی دینداری هستند به خود بیایند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱
۱
مقصراصلی قالیباف است
آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱
۰
:-( مرتضام تهرانه.نگرانشم :-(
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱
۰
میترسم نماز وحشت بخونم فردا بدتر زلزله ی 9 ریشتری بیاد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۳
۰
به خانواده تمام کسانی که عزیزانشون رو در این طوفان از دست دادند تسلیت عرض میکنم.
از طرف مردم گیلان.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
فقط فقط عذاب خدابودوبس
اگر تویه اعیاد شعبانیه نبودیم یا مشغول برپایی جشنهای شعبانیه هیچی ازتهران باقی نمی موندبریم دعاکنیم که نداره برکت این روزها به مون رحم کرد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
خواهش میکنم مراقب ابشید امروز و فردا هواشناسی گفت بد تر میشه...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲
۰
اونقدر که از خوندن نظرات بعضی از دوستان شهرستانی ناراحت شدم ، از داغون شدن ماشینم توی طوفان ناراحت نشدم..... طرف صحبتم با کسانیه که از این اتفاق خوشحال شدن و یا صحبت از عذاب الهی و غیره میکنن... شما در مورد تهرانیها چه فکری می کنید....؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
با سلام-اين ها نشانه غضب خداست چون ربا مىخوريم حلال و حرام رو رعايت نمى كنيم بى حجابى بيداد دستورهاى دينى رو شوخى ميگيريم ميكنه اينم نتيجش خدا بهمون رحم كنه كه بلاى بدتر از اين سرمون نياد
جابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
عذاب خداست دیگه فقط حیف ترو خشک باهم میسوزن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۰
۱
از شهردارمحترم تهران بخاطر درایت . مدیریت جهادیشان تشکرمیکنم.
اگرایشان و پرسنل شهرداری درزمستان شاخه های خشک را هرس نمی کردند معلوم نبود تعداد مجروحان درزمان طوفان چقدرافزایش میافت
واینکه درزمان طوفان پرسنل جان برکف آتش نشانی و خدمات شهری به سرعت وارد عمل شدند تا خسارات را به حداقل برسانند
به عنوان یک شهروند تشکرمیکنم
نيلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱
۰
به جاي اين حرفها از خدا رحمت براي درگذشتگان و صبر و عبرت براي كساني كه مانده اند كنيم.خدا در مغفرت و رحمت را بگشايد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
بی خیال اینقدر پاچه هم نگیرین
زیبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
سلام دوستان عزیزم . اینقدر به هم تهمت نزنید
آشنا
|
Germany
|
۰۰:۲۱ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۰
۱
شهرداری میافته به جون هواشناسی!!!
اصلا مثل اینکه یادمون رفته خدای قادر و توانایی هم هست که در آنی میگوید کن فیکون!!
نيلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
خدا حافظ جان و مال ما باشه
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
ایول نظراات همه لایک کلی شاد شدم ایالا هدا به فریادمون برسه وگرنه ول معطلیم
المیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۳
۱
من کاشانی هستم اتفاقا خیلیم تهرانیهای اصیل با معرفت هستند.واسه اونایی که بجای همدردی با قربانیان این حادثه توفان رو به عوامل ماورالطبیعی یا گناه ربط دادن یا فرصتی پیدا کردن تا عقده هاشونو خالی کنن متاسفم.علت نفرت شما از تهرانیها کاملا مشخصه اومدید توی تهران سوتی دادید،مسخره تون کردند.
فاطمه
|
United States of America
|
۱۳:۵۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
این گاف هواشناسیه!!!!

یعنی همچین طوفانی رو نتونسته بود پیش بینی کنه!!!


حالا که کار از کار گذشته دقیق میگن 8 و 20 دقیقه میرسه سمنان!!!!
کهنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
چرا من چی کار کنم ؟
سلام
|
United States of America
|
۱۷:۰۵ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺳﺎﻥ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻣﻨﺸﺎﺀ ﻃﻮﻓﺎﻥ ﺩﯾﺮﻭﺯ،تهران ﺑﺎﺩﺑﺰﻥ ﺩﺳﺘﯽ
ﯾﮏ ﺁﺑﺎﺩﺍﻧﯽ ﺩﺭﻫﻨﮕﺎﻡ ﮐﺒﺎﺏ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﺎﻫﯽ ﺻﺒﻮﺭ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﺍﯾﻦ
ﻓﺮﺩ ﺁﺑﺎﺩﺍﻧﯽ ﺑﺎ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﺗﺄﺳﻒ ﺍﺯ ﺗﺒﻌﺎﺕ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺧﻮﺩ ﮔﻔﺖ؛ ﺁﻣﺎﺩﮔﯽ
ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻞ ﺧﺴﺎﺭﺗﻬﺎﯼ ﻭﺍﺭﺩﻩ ﺑﻪ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۲
۱
شمایی که انقد میگید تهرانیها حقشونه و ادعای دین و ایمان و خداشناسیتون میشه..این طوفان که اول از قم رد شده که به اصطلاح شهر خون وقیام هستش..
یاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
ظاهرا با امام خمینی هم مشکلی دارید چون سالروز رحلت امام است و شما اصلا چیزی ننوشتید! چرا؟
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
بنظره من این چیزی نیست ک ب بدحجابی وخلاف کاری های مردم مربوط باشه درواقع هیچ کاره خدا بی حکمت نیست البته نبایدازخداغافل شدو ب زیبایی های دنیا چسبید.مرده ی هرکس بره خوانوادش عزیزه داغش سخته انقد واسه ازدست رفته مردم خواشحالی نکنید.خداروخوش نمیاد...
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
۱
۱
این اتفاقات زیست محیطی هست وهمه آیات خداوند بارتعالی است. همه حکمت و رحمته. نمی شه گفت صرفا عذابه یا آزمون چون فقط خداوند عالم و بصیره. خدا به همه صبر بده علی الخصوص خانواده مرحومین و مجروحین. آمین