۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶

دردسر استقلالی‌ها برای بستن قرارداد با بازیکنان جدید

با وجود قول شفاهی چند بازیکن لیگ برتری برای پیوستن به استقلال، این باشگاه هنوز نتوانسته مشکل اصلی خود را برای بستن قرارداد برطرف کند.
کد خبر : ۱۸۰۵۹۷
صراط: باشگاه استقلال قصد دارد برای جبران ناکامی فصل گذشته با به خدمت گرفتن بازیکنان مدنظر خود تیم محکمی را برای فصل آینده روانه مسابقات کند. در همین راستا، علی نظری جویباری با دستور بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال مسئول نقل‌وانتقالات تیم فوتبال این باشگاه شد و مذاکرات خود را با بازیکنان مدنظر امیر قلعه‌نویی آغاز کرد.

در شرایطی که مذاکرات با مهره‌های مدنظر قلعه‌نویی به خوبی دنبال می‌شود، به دلیل مسدود بودن حساب باشگاه استقلال، آبی‌پوشان هنوز نتوانسته‌اند با بازیکن جدیدی قرارداد ببندند. مسدود بودن حساب‌های باشگاه هم یکی از مشکلاتی است که به دلیل بدهی‌ها باشگاه دامن‌گیر استقلالی‌ها شده است. 

ظاهراً نظری جویباری با بازیکنانی چون هادی عقیلی، امید ابراهیمی، علی حمودی و سجاد شهباززاده به توافق رسیده اما چون این بازیکنان پیش قسط اول قرارداد خود را می‌خواهند و حساب باشگاه مسدود است، امضای قرارداد با آنها صورت نگرفته است.

مسئولان باشگاه استقلال از جمله افشارزاده و دو نفر از اعضای هیئت مدیره باشگاه در تلاش هستند ظرف شنبه و یا یکشنبه هفته آینده مشکل مسدود بودن حساب‌های باشگاه را برطرف کنند تا مذاکرات با مهره‌های مورد نظر باشگاه به امضای قرارداد با آنها منجر شود.

منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز