۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲

بت مشترک حلقه‌انحرافی و اصحاب‌فتنه

یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای، با انکار جاسوسی «ریچارد فرای» در ایران، علیرغم گذشت بیش از 2 ماه از مرگ وی، خواهان انتقال جسد این جاسوس کهنه‌کار به ایران شده است.
کد خبر : ۱۸۰۸۰۴
بت مشترک حلقه‌انحرافی و اصحاب‌فتنه
صراط: «افشین زند»، از شاگردان ریچارد فرای در گفت‌وگو با روزنامه زنجیره‌ای شرق، با انکار جاسوسی فرای در ایران گفته است: «به خاطر دارم که پشت جلد یکی از کتاب‌های قدیمی فرای، نوشته شده بود که وی طی جنگ جهانی دوم در سازمان O.S.S کار می‌کرده است. یکی از دوستان قدیم پدرم در معرفی ریچارد فرای به کانون ایرانیان شهر بوستن ذکر کرد که او در زمان جنگ جهانی دوم در سازمان اطلاعاتی آمریکا خدمت می‌کرده است. حضار در آن جمع از حقایقی که اینجا ذکر شده مطلع نبودند و O.S.S را با CIA اشتباه گرفتند. این باعث توضیح دکتر فرای شد. وی گفت که ده‌ها سال پیش، تماسش با واشنگتن به معنای دستگاه دولتی آمریکا قطع شده بود».

این انکار ناشیانه از سوی شاگرد فرای، در حالی است که O.S.S همواره به عنوان سازمان سلف ‌CIA شناخته شده است. ارتباطات سازمان O.S.S و CIA به حدی نزدیک و مشترک بوده است که «آلن دالس»، پنجمین رئیس سازمان جاسوسی آمریکا (CIA) در زمان جنگ جهانی دوم، مسئولیت شبکه جاسوسی آمریکا (O.S.S) در آلمان نازی را بر عهده داشته است.

ریچارد فرای نیز همانند دیگر همکارانش، علاوه بر جاسوسی در جنگ جهانی دوم علیه آلمان نازی در O.S.S بنا بر اسناد وزارت اطلاعات و دیگر مستندات متعدد منتشر شده، در سازمان  CIA علیه کشورهای دیگر، از جمله ایران، فعالیت‌های گسترده جاسوسی را انجام داده است.

این اولین‌بار نیست که روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلبی، برای معاندین نظام سینه چاک می‌کنند. پیش از این نیز، این روزنامه‌ها در کنار رسانه‌های معاند فارسی‌زبان، پیشنهاد انتقال جسد هوشنگ سیحون، معمار بدنام عضو فرقه ضاله بهاییت را نیز به خاک کشورمان مطرح کرده بودند.

گفتنی است تز استعماری «مکتب ایرانی» برای جایگزینی با «مکتب اسلام» که مشایی ادعای ابتکار! آن را داشت و از حمایت بی‌قید و شرط احمدی‌نژاد نیز برخوردار بود، ساخته و پرداخته ریچارد فرای  بود که با هدف اعلام شده مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی تهیه و تدارک شده بود. از این روی اصرار مشترک حلقه انحرافی و اصحاب فتنه در تجلیل از ریچارد فرای قبل از آن که به خاطر جاسوسی وی برای CIA تأسف‌‌آور باشد به علت تقابل دو جریان یاد شده، با اسلام و انقلاب اسلامی، شرم‌آور و درخور تعقیب و پی‌گیری است. و نباید فراموش کرد که حلقه انحرافی چسبیده به دولت احمدی‌نژاد آشکارا دوران اسلامگرایی را تمام شده می‌دانست و اصحاب فتنه، روی قید اسلام در جمهوری اسلامی ایران خط بطلان کشیده بودند.
منبع: کیهان
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
۷
۲۶
من از اسلامی که امروز توسط سلفی ها به دنیا عرضه می شه متنفرم اگر چه عده ای در ایران عاشق چنین تفکری هستند
......
درود بر مرد همیشه بهاری اسفندیار مشایی