۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱

احمدی‌نژاد در دوراهی موافقان و مخالفان مشایی

آنها که به «مشایی» نزدیک‌ترند در میدان 72نارمک، مراسم نیمه‌شعبان را پنجشنبه برگزار می‌کنند و آنها که از «مشایی» دورترند در هیات علمداران حسینیه قائم‌آل‌محمد در خیابان ولیعصر بالاتر از مهدیه تهران گردهم آمده‌اند.
کد خبر : ۱۸۱۵۳۷
صراط: روزنامه اصلاح طلب شرق از برگزاری دو مراسم مجزا از سوی هواداران و مخالفان مشایی در روز نیمه شعبان خبر داد.

به نوشته این روزنامه، یاران احمدي نژاد دونیمه شده‌اند و مراسم نیمه‌شعبان را در دو محل متفاوت اما در یک روز و یک ساعت برگزار می‌کنند، حالا این مدعو است که باید تصمیم بگیرد در کدام مراسم شرکت کند. آنها که به «مشایی» نزدیک‌ترند در میدان 72نارمک، مراسم نیمه‌شعبان را پنجشنبه برگزار می‌کنند و آنها که از «مشایی» دورترند در هیات علمداران حسینیه قائم‌آل‌محمد در خیابان ولیعصر بالاتر از مهدیه تهران گردهم آمده‌اند.

میهمان مراسم اما یکی‌ است. «محمود احمدی‌نژاد» رییس دولت سابق. اخبار منتشرشده در سایت‌های نزدیک به «احمدی‌نژاد» هم حاکی از این است که هیچ‌کدام حاضر به کوتاه‌آمدن؛ لغو یا جابه‌جایی تاریخ برنامه‌ خود نشده‌اند. سایت میدان72 نوشته است: «هر چند که در این بین تلاش‌هایی برای برگزاری برنامه واحد صورت گرفت اما با توجه به برگزاری سالانه هیات محلی میدان ۷۲ و همچنین برنامه‌ریزی‌های هیات علمداران متاسفانه عملا لغو یکی از برنامه‌ها صورت نپذیرفت.»سایت دولت بهار پیش‌تر اعلام کرده‌‌ بود: «دوستداران دکتر احمدی‌نژاد روز پنجشنبه ۲۲خرداد، از ساعت 17:30 تا 19:30 در این جشن شرکت خواهند کرد و دکتر «احمدی‌نژاد» نیز از ساعت ۱۸ در میدان ۷۲ نارمک حضور پیدا خواهد کرد.»

از آن ‌سو اما ایسنا گزارش داده ‌است که ششمین اجتماع علمداران بعد از گذشت پنج اجتماع با حضور و سخنرانی محمود «احمدی‌نژاد» رییس‌جمهور سابق از ساعت18 تا 20 مصادف با شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) در خیابان ولیعصر؛ بالاتر از مهدیه تهران، خیابان بشیری، برگزار می‌شود.»

البته این نخستین‌بار نیست که «احمدی‌نژاد» در جمع علمداران «حسینیه قائم‌آل‌محمد» حضور پیدا می‌کند. او که سال گذشته کمتر در مجامع عمومی حضور می‌یافت، 18اسفند ماه گذشته به همین حسینیه رفت و هم‌پای مداحی «مهدی ارضی» نشست و هم سخنرانی سخنگوی سابقش. اتفاقی که قرار است دوباره تکرار شود. آنطور که اعلام شده هم «مهدی ارضی» مداحی می‌کند وهم «غلامحسین الهام» سخنرانی.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز