۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴

اعزام نیروهای سپاه قدس ایران به عراق

روزنامه "وال استریت ژورنال" مدعی شد که ایران نیروهای سپاه قدس را برای مقابله با عناصر تروریستی داعش به عراق فرستاده است.
کد خبر : ۱۸۱۶۴۰
صراط: به نقل از روزنامه آمریکایی "وال استریت ژرونال"، ایران نیروهای سپاه قدس را برای مقابله با عناصر تروریستی داعش به عراق فرستاده است.

سردار سرتیپ "حسین سلامی" روز پنجشنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، گفت: فعالیت های گروه داعش در عراق، نتیجه مداخلات استکبار جهانی و همراهی متحدانش در منطقه است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این مداخلات نیز همانند سوریه، با مشارکت مردم و آمادگی عراق ناکام خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های گروه داعش نشانه سیاست های استکبار جهانی و محصول مداخلات منطقه ای آنهاست که ملت های مسلمان منطقه را دچار مشکل کرده است.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز قدرتمندتر از هر زمانی است و دشمنان این ملت در ضعیف ترین مواضع خود قرار دارند.

سلامی با تاکید بر آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با هر گونه توطئه و تهاجم بیگانگان، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با فرض هر گونه تهدید و مقابله در سطوح مختلف جهانی، قدرت دفاعی خود را آماده کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران سیاست های دفاعی خود را منفعل از گفتمان دشمن طراحی نکرده بلکه همواره آماده و مهیا برای هر گونه تهدید است.

منبع: تسنیم