۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

اتوبوس شرکت واحد به سرقت رفت

حوالي ساعت 19 عصر جمعه فردي در محدوده ميدان جليلي اقدام به ربودن يک دستگاه اتوبوس شرکت واحد کرده و در حال متواري شدن از محل بود که در اين حين با چند خودرو و يک دستگاه موتورسيکلت برخورد کرده و متوقف شد.
کد خبر : ۱۸۱۹۵۰
صراط: حوالي ساعت 19 عصر جمعه فردي در محدوده ميدان جليلي اقدام به ربودن يک دستگاه اتوبوس شرکت واحد کرده و در حال متواري شدن از محل بود که در اين حين با چند خودرو و يک دستگاه موتورسيکلت برخورد کرده و متوقف شد.

به دنبال اين حادثه دستگاه‌هاي امدادي و انتظامي خود را به محل رسانده و اقدامات خود براي دستگيري سارق و نجات افراد حادثه ديده را آغاز کردند که برابر گفته افراد حاضر در محل سارق اين اتوبوس شرکت واحد توسط ماموران کلانتري ابوذر دستگير شده است.

سيد جلال ملکي ، سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران درباره جزييات امدادرساني آتش‌نشانان به حادثه‌ديدگان اين حادثه گفت:«‌ به دنبال اين حادثه آتش‌نشانان ايستگاه‌هاي 28 و 65 و نجات 38 حوالي ساعت 19 روز جمعه به اين محل اعزام شده و پس از حضور مشاهده کردند که يک دستگاه اتوبوس با چند خودروي سواري شامل يک دستگاه سواري پرايد، يک دستگاه سواري پژو و يک دستگاه سواري 206 برخورد کرده و پس از تصادف با يک موتورسيکلت متوقف شده است. »

ملکي با بيان اينکه يکي از سرنشينان موتور سيکلت در زير اتوبوس محبوس شده بود و دو نفر ديگر نيز شامل يکي ديگر از سرنشينان موتورسيکلت و يک عابر پياده آسيب ديده بودند گفت:«‌ آتش‌نشانان همزمان با قطع برق و جريان سوخت خودروها اين افراد را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحويل دادند. »

به دنبال تصادف روز جمعه اتوبوس شرکت واحد در خيابان جليلي، پيمان سنندجي - مديرعامل شرکت واحد اتوبوسراني تهران و حومه گفت:« روز جمعه يک دستگاه اتوبوس شرکت واحد متعلق به بخش خصوصي به سرقت رفته بود که در حين سرقت و فرار، حادثه آفريد. »

وي افزود:« عصر روز جمعه مورخ 23 خردادماه، يک دستگاه اتوبوس بخش خصوصي مربوط به شرکت تعاون همکار، که در مسير بهارستان -جمهوري فعاليت مي‌کرد توسط يک سارق به سرقت رفت. » به گفته سنندجي در اين حادثه سه نفر مجروح شدند که دو نفر راکب موتورسيکلت و نفر سوم عابر پياده بوده است.
منبع: ابتکار