۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳

بهت تماشاگران از رفتن رحمتی و لبخندهای قلعه‌نویی

در تمرین عصر امروز (چهارشنبه) استقلال، همه حاضران در کمپ از جدایی دروازه‌بان فصل گذشته آبی‌پوشان تعجب کرده بودند.
کد خبر : ۱۸۲۸۵۳
صراط: تمرین عصر تیم فوتبال استقلال در حالی از ساعت 18:30 دقیقه آغاز شد که همه تحت تاثیر جدایی مهدی رحمتی از استقلال قرار داشتند.

* تماشاگران استقلال و حتی بازیکنان این تیم در بهت رفتن رحمتی از استقلال و پیوستنش به تیم پیکان بودند با این وجود میان تماشاگران اختلاف نظر بود و برخی معتقد بودند که رحمتی به خاطر پول از استقلال رفت و برخی اعتقاد داشتند که رحمتی نباید از استقلال جدا می‌شد. 

* حنیف عمران‌زاده، پژمان نوری، آرش برهانی، محمد قاضی، سجاد شهباززاده، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی و مگویان بازیکن ارمنستانی استقلال نفرات سرشناس آبی‌پوشان در تمرین امروز بودند.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال نظارت ویژه‌ای روی تمرین آبی‌پوشان داشت و به نسبت روزهای گذشته با چهره‌ای خندان در تمرین حاضر شد. او بارها با بازیکنان از جمله حنیف عمران‌زاده شوخی می‌کرد و به کری بازیکنان در تمرین آقا وسط لبخند می‌زد.

* پیش از آغاز تمرین، قلعه‌نویی به لیدرهای استقلال دستور داد که مراقب باشند کسی از تماشاگران بابت جدایی رحمتی به او بی‌احترامی نکند.

* کامران صاحب‌پناه رئیس هیئت مدیره استقلال و منصور پورحیدری میهمانان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند که قلعه‌نویی استقبال گرمی از صاحب‌پناه کرد و دقایقی با او به صحبت پرداخت. همچنین یکی از مربیان تیم والیبال پیکان نیز در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت.

* بازیکنان جوانی که با توصیه و معرفی افراد مختلف در تمرین استقلال حاضر می‌شوند به دردسر امیر قلعه‌نویی و مربیان استقلال تبدیل شده‌اند به طوری که قلعه‌نویی از دیدن تعداد زیاد بازیکنان ناراحت شد.

* هنگامی که بازیکنان مشغول انجام تمرین کششی بودند، قلعه‌نویی با شوخی توپ را به شکم میلاد فخرالدینی زد. بعد از این حرکت قلعه‌نویی، فخرالدینی جا خورد و خنده‌اش گرفت.

* محور تمرین امروز آبی پوشان انجام دوهای استقامتی و عبور از موانع زیرنظر مربی بدنساز بود و سپس در 3 گروه تمرین آقاوسط را انجام دادند. بخش بعدی تمرین آبی‌پوشان بازی تحت فشار در قسمت‌های مختلف زمین و سپس فوتبال در یک نیمه بود. 

* اواسط تمرین عده‌ای از تماشاگران شروع به تشویق قلعه‌نویی کردند و او نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* جدایی رحمتی از استقلال باعث شده بود که همه تماشاگران و بازیکنان استقلال در خصوص دروازه‌بان استقلال صحبت کنند و اینکه چه کسی قرار است دروازه‌بان جدید استقلال شود.

* تمرینات استقلال فردا (پنج‌شنبه) نیز پیگیری خواهد شد.

منبع: تسنیم