۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
از سوم تیر 84 تا 92

چه بر سر سبد رای احمدی‌نژاد آمد؟

اگر بدنه اصلی سبد رای احمدی نژاد در سال 84 و 88 در حال حاضر موافق احمدی نژاد سال 90 نیستند، اما یقینا سوم تیرماه 84 نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی به شمار می رود.
کد خبر : ۱۸۳۷۳۷
گروه سیاسی صراط - محمود احمدی نژاد پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نهم در سال 84، توانست با کسب ۱۷ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۷۸۲ رای، اکبر هاشمی رفسنجانی را شکست دهد. هاشمی رفسنجانی هیچگاه این شکست را نپذیرفت و به منتخب ملت تبریک نگفت. او در عوض 9 سال بعد در ادعایی عجیب، استانداران سید محمد خاتمی را به تقلب به نفع احمدی نژاد در آن سال متهم کرد!

سوم تير 1384 را بايد بدون هرگونه ترديد یک حماسه ماندگار ناميد. چرا كه به فرموده رهبر انقلاب، ثمره انتخاب مردم در اين روز تاريخي، بازگشت قطار انقلاب به مسير اصلي و زنده شدن شعارهاي بنيانگذار كبير آن بوده است. ماجراهاي رقم خورده قبل و بعد از اين رويداد قطعاً در تاريخ انقلاب اسلامي ثبت شده و به عنوان عبرتي براي افرادي كه همواره در تلاشند با چنگ زدن به كانون‌هاي قدرت و ثروت بر گرده مردم بنشينند باقي خواهد ماند. ولی در ادامه اتفاقات خوب و خوش تیرماه 84، روندی مغایر با آن آرمان ها باعث شد که هدف‌گذاری کلان برای این روز به حاشیه برود.

در آن ایام شعاری توسط احمدی نژاد که در بین نامزدها گمنام بود سر داده شد که اگر چه هدف انقلاب بر مبنای آن پایه گذاری شد ولی نقش آن در جامعه بی فروغ و کمرنگ بود:  عدالت

این شعار او باعث شد مردمی که سالیان سال در پی برابری حداکثری در سهم خود از بیت المال بوده اند، به این شعار و نحوه بیان آن از سوی احمدی نژاد رای مثبت دهند، ولی در چهار سال دوم احمدی نژاد این شعار به گونه دیگری رخ نمایی کرد.

روند تغییر شعار عدالت

روند اجرای عدالت که در چهار سال ابتدایی دولت احمدی نژاد رنگ و لعاب خوبی به خود گرفته و با کلید زدن طرح هایی چون سهام عدالت، وارد فاز اجرایی شده بود به ناگاه با پر و بال دادن رئیس جمهور به افراد غیر خوشنام، رویه دیگری گرفت.

هنگامی که معاون اولی مشایی که به واسطه علنی شدن نامه رهبر معظم انقلاب به احمدی نژاد ناکام ماند، شخص رئیس جمهور به دنبال محمدرضا رحیمی رفت که حواشی کمتر از مشایی و البته بیشتر اقتصادی را به همراه داشت.

محمد رضا رحیمی در حالی معاون اولی دولت عدالت محور را به مدت چهار سال در اختیار داشت که اتهامات بیمه ایران و همچنین برخی اتهامات او در شرکت های تابعه خودروسازی، نقل محافل خبری و سیاسی شده بود. جایگاه دادن به محمد رضا زنونی اصل، بابک زنجانی و خیلی دیگر از افرادی که شبهه های مالی سنگین در پرونده خود داشته اند نیز به نوعی، نمره درس عدالت در کارنامه دولت احمدی نژاد را شبیه به یک طنزنامه تبدیل کرده بود.

تصمیمات اشتباه در احداث صنایع سنگین در برخی استانها با مکان یابی نادرست، علاوه بر این که هزینه زیادی را بر بودجه جاری کشور تحمیل کرد، بازده خاصی هم برای استان غیر بومی آن صنعت و همچنین استان های اطراف به همراه نداشت.

ریزش طرفداران اصیل احمدی نژاد بعد از خانه نشینی

طرفداران  و بدنه اصلی احمدی نژاد اگر چه بعد از انتخابات سال 88 و بعضی انتصابات او دچار تردیدی درباره پایبند بودن احمدی نژاد به آرمان‌های سوم تیر و همچنین عدالت شد بودند، ولی بعد از اتفاقات خانه نشینی احمدی نژاد آن هم به مدت 11روز، روند جدایی این بخش عظیم از طبقه رای او شروع شد و تا آخرین روز تصدی سمت ریاست جمهوری توسط او با شیب زیادی ادامه داشت. این افت بدنه اجتماعی شاید در انتخابات مجلس نهم در وهله اول و در وهله بعدی انتخابات ریاست جمهوری دولت یازدهم خود را به خوبی نشان داد.

تخریب ادامه دار دولت گذشته توسط دولت فعلی

اگرچه احمدی نژاد به عنوان کاندیدای جریان سوم تیر به پیروزی رسید، ولی گفتمان سوم تیر یا به تعبیری "عدالت" به هیچ عنوان نباید به پای شخص او نوشته شود. گفتمان "عدالت" برآمده از روح انقلاب و هماهنگ با رهنمودهای امام خمینی (ره) است به همین دلیل، دائما از سوی معاندان، مورد خدشه قرار می گیرد.

تخریب دولت قبلی دو سطح دارد. یکی تخریب احمدی نژاد و دیگری تخریب تفکر انقلابی احیاشده در سال 1384.

از اولین برنامه تلویزیونی روحانی در صدا و سیما آن هم در قامت رئیس جمهور که بخش اعظمی از آن به نقد دولت قبلی اختصاص یافت تا حملات مداوم مشاورین و وزرای دولت اعتدال به سیاست های دولت احمدی نژاد رویه ای است که در این مدت فراموش نشده است.

اگر بدنه اصلی سبد رای احمدی نژاد در سال 84 و 88 در حال حاضر موافق احمدی نژاد سال 90 نیستند، اما یقینا سوم تیرماه 84 نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی به شمار می رود.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۹۴
۶۳
سوم تیرماه روز عزای ملی . روز طغیان جهل . روز سلطه جاهلیت و ........ روز عصبیت کودکانه . سوم تیرماه از سالروز جنگ قادسیه از یک نظر بدتر است . در قادسیه دشمن با شمشیر ما را در هم شکست اما در سوم تیرماه با استفاده از ابزار جهل خودمان برما مسلط شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روز اقتدار و عزت و روز سربلندی کشور و روز زمین خوردن حاکمان زر و زور و روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین بود که باهوشمندی مردم در تاریخ ثبت شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هنوز در جهلی . چون معنای استقلال به ارث مانده برای دولت یازدهم را که در حال از دست رفتن است در نمیابی
علی
|
Netherlands
|
۱۶:۲۹ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۶۰
۳۰
عده ای از مردم به خاطر بعضی از سیاستهای دولت هاشمی به احمدی نژاد رای دادن وگرنه احمدی نژاد گمنام بود . پس نمیشه گفت تمام این 17 میلیون رای صرفاً به خاطر شعائر احمدی نژاد بوده. ولی 20 میلیون رای خاتمی صرفاً به خاطر محبوبیت خودش بود . در سال 92 هم بیشتر آراء روحانی به خاطر حمایتهای اصلاح طلبان و البته هاشمی بود . یعنی همونطوری که عده ای در سال 84 از هاشمی به سمت احمدی نژاد فرار کردن این رویه در سال 92 معکوس شد . بیشتر آراء روحانی به خاطر نام خاتمی و هاشمی و البته فرار از احمدی نژاد و جلیلی بود چون مردم جلیلی رو احمدی نژادی دوم میدونستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۳۲
۱۹
ریزش 4 میلیونی رای بعد از خانه نشینی نه بیشتر
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
|
۱۶:۴۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۲۶
۱۳
.
علی غفاریان واقعا پیش خودت چی خیال کردی؟؟

بدنه اصلی وطرفدار اصیل کدام است:

1- کسانی که سال 84 ، کاندیدشان قالی باف و لاریجانی بود و از احمدی نژاد خواستند به نفع آن دو و جناح اصولگرایی انصراف بده !!! اما احمدی نژاد ماند.

کسانی که بعد از استقرار دولت 84، بنا به اعتراف خودشان در دفتر ریاست جمهوری،از دکتر خواستند که به احزاب کارخانه بدهد و به اصطلاح سیبل شون رو چرب کنه !!!
(رجوع شود به صحبت باهنر)

کسانی که سه سال تمام پای منبر ف....... نشستند و پای کلاس های خارج از فقه آقایان از احمدی نژادی بودن اعلام برائت کردند و تا میخورد فحشش دادند.

اینا شدن طرفدار اصیل؟؟؟؟ اصالت تون به یه من ریش و پشم و پیل است؟؟

اگه اصالت به اینه، میگیرم تک تک نخ های ریش تون رو میکنم و میکنیم.
___________________________
غفاریان داره خودشو گول میزنه!
رک و راست باید بگم دیگه.

قرار نیست اگه منافع من قطع بشه! به اسم بصیرت،خودمو جا کنم تو بغل آقایون!!


طرفدار اصیل و واقعی دکتر کسی هست که زمان مد شدن فحش به احمدی نژاد توسط خودی و غیرخودی،کنارش ماند.

موقعی که بین حسین شریعتمداری و هاشمی رفسنجانی جنگ بود و به سر هم میزدند که کدومیک اول جریان انحرافی اختراع کردند؛از این حرفا نبود؟؟؟

....................... تا قبل اینکه ................... پست بگیره، رو منبر، طرف رو عمرسعد خطاب میکرد!!!

اما قبل انتخابات میاد میگه از زحمات سردار و دکتر و خلبان و شهردار متشکریم!!!!

اینا ذلته حزب الهی ها!!!!
___________________________
هیچ چیزی هم بر سر آرای احمدی نژاد نیامده.

شما برید به همون جوجه دو روزه اصلح تون برسید که افتضاح به بار آورد.

.....................
ناشناس
|
United States of America
مطمئنی احمدی نژاد امام زمانت نیست؟؟
چون به نظر تو این شخص هیچ گیروگوری نداره همه بد هستن الا احمدی جون و مشایی جونت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۳۷
۳۵
بیشترین حد تخریب در طول تاریخ ایران مربوط به تخریب احمدی نژاد بود.
چپ و راست و بقولی همه چپاولگران بیت المال بر علیه ایشان بودند و چون هنوز از ایشان میترسند پس هنوز هم هستند.
در ضمن یادآوری میکنم که ایشان شکست نخورد بلکه حذف شد و انشالله در صورت حضور در دور بعدی خواهید دید که دل مردم عدالتجوی ایران هنوز با مردمی نژاد است نه زر طلبان و زور مداران.
حق جو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۲۵
۲۳
بله نقطعه عطف که هست منتهی نقطه عطف بدبختی مردم شما فک میکنین چرا احمدی نژاد سال88 اونقدر رای اورد؟بخاطر تخریب هاش و بازی با احساسات مردم در مناظره ها بود او با احساسات مردم بازی و کرد و پشت سر کسانی که اجازه ی دفاع نداشتند صحبت کرد این عدالت است؟آیا اجرای عدالت مربوط به زمان انتخابات نمی شود؟در چهار سال دوم کشور چقدر عقب افتاد البته کارهای خوبی هم شد منکرش نیستیم ولی نسبت گیری که بکنیم منفی ها بیشتر است یا مثبت؟وضعیت فرهنگی اقتصادی سیاست داخلی سیاست خارجی در چهار سال اول خوب بود وواقعا خدامات زیادی انجام داد و رای به او شاید در چهار سال اول بد نبود و شاید چه بسا خوب هم بود ولی در چهار سال دوم که کشور به ویرانه ای تبدیل شد مشایی, 11 روز خانه شنشینی, بالارفتن تورم تاثیر منفی مسکن مهر بر قیمت مسکن من نمی گویم احمدی نژاد ادم مومنی نبوده ولی متدین بودن کافی نیست باید مدیریت هم بلد بود خب اگر نمی توانست مسئولیت ریاست جمهوری را بر عهده نمی گرفت
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
شما که تا قبل انتخابات (روحانی و هاشمی) میگفتید همش تقصیر سو مدیریت احمدی نژاد است و مدیریت بلد نیست وگرنه تحریم اثر نداره !!!

پس چرا وقتی خودتان آمدید روی کار، مدیریت نکردید؟؟؟؟؟
چرا از روز اول پریدید تو بغل کری و اشتون و تماس مستقیم؟؟؟

شما که بودید،احمدی نژاد هم که دیگه نبود؟؟؟ چرا میدیریت نکردید؟؟؟؟
_____________________________
سال 88 ، عدالت در قبال شما اجرا نشد ! و بهتون وقت صحبت ندادن !!

شما اگر صحبتی داشتید، مناره کروبی و موسوی ، رو تبدیل به فحاشی نمیکردید!!! و پاسخ میدادید.

چرا حرف نزدید؟؟؟ تریبون که دست دو کاندیدتون بود،چرا شب قبلش خ. خ.. گرفته بودن؟؟؟
چطور شد شب بعدش تپق میزدن و پرشون کرده بودن،بازم جواب ندادن؟

سال 92 خیلی عدالت اجراشد؟؟؟ که 7 نفری افتادید به جان دولت توی مناظرات؟؟؟؟
خیلی وقت صحبت داده شد؟؟؟؟؟

دولتی که حتی نتوانست کاندیدش رو بیاره تو گود انتخابات؟؟؟!!!!
..........................

جناب حق جو، تاریخ رو تحریف نکن، همین حزب الهی های تواب، دو سال خون به جیگر احمدی نزاد کردن و تا میخورد فحشش میدادند.

شما هم اگه مدیریت بلد نبودید و قراره همینطور التماس کنید و شاید 1 دلار بریزن به حساب تون !!! مسئولیت قبول نمیکردید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۲۴
۳۰
خودتون قاطي مرد نكنيد دروغگوهاي پست ما مردم هنوزم دوستش داريم حداقل بيشتر از شما و ارباباتون...
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۳۰
۱۹
سبد رای احمدی نژاد شش میلیون بود یادتون که نرفته؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بله.

شش میلیون واسه یه استاد دانشگاه !! که شهردار رو توی تهران کمتر کسی میشناختند !

اونم در موازات دو کاندید مطرح اصولگرایان (قالی باف و لاریجانی)

اونم در برابر هاشمی رفسنجانی که یه کشور پشتش بود و حامی مالی و معنوی !!!!

چی شد ؟؟؟
نهایتش این شد دور اول، هاشمی یک میلیون بیشتر رأی آورد !!!

بعدشم که با رأی 17 میلیون به 10 ، از روی ....ش رد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۱۷
۸
واقعاباورتون شده که اینقدر رای درست درمون داشته دفعه بعد بیاد تا وزنش معلوم شه کل جریان جناح راست که خودشون رو مثلا اصولگرا میدونن ولی متاسفانه دنیا گرا بلکه خیلی هاشون دنیا پرست شده اند 17 میلیون رای ندارن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
شما اگه انتخابات ... رو قبول ندارید ، چرا خودتان هر بار در آن شرکت میکنید؟؟؟؟

اگر سال 88 ، دکتر احمدی نژاد 24 میلیون رأی نداشت و تقلب شد !! آنهم به دلیل موجه داماد لرستان و عروس آذربایجان !

پس چرا سال 92 ، کارگزاران و اصلاح طلبان کاندید داشتند؟؟؟؟؟

من اگه ببینم جایی تقلب میکنند، دیگه پامو اونجا نمیذارم، چون خودمو کوچیک کردم!!!

شما که مدعی تقلب هستید، چرا شرکت میکنید؟؟؟

(( فقط یک جواب قانع کننده لطفا ))
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۴
۱۵
همش توهین و تهمت به روسای جمهور گذشته ،همه ی روسای جمهور گذشته ما و رییس جمهور فعلی خوب بودند و هستند، ...............
میرمحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۱۵
۲۸
احمدی نژاد در مسیر افولگرایی قرار گرفته است ...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
در مقابل باج خواهی یه مشت " وصول گرا " و " احزاب کارخانه خواه " محکوم به شکست بود.

یه مشت خودعمارپنداری که در پازل هاشمی رفسنجانی خوب نقش شون رو اجرا کردند.
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۱۰
۱۵
صراط باور كن هيچيك از نيروهاى سياسى-حتى اصلاح طلبان- با شعارهاى اصلى انقلاب مخالف نبوده و نيستند بلكه با طرح كاريكاتورى آنها در دولت قبلى مخالف بودند.شما خودتون در اين مقاله بدرستى علل نپذيرفتن آنها را به خوبى مطرح كردى. اما در مورد تخريب دولت سابق توسط دولتمردان فعلى انصاف بده كه حجم خرابيها و مصيبتهائى كه دولت سابق مسبب اونها بود بالاتر از حد تصوره، آخه دولتى كه از محل فروش نفت فقط ٧٠٠ ميليارد و از محل صادرات ساير مواد و همچنين خصوصى سازى و فروش اموال ملت بيش از ١٣٠٠ ميليارد دلار يعنى در مجموع ٢٠٠٠ ميليارد دلار درآمد كسب كرده بود و با اين مبلغ ميتونست ١٠ بار كشور رو نوسازى كنه نبايد پرسيد با اينهمه درآمد چه كار كرده؟اصلا خود صراط دست به كار بشه و با يه تحقيق جامع و اصولى محل هزينه كردن اين دلارها رو پيدا كنه شايد ملت قانع شدند!
حمید اردکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۸
۵
داداش تهمت زدن و همه را دزد خطاب کردن و آبروی و رحمت انسانها را نا دیده گرفتن و .... تفکر انقلابی محسوب نمی شود که بخاطر آن بنازیم بلکه بر عکس باید از اینگونه امور توبه کرد و ابنگونه افراد را طرد نمود.....
یک آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۲۰
۱۵
شما کثافت های منافق نیوز با فتنه گران زیر یک پرچم هستید و مدام دولت قبل را که صد به از دولت فتنه گران است را تخطئه می کنید.
محمد حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۲۱
۲۲
تا تاریخ زنده است نام دکتر محمود احمدی نژاد چون خورشیدی صادق بر آسمانش می تابد
ای کاش الان دوباره احمدی نژاد و عالیجناب شرکت کنند تا ببینید احمدی نژاد در قلب مردم جا دارد .
سنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۱۹
۱۳
چندتا از مشکلاتی که شما ادعا میکنید افراد غیر خوشنام اطراف احمدی نژاد داشتند در دادگاه اثبات شده؟ تنها مشکل احمدی نژاد این بود که سهمی برای چپ و راست در دولت قایل نبود و تا آخر هم به آنها باج نداد. دولت احمدی نژاد دولت مردم بود نه احزاب.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۲۴
۲۲
احمدی نژاد را هنوز هم مردم دوست دارند.
سرباز امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
حتی بیشتر از قبل
مرزبان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۲۰
۱۷
احمدی نژاد بقول رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای قطار انقلاب را به ریل اصلی آن برگرداند و انشاء الله آینده نه چندان دور ادامه دهنده این راه خواهد بود .
خیلی بی انصافید چرا از نیمه پر لیوان خدمت این عمار رهبر و این محبوب قلبها هیچ سخن به میان نمی آورید و همیشه از نیمه خالی لیوان که علت آن هم صف آرایی کانون ثروت و قدرت برای ماهی گیری در انتخابات 92 بود حرف می زنید شما که بی عدالتید پس چرا دم از عدالت می زنید اگر یک جو عدالت داشتید از نقاط قوت این دو دولت هم یک تیتر می زدید .
خیلی برایتان متأسفم چون با این کارهایتان بلایی بر جان مردم بیچاره و مستضعف جامعه روی کار آوردید روز به روز به بهانه نقدینگی سفره آنها را کوچک تر می کنند.
نماز جمعه 29 خرداد 88
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا موافقم . نمیدونم چرا هر چی سلطنت طلبو و منافق و ... هستن همه با محمود مخالفند!؟
پس به فرمول خمینی کبیر محمود بهترین رئیس جمهور ایران بوده که خار چشم اسرائیل و آمریکا و تفاله های داخلیشون بوده و هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۱۶
۷
زررررررررررشک. . .
hosein
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۱۷
۴
صراط جان خیلی سوخته ها!!!!
......
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
۲۳
۱۸
احمدی نژاد ظلم و دورو نبود.
محمدابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۶ - ۰۴ تير ۱۳۹۳
۵
۱۷
خیلی منصفانه بود، ممنونم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۳
۱۵
۵
شما گاگولا كدوم وري هستين؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همون وری که خودت هستی .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۳
۱۵
۹
دور فلکی بر منهج عدل است
خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل(حافظ)
احمدی نژاد آمده بود برای عدالت ،ولی همانطور که علی (ع)کشته شد برای عدالت ،دست هایی که عدالت به ضررشان بود کاری کردند که سرانجامش این شد که می بینیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۳
۶
۵
لعنت به شما و.........
علی1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۳
۱۹
۱۱
اگه ازسبدرای احمدی نژاد فقط من مونده باشم برای اوبسه چون من حاظرم جانم رافدای آن بزرگوار کنم کدوم یک از طرفداران روحانی حاظرند جانشون رو فدای اوکنن صراط مثل اینکه رادیاتت جوش اومده
sun
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۰۴ تير ۱۳۹۳
۱۵
۱۸
تو را به خدا فارغ از چپ یا راست و اصول گرا واصلاح طلب بودن،اون ادبیات سخیف سال های 84 و88 احمدی نژاد رو به نام گفتمان عدالت،قالب نکنید.
اون ادبیات چیزی جز عوام فریبی،بخل،حسادت ،بی اخلاقی و زیر آب زنی نبود.
کجای دنیا اگه کسی بیاد بگه نگاه کنید خونه ی من 60متره(البته همون خونه بعدا 150مترشد) ،خونه ی فلان شهردار جلوی درش مجسمه داره گفتمان عدالت محسوب میشه؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
سان عزیز:

همون لوستر و مبل خونه کروبی ! که در فیلم انتخاباتی 88 اش نشون داد ، به اندازه کل این 150 متر ارزش مالی داشت !

150 متر خونه نوساز رو میبینی !! اما خاتمی و هاشمی و کروبی و کرباسچی و هزاران نفر دیگه که از قبل اینان بدست آوردن نمیبینی؟؟؟

ادبیات سخیف؟؟؟

توی تجمع 4 هزار دانشجو ، کی بود که در سال آخر ریاست جمهوریش توی دانشگاه تهران، به دانشجوی منتقدش گفت : ساکت شو ، میگم بندازنت بیرون؟؟؟؟

عوام فریبی و دغل کاری جز اینه که شماهایی که تمام اقدامات احمدی نزاد اعم از سر استانی و حتی سر زدن به بچه های یتیم ! رو پوپولیسیتی میخوانیدید، اما الان دارید همان راه رو ادامه میدید؟؟؟؟

اینکه سال 88 ، دکتر احمدی نزاد در برابر آقای موسوی که شعارش تبعیت از قانون بود !!!! و مدرک تحصیلی غیرقانونی رو میکنه، زیرآب زنی هست؟؟؟؟

یک عکس 2 در 3 چطور شد غیر تان به جوش اومد ؟؟؟ اما عکس سونا و استخر حضرات !! و بعضا آقازاده هاشون ! شد روشنفکری ؟؟؟
________________________
احمدی نزاد مرد بود، پای مشایی و رحیمی ایستاد. پای رفاقتش ایستاد!

مثل خاتمی نبود که با یه حرف امثال حسین شریعتمداری و .......! بترسد و حمایتش رو قطع کنه !!!
..........

بخل و حسادت زمانی بود که بعضیا ! به برادر عربستانی شون پیغام میدن خیالت راحت، شش ماهه دولت احمدی نزاد رو جمع میکنم !!!!
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
مزخرف نگو ...!!!
ادبیات سخیف مال تو و اربابت ر.... و ه...... هستش که از عدالت محمود میترسید!!!!
چون محمود آدمی نیستش که مثل خیلی ها چشماش رو روی لگد مال شدن حق مستضعفان ببنده اونم به خاطر خوشایند ثروتمندان!!!!!!!!
اربابای تو کم مونده بگن دستورات دین مال 14 قرن قبل بوده و الان نعوذ بالله منقضی شده!!!!!!!!!!!
sun
|
Iran (Islamic Republic of)
امین یکی از هزاران اشتباه فکری شما اینه که خیال می کنید اگه کسی در رفاه بود مجرمه.150متر خونه هم جرم نیست بزرگترش هم نیست ولی دروغ گفتن بده.که سال 84بگه خونه ی من 60متره سال 88بگه خونه ی من همون خونه س که 150متر بود.دروغ گویی وکم حافظه بودن هم که با مرتبطند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۳
۲۰
۲۳
از محمود متنفرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دکتر محمود احمدی نژاد محبوب قلبهاست.
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
از این تنفر بمیر چون محمود ها دوباره برمیگردن و قطار انقلاب رو به ریل اصلیش دوباره بر میگردونن!!!!
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
الحمد لله!
احمدی اومده بود تا شما ها خودتون رو رو کنید
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۳
۱۵
۲۱
شما دست آورد مثبت دوران احمدی نژاد را بشمارید(قبول نکردن قانون...فساد سه میلیاردی..تنزل حجاب وعفاف...گسترش سگ بازی...به سخره گرفتن مجلس...تصمیم گیری های خیالی وبدون پشتوانه...و.....و....و
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا" جریمه کرسنت 18 میلیارد دلار را داشته باش تا بی حجابی و بی عفتی که افزایش داشته است !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
فقط میتونم بگم خیلی بی وجدان هستید !!

همین شماها بودید سال 84 ، میگفتید احمدی نژاد یه حزب الهی خشک هست که اگه رییس جمهور بشه، پیاده روها رو جدا میکنند !!!

یادتون رفته میگفتید با زنجیر میفته به جون دختران و زنان برای درست کردن حجاب؟؟؟

یادتون رفته چه غولی ازش ساختید کهاحمدی نزاد زمان گفتگوی تلویزیونی اش که مشکل مملکت دوتار جوان ها نیست؟

الان میگید تنزل حجاب؟؟؟

عکس های دخترای حامی هاشمی رفسنجانی رو ندیدی که عکس هاشمی رو زدن پایین کمرشون؟؟؟؟

اگر قرار به مقصر تنزل حجاب باشه، ریشه اش رو در سال 76 جستجو کن.

اما مجلس و قبول نکردن قانون:

...........
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئنی اینایی که گفتی تو دولتهای هاشمی و خاتمی نبوده!!؟؟؟
بنده خدا اگه محمود میتونست ظرف 8 سال تمام کاخ ثروت و بی عدالتی رو که تو 16 سال قبلش ساخته شده بود نابود کنه من خودم فداش میشدم!!!!!!
افسوس که کانون ثروت و قدرت نذاشت مردم بهخادم واقعیش برای قطع دست بعضی ها از بیت المال کمک کنه!!! افسوس!!
راد
|
Kazakhstan
|
۰۹:۳۸ - ۰۴ تير ۱۳۹۳
۱۱
۶
صراط
رسانه ایکه به غیر از دشمنان اسلام با کسی عهد اخوت نبسته است .
به اینجمله بازم فکر کنید .
معبر سایبری فندرسک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۳
۱۱
۱۹
احمدی نژاد سال 84 غیر قابل فراموشی هست.
اما احمدی نژاد سال 88 رو باید فراموش کنیم.
متاسفانه با اون احمدی نژادی که سال 84 بهش رای دادیم زمین تا آسمون فرق داشت.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۰۴ تير ۱۳۹۳
۱۳
۱۴
نسخه جدید داعش با عنوان داصمش تروریست های جدید در ایران هستند.دولت اسلامی صراط ،محمود احمدی نژاد و شریعتمداری
نطنزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۰۴ تير ۱۳۹۳
۸
۹
روح پدرم شادکه میگفت به استاد،
فرزندمراعشق بیاموز،دگر هیچ.....
یکی ازعلائم حیات وزنده بودن ملتها،عشق والتفات وتوجه آنهابه مفاخرگذشته ونزدیک خویش است،تیر84یک حماسه برای آیندگان بیادگارمانده است،وبه فرموده رهبرعشق،که هزاران،هزارجان به فدایش،روزتاریخی و،زنده شدن شعار بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی مجددتحقق یافت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۰۵ تير ۱۳۹۳
۱۴
۱۶
اسم احمدی نژادو دیگه نیارید که داره حالم بد میشه.