۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
آرژانتینی ها مقصر دردسر مقابل ایران را پیدا کردند!

ارتباط مارادونا با گل مسی به ایران چه بود؟

دیگو مارادونا که روز یکشنبه برای تماشای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آرژانتین به ورزشگاه محل بازی آمده بود، با انتقادات زیادی مواجه شد.
کد خبر : ۱۸۳۹۸۴
ارتباط مارادونا با گل مسی به ایران چه بود؟
صراط: اسطوره فوتبال آرژانتین که بعد از حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی آرژانتین و ایران مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود، تاکید کرد که برای بازی تیم کشورش با نیجریه به ورزشگاه نمی‌رود.

دیگو مارادونا که روز یکشنبه برای تماشای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آرژانتین به ورزشگاه محل بازی آمده بود، با انتقادات زیادی مواجه شد. بعضی از مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین گفتند که نحسی مارادونا باعث گل نزدن آرژانتین شده بود و بلافاصله بعد از اینکه وی ورزشگاه را ترک کرد، مسی موفق شد به ایران گل بزند.

مارادونا هم در واکنش به این صحبت‌ها، حملات تندی را به فدراسیون آرژانتین انجام داد ولی وی یک روز قبل از بازی تیم ملی کشورش با نیجریه تاکید کرد که برای این مسابقه به ورزشگاه نمی‌رود. وی گفت: من نمی‌خواهم مشکل و دردسر باشم و به همین دلیل برای تماشای بازی با نیجریه به ورزشگاه نمی‌روم. این بازی را از تلویزیون تماشا می‌کنم چون هیچ چیز بدی برای آرژانتین نمی‌خواهم. امیدوارم آرژانتین در بازی با نیجریه توان واقعی‌اش را نشان بدهد.

تیم‌های فوتبال آرژانتین و نیجریه از ساعت 20:30 امروز چهارشنبه و همزمان با دیدار ایران با بوسنی به مصاف همدیگر خواهند رفت.

منبع: مهر