۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران‌:

فتوای آیت‌الله سیستانی از سقوط بغداد جلوگیری کرد

نماینده آیت الله سیستانی در ایران گفت: آیت‌الله سیستانی ۴۸ ساعت دیرتر فتوا داده بود بغداد سقوط کرده بود و این موضوعی است که از آن نباید غفلت کنیم.
کد خبر : ۱۸۴۲۱۸
صراط: نماینده آیت الله سیستانی در ایران گفت: آیت‌الله سیستانی ۴۸ ساعت دیرتر فتوا داده بود بغداد سقوط کرده بود و این موضوعی است که از آن نباید غفلت کنیم.

آیت‌الله سید جواد شهرستانی صبح امروز در دیدار با حمید چیت چیان وزیر نیرو، با اشاره به اینکه داعش یک خطر جدی برای جامعه است، اظهار کرد: داعش یک خطر تروریستی برای منطقه است که باید نسبت به آن رویکرد صحیح اتخاذ بشود.

آیت الله شهرستانی با اشاره به اینکه داعش بسیار خطرناک است، عنوان کرد: همکاری برخی از مردم منطقه و خیانت سران سبب افزایش قدرت این گروه شده است.

وی افزود: مسیر سامرا به عتبات عالیات باز شده و 13 کیلومتر در دست مخالفان بوده، خوشبختانه در این چند روز مسیر باز شده است.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با اشاره به اینکه حل این چالش بسیار سخت و سنگین است، عنوان کرد: آیت الله سیستانی اگر 48 ساعت دیرتر فتوا می‌دادند، بغداد سقوط کرده بود.

وی با اشاره به اینکه علمای سعودی نقش بسیار بدی در این داستان داشته‌اند، خاطرنشان کرد: با تمام این شرایط ما به این موضوع معتقدیم که مردم عراق می توانند خودشان این موضوع را حل کنند.
منبع: تسنیم