۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

نظر مارادونا درباره مسابقات بعدی آرژانتین

مسی در تیم بسیار تنها است. خط میانی آرژانتین افت کرده و هیچ خلاقیتی ندارد. اگر مسی بازی را به پیش نراند مطمئناً ما در دور بعد حذف خواهیم شد.
کد خبر : ۱۸۵۴۳۸
نظر مارادونا درباره مسابقات بعدی آرژانتین
صراط: اسطوره فوتبال آرژانتین با انتقاد از نمایشی که تیم ملی کشورش در جام بیستم داشته، انداختن بار حملات تیم بر شانه مسی را اشتباهی بزرگ دانست.

بازی نه چندان دلچسب تیم ملی آرژانتین برابر سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 که در نهایت با پیروزی یک بر صفر و خفیف آلبی سلسته به پایان رسید، بهانه‌ای به دست دیه‌گو مارادونا داد تا از رویکرد و تاکتیک‌های تیمی که 4 سال پیش خود هدایت آن را برعهده داشت انتقاد کند.

مارادونای 53 ساله گفت: به نظر من آرژانتین هنوز کارش را در جام جهانی شروع نکرده است. این تیم نه از سرعت بالایی برخوردار است و نه در خط حمله جنب و جوش دارد. با تماشای بازی‌های این تیم حسی در من ایجاد می‌شود که بسیار قوی است، حسی آمیخته از یاس، عصبانیت و ناراحتی. کار تیمی آرژانتین باید به مراتب بهتر از این‌ها باشد.

وی درباره نقش لیونل مسی در ترکیب آرژانتین و تاکید بیش از اندازه تیم روی ستاره بارسلونا، ‌تصریح کرد: مسی در تیم بسیار تنها است. خط میانی آرژانتین افت کرده و هیچ خلاقیتی ندارد. اگر مسی بازی را به پیش نراند مطمئناً ما در دور بعد حذف خواهیم شد. به نظر من این آرژانتین تنها از 40 درصد توان خود استفاده می‌کند. در تیم ما بازیکنانی هستد که هنوز کارشان را در جام جهانی شروع نکرده‌اند.

سرمربی پیشین آلبی سلسته درباره بازی بعدی آرژانتین در جام جهانی خاطرنشان کرد: بازی با بلژیک با تمام مسابقاتی که تا الان داشتیم فرق دارد. اگر آرژانتین از خواب غفلت بیدا نشود،‌ به دردسر خواهیم افتاد.
منبع: تسنیم