۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹

انتقادشديد مارادونا از نحوه بازی آرژانتین

ستاره سابق فوتبال جهان و تیم ملی آرژانتین با انتقاد از نحوه بازی تیم ملی کشورش در بازی های جام جهانی 2014 برزیل، خطاب به هموطنانش گفت:« اگر آرژانتین حذف شود لیونل مسی را سرزنش نکنید.»
کد خبر : ۱۸۵۶۶۴
صراط: ستاره سابق فوتبال جهان و تیم ملی آرژانتین با انتقاد از نحوه بازی تیم ملی کشورش در بازی های جام جهانی 2014 برزیل، خطاب به هموطنانش گفت:« اگر آرژانتین حذف شود لیونل مسی را سرزنش نکنید.»

وی که در تلویزیون ونزوئلا بازی تیم ملی آرژانتین در برابر سوئیس را تحلیل می کرد، گفت:« آرژانتین هنوز آنگونه که انتظار می رود در جام جهانی 2014 ظاهر نشده است. این تیم بیش از حد به مسی وابسته است. اگر می خواهیم در بازی یک هشتم نهایی روز شنبه بر بلژیک پیروز شویم و صعود کنیم باید بهتر بازی کنیم.»

وی افزود:«بازیکنان باید بدانند تیم آرژانتین تیم مسی نیست. ممکن است مسی خوب گل بزند ولی اگر در یک بازی نتواند گل بزند و به همین دلیل آرژانتین حذف شود آن وقت نباید مسئولیت را متوجه مسی دانست.»

به گزارش خبرگزاری رویترز، دیه گو مارادونا با انتقاد از پیروزی دشوار آرژانتین بر سوئیس گفت:«بازیکنان تیم ملی آرژانتین فقط از 40 درصد توانشان بهره می گیرند در حالی که آرژانتین چه از نظر بازیکن و چه از نظر تیمی از تیمی مثل سوئیس برتر است. سوئیس در ساخت ساعت، کشور پیشرفته ای است اما بازیکن فوتبال چندانی ندارد.»

وی افزود:« حس خاصی دارم، حسی توام با خشم و سرخوردگی . زیرا می دانم آرژانتین توانایی بازی بسیار بهتر را دارد... سرمربی باید بازیکنان را وادار کند بهتر بازی کنند. اگر در برابر بلژیک نتوانیم بهتر ظاهر شویم به دردسر خواهیم افتاد.»