۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
حسین فدایی مطرح کرد

علت تخریب روحانی توسط افراطیون اصلاح‌طلب

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به تخریب دولت و رئیس جمهور توسط افراطیون دوم‌خرداد، گفت: آن‌ها می‌خواهند به هرشکل فشار بیاورند تا امتیاز بگیرند از این رو معتقدند رئیس‌جمهور از عقبه اجتماعی برخوردار نیست.
کد خبر : ۱۸۶۶۰۷
صراط: حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه "افراطیون دوم خرداد شعار عبور از روحانی را مطرح می‌کنند و رسما می‌گویند دولت عقبه اجتماعی ندارد"، گفت: آنها می‌خواهند امتیاز بگیرند. آنها به دنبال حل مشکلات مردم و اینکه دولت با قوت مشکلات را حل کند نیستند، بلکه می‌خواهند جایگاه و پایگاهی برای خود پیدا کنند.

وی درخصوص علت تخریب شخص رئیس جمهور توسط این جریان، تصریح کرد: آن‌ها می‌خواهند به هرشکل فشار بیاورند تا امتیاز بگیرند. از این رو معتقدند رئیس‌جمهور از عقبه اجتماعی برخوردار نیست و عناصر و جریانات سیاسی هم از او حمایت نمی‌کنند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: به همین جهت معتقدند اگر فشار بیاوریم، می‌توانیم امتیاز خود را از دولت بگیریم و در نتیجه فرصتی را برای آینده خود محیاء کنیم.

** مدعیان اصلاحات روش‌های افراطی جریان فتنه را محکوم می‌کنند

فدایی در ادامه با بیان اینکه اساسا ما بین فتنه‌گران و کسانی که مدعی اصلاحات هستند تفکیک قائل هستیم، اظهارداشت: بسیاری از عناصری که مدعی اصلاحات هستند روش‌های افراطی جریان فتنه را قبول ندارند و اتفاقاتی که بعد از 22 خرداد سال 88 بوجود آمد را محکوم کردند و برای راه حل مشکلات کشور قائل به ساختار شکنی و کارهای تند، افراطی‌گری و رادیکالی نیستند و تقویت نظام را جزء وظایف خود می‌دانند.

وی همچنین درخصوص دیدار امروز رئیس‌جمهور با اصلاح‌طلبان نیز افزود: اگر رئیس‌جمهور بتواند نیروها و ظرفیت‌های وفادار به نظام که به دنبال اعتلای اسلام و پیشرفت کشور با سلایق مختلف هستند را دور هم جمع کند، بسیار خوب و کار پسنیده‌ای است.

دبیرکل جمعیت ایثارگران در عین حال تاکیدکرد: باید مراقبت کرد تا فرصت طلب‌ها، فتنه‌گران و عناصر ناباب از این رویکرد مثبت سوء استفاده نکنند.
منبع: تسنیم