۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
عقده گشایی ضدانقلاب از یکدیگر

اگر اتفاقی در حصر افتاد چه خواهیم گفت!؟

موضوع سران فتنه و حصر خانگی این روزها تبدیل به سوژه ای برای سایت ها و رسانه های ماهواره ای فارسی زبان در خارج از کشور شده است؛ اگر در طول هفته سوژه مناسبی برای تهیه و تولید خبر پیدا نشود بی شک سایت ها و رسانه های ضدانقلاب بدنبال سران فتنه و حصر خانگی خواهند رفت. در طول هفته گذشته نیز اوضاع به همین منوال بوده است...
کد خبر : ۱۸۶۸۳۲
صراط: فتنه 88  تاثیر بسزایی در رسانه های ضدانقلاب در خارج از کشور گذاشت، تاسیس چندین شبکه ماهواره ای و همچنین سایت های متعددی که درباره انتخابات 88 و سران فتنه مطلب منتشر می کردند تنها بخشی از تاثیر حوادث سال 88 بود؛ علاوه بر این شبکه هایی که تا پیش از این ماجرا سمت و سوی دیگر را دنبال می کردند به ناگاه به فتنه گران ملحق شدند و از موقعیتی که برای آنها بوجود آمده بود چشم پوشی نکردند و کمال استفاده را بردند.

حال پس از گذشت حدود پنجسال از فتنه 88 و حصرخانگی سران فتنه برخی از مدیران و دست اندرکاران رسانه های ماهواره ای ضدانقلاب به مانند گذشته حاضر به نگارش در این باره نیستند اما اگر این موضوع فرصتی برای عقده گشایی و انتقام از دیگران باشد بی شک در اولین فرصت به نگارش اقدام خواهند کرد. رویه ای که در چند سال اخیر به مدد گسترش ارتباطات رشد چشمگیری داشته است.

سایت خودنویس که توسط نیک آهنگ کوثر اداره می شود، در مطلبی با عنوان « اگر اتفاقی که نبایدبیافتددرحصرافتاد... چهخواهیم گفت» به عقده گشایی از رسانه هایی پرداخته که گویا سیاست شان در طول چند سال اخیر با گذشته تفاوت بسیاری دارد.

پاسخ مدیران سایت ها و افرادی که خودنویس از آنها درباره سران فتنه و حصر خانگی پرسش می کند در حقیقت اشاره ای است به سوء استفاده گسترده آنها از موضوع سران فتنه [میرحسین موسوی و مهدی کروبی]، اینکه میرحسین موسوی و مهدی کروبی دیگر به مانند گذشته مورد اقبال این رسانه ها نیستند و تنها از آنها استفاده ابزاری می شود.

اگر اتفاقی در حصر افتاد چه خواهیم گفت!!؟

 تصویرنخست شهرام همایون و تصویر دوم محسن سازگارا

محسن سازگارا به لطف فتنه 88 توانست برنامه ای تحت عنوان «سبز یعنی استقامت تا بهار» تهیه و تولید کند، وی همچنین با همکاری چندتن از فعالان ضدانقلاب توانست به بهانه دسترسی ایرانیان به اینترنت از کاخ سفید مبلغ هنگفتی کمک مالی دریافت کند. شهرام همایون مدیر تلویزیون کانال وان تا پیش از فتنه 88 طرح به اصطلاح ملی ماهستیم را برای چپاول ایرانیان خارج از کشور در دستور کار داشت اما این طرح با گذشت شش ماه دیگر به مانند روزهای نخست نبود، فتنه 88 و تبلیغ شهرام همایون برای پیوستن به این ماجرا جان تازه ای به این شبکه و شهرام همایون بخشید. علیرضا نوری زاده نیز با انواع تحلیل و تفسیرها از فتنه 88  تنها مقاصد سیاسی خود را دنبال کرد.

مطلب ذیل در سایت خودنویس منتشر شده است:

اگر آن اتفاقی که نباید در حصر رخ دهد ... جواب ما چیست!!؟

کاربران بالاترین (طیف سبز اصلاح‌طلب باقی مانده از فتنه ۸۸): «خب یک موضوع داغ می‌زنیم بالاش می‌نویسیم: داغش کن همه لینک‌هارو»

کاربران بالاترین (طیف غیر سبز و غیر اصلاح‌طلب باقی مانده از فتنه ۸۸): «آقای موسوی بهتر بود درباره سوال های احمدی نژاد و آقای کروبی درباره سیصد میلیونی که از شهرام جزایری گرفتند توضیح می‌دادند بعد درمی گذشتند. حیف شد!

عمو محسن سازگارا دریوتیوب: «نگران نباشید حتی حالا پس از درگذشت این عزیزان و اندکی صبر سحر نزدیک است. خودم کوچه پشتی راهروهای واشنگتن سحر را دیدم»

پنجره‌ای به خانه پدری: «الان از بیت، سردار ای‌میل زد گفت آمدم لندن افشا گری می‌کنم»

رادیوها و شبکه‌های دولت‌های فخیمه: «تا «ارباب» صحبتی نکند ازپخش هرگونه تفسیر دراین باره به احترام قواعد رسانه‌ای معذوریم و مامور. کرایه خانه هم عقب افتاده اخراج‌مان کنیم جایمان نوانخانه‌های لندن است»

تلویزیون کانال یک: «پرچم و وسایل عزاداری برای فروش مزین به آرم شیر و خورشید موجود است. لطفا تقاضا بفرستید تا در اولین فرصت ممکن برای شما ارسال کنیم»

منبع: ماهستیم