۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

آخرین وضعیت بازیکنان لژیونر ایرانی

چهره‌های اصلی فوتبال ایران در حال بررسی پیشنهادهای بین المللی خود هستند.
کد خبر : ۱۸۶۹۰۹
صراط: چهره‌های شاخص تیم ملی فوتبال ایران بعد از پایان نمایش خود در جام جهانی مشغول بررسی پیشنهادهای جدید هستند.
 
دو بازیکن تاثیرگذار تیم ملی یعنی دژاگه و قوچان‌نژاد یک سال دیگر با تیم‌هایشان قرارداد دارند. اشکان دژاگه با فولام به لیگ یک انگلیس سقوط کرده و رضا قوچان‌نژاد با چارلتون در همین دسته حضور دارد.
 
در حالی اعلام شده دژاگه از فهرست باشگاه هرتابرلین کنار گذاشته شده که خود این بازیکن اولویتش را تیم‌های انگلیسی قرارداده و با وجود پیشنهاد از کشورهای دیگر احتمال ماندنش در لیگ جزیره زیاد است. قوچان‌‌نژاد هم همین وضعیت را دارد، این دو بازیکن ممکن است کار خود با فولام و چارلتون را ادامه دهند اما در عین حال پیشنهادهای ویژه‌ای از تیم های صاحب نام هم برای این دو بازیکن وجود دارد.
 
با این حال پیشنهاد مالی تیم‌های بزرگ برای دژاگه، شاید کمتر باشد و به همین دلیل اشکان و رضا در حال بررسی تمامی پیشنهادها هستند تا با سنجیدن عیار جایگاه و اعتبار تیم‌ها از یک سو و پیشنهادات مالی آنها تیم فصل آینده خود را انتخاب کنند.
 
کریم انصاری‌فرد هم با پیشنهادهای اروپایی روبروست، پیشنهادهایی که شاید او را به مرکز اروپا بکشاند، البته پیشنهادهای عربی هم وجود داشته که توسط این بازیکن رد شده و این بازیکن به حضور در اروپا امید بسته است.
 
مسعود شجاعی در دو راهی ماندن یا رفتن از لاس پالماس قرار دارد. باشگاه اسپانیایی قصد تعدیل هزینه‌هایش را دارد و اکنون شجاعی باید تصمیم بگیرد که به باشگاهش تخفیف بدهد یا از جزایر قناری به تیم دیگری کوچ کند.
 
علیرضا حقیقی با پیشنهادهایی از ترکیه و پرتغال روبروست. سردار آزمون هم ظاهرا در روبین کازان ماندنی است.
 
علیرضا جهانبخش تصمیم قطعی خود را برای ماندن در لیگ هلند گرفته است. به نظر می‌رسد در روزهای آینده از تیم جدید جهانبخش رونمایی شود.
 
در این میان جواد نکونام کاپیتان تیم ملی با توجه به اینکه پا به سن گذاشته، بخت زیادی برای رفتن به اروپا ندارد مگر اینکه اتفاقات خاصی رخ دهد. اگر تیم‌های ایرانی هم با او کنار نیایند این بازیکن به احتمال زیاد راهی لیگ‌های عربی خواهد شد.
 
علی کریمی هم که در جام جهانی حضور نداشت در حال سبک و سنگین کردن پیشنهادهایش از جمله پیشنهاد باشگاه راه‌آهن است. اگر تیم‌های ایرانی نتوانند کریمی را راضی کنند، احتمال اندکی برای رفتن این بازیکن به لیگ‌های عربی وجود دارد.
منبع: تسنیم