۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

بدترین تعویض تاریخ جام‌جهانی +عکس

مواردی اتفاق افتاده که عکس این قضیه را اثبات کرده است و یک بازیکن به جای بازیکن ضعیفی به میدان رفته و نه تنها تاثیر مثبت نداشته بلکه بدتر از بازیکن اولی هم کار کرده است.
کد خبر : ۱۸۶۹۱۴
صراط: در فوتبال بسیار اتفاق افتاده که یک بازیکن از روی نیمکت به زمین بیاید و با تاثیر مثبت خود نتیجه بازی را به سود تیمش برگرداند و به قولی به "ذخیره طلایی" معروف شود.

 اما مواردی نیز اتفاق افتاده که عکس این قضیه را اثبات کرده است و یک بازیکن به جای بازیکن ضعیفی به میدان رفته و نه تنها تاثیر مثبت نداشته بلکه بدتر از بازیکن اولی هم کار کرده است.

بدترین تعویض تاریخ جام‌جهانی +عکس

موآمپا كازادی از زئير اولين دروازه بانی لقب گرفت كه به دليلی به جز مصدوميت تعويض شد. در جام جهانی 1974 زئير با نتيجه 3 - 0 از يوگوسلاوی عقب بود كه مربی او را بيرون كشيد و البته جانشين او دیمبی توبیلاندو هم مانع ماشین گلزنی یوگوسلاوها نشد و با دریافت 6 گل نتیجه تاریخی 9-0 رقم خورد!

البته در دیدار رده بندی جام جهانی 1994 آمریکا نیکولوف به جای میهایلوف دروازه بان بلغارستان در نیمه دوم به میدان آمد و دروازه اش باز نشد هرچند بلغارستان با همان 4 گلی که در نیمه اول از سوئد دریافت کرد بازی را 4-0 واگذار کرد.