۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

تنها ترس مارادونا برای بازی فینال

اسطوره فوتبال آرژانتین اعلام کرد اگر لیونل مسی بتواند کار او در تیم ملی این کشور را تکرار کند برایش فرش قرمز پهن می‌کند.
کد خبر : ۱۸۷۰۵۹
صراط: تیم‌های ملی آرژانتین و آلمان فردا شب (یکشنبه) و از ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران فینال جام جهانی برزیل را برگزار می‌کنند.

دیگو مارادونا که در جام جهانی 1986 موفق شد با آرژانتین با نتیجه سه بر دو آلمان را شکست دهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند ابراز امیدواری کرد لیونل مسی هم بتواند با درخشش در رویارویی با آلمان جام قهرمانی را بار دیگر به آرژانتین برساند.

مارادونا در آن سال هم قهرمانی را کسب کرد و هم توپ طلا را. به همین خاطر اعلام کرده دوست دارد مسی هم در این جام به چنین افتخارهایی برسد.

وی در این زمینه گفت: اگر مسی بتواند در فینال عنوان قهرمانی را از آن خود کند برایش فرش قرمز پهن می‌کنم. او بازیکنی است که می‌تواند سرنوشت بازی را رقم بزند. تنها ترسی که دارم این است که او خسته باشد اما در فینال جام جهانی نمی‌توانید خسته باشید. می‌دانم که مسی این را درک می‌کند. اگر در فینال نتوانی گل بزنی، فقط بهترین بازیکن دنیا باقی می‌‌مانی.

فینال آلمان و آرژانتین سومین فینالی است که این دو تیم مقابل هم برگزار می‌کنند. مارادونا اعلام کرده خوشحال است که این دیدار را مقابل آلمان برگزار می‌کنند.

وی در این خصوص هم گفت: پیروزی مقابل آلمان دور از ذهن نیست. آرژانتین می‌تواند این کار را انجام دهد. مقابل الجزایر یک آلمان را دیدیم و مقابل برزیل هم یک آلمان ِ دیگر. همه انتظار داشتند برزیل به فینال برسد اما آلمان با پیروزی پر گل به دیدار نهایی رسید. فوتبال آرژانتین هم به روزهای خوبش بازگشته است. پیراهن این تیم پرستیژ خود را از دست داده بود اما اکنون بار دیگر اعتبار پیدا کرده است.

منبع: فارس