۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸

ناامیدی اسکولاری و امیدواری فن‌خال به دیدار رده‌بندی

برزیل و هلند از 30 دقیقه بامداد فردا (یکشنبه) در برزیلیا طی دیدار رده بندی جام جهانی 2014 برزیل به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر : ۱۸۷۰۷۶
صراط: برزیل و هلند از 30 دقیقه بامداد فردا (یکشنبه) در برزیلیا طی دیدار رده بندی جام جهانی 2014 برزیل به مصاف هم خواهند رفت.

اسکولاری درباره بازی امشب با ناامیدی صحبت کرده ولی فن خال هنوز برای ثبت یک رکورد انگیزه دارد.

اسکولاری: رتبه سومی خیلی برایمان کوچک است، ولی باید احترام پیراهن تیم ملی را نگاه داریم

لوئیس فیلیپه اسکولاری از بازیکنانش خواسته نتیجه عجیب و غریب دیدارشان مقابل آلمان را فراموش کرده و روی بازی رده بندی جام جهانی، تمرکز کنند.


فیلیپائو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفته بازی رده بندی فرصتی برای فراموش کردن شکست تاریخی یک به 7 سله سائو مقابل عقاب های اروپایی خواهد بود: "می دانم که کارنامه مربیگری ام تحت تاثیر شکست مقابل آلمان قرار خواهد گرفت، ولی مجبوریم رو به جلو حرکت کرده وبه هدف بعدی مان بنگریم که در این برهه زمانی، بازی رده بندی روز یکشنبه در برزیلیا خواهد بود. توانستیم به نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر دنیا برسیم و تیم های بسیار خوبی قبل از ما از دور رقابت ها کنار رفتند. می دانم که رتبه سومی، هدفی بسیار کوچک تر از آن چیزی است که می خواستیم، ولی باید احترام پیراهن تیم ملی را نگاه داریم."


فن‌خال: می خواهیم بدون شکست برزیل را ترک کرده و تاریخ سازی کنیم

لوئیس فن خال به هم وطنانش در هلند اطمینان داده آنها بدون باخت تورنمنت را ترک خواهند کرد.

فن خال 62 ساله که برای آخرین بار روی صندلی هدایت لاله های نارنجی خواهد نشست، در حالی که پیش تر برگزاری دیدار سوم-چهارمی در جام جهانی را زیر سوال برده بود، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی، اذعان داشته تلاش خواهد کرد با بهترین نتیجه ممکن، آمریکای جنوبی را به مقصد منچستر یونایتد ترک کند: "رویایمان از دست رفته است. برای خودمان هدف داشتیم: می خواستیم قهرمان جهان شویم. در این زمینه نتوانستیم به توفیقی دست یابیم که واقعا دردناک است. تیم ملی هلند هیچ گاه در یک دوره جام جهانی بدون شکست نبوده است. اکنون می خواهیم به این مهم برسیم. امیدوارم بتوانم بازیکنان را آماده کنم، برزیل را شکست دهیم و تاریخ سازی کنیم."

گفتنی است هلند در مسیر رسیدن به دیدار رده بندی، در ضربات پنالتی کاستاریکا را از پیش رو برداشت و در همین ضربات، بازی را به آرژانتین واگذار کرد که هیچ کدام برد و باخت رسمی محسوب نمی شوند و نتیجه بازی مساوی تلقی خواهد شد.