۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱

رستورانی که "ادرار" ذخیره می‌کرد!+عکس

مآموران بهداشت در رستورانی در عربستان، بطری‌های پرشده از ادرار انسان کشف کردند.
کد خبر : ۱۸۷۱۱۴
صراط: ماموران بهداشت و نظارت بر بازار در شهرداري "خميس مشيط" دراستان عسير عربستان، ديروز در بازديد از يكي از رستوران هاي فست فود در منطقه "الرصراص" با بطری‌های پلاستيكي كه با "ادرار انسان" پرشده بود، مواجه شدند.

رستورانی که

روزنامه "الوطن" عربستان به نقل از منابع بهداشتی این استان نوشت: يكي از كارگران اين رستوران، در توجيه اين اقدام مدعی شده كه به علت نبود سرويس هاي بهداشتي در نزديك رستوران، آنان اقدام به اين كار کرده اند تا در فرصت مناسب آنها را دور بیندازند(!)

مسفر الوادعي شهردار "خميس مشيط " در گفتگو با این روزنامه، صحت این خبر را تاييد و از انجام چنين اقدامي توسط كارگران ابراز تاسف كرد.

وي گفت: تحقيقاتي كه برخي از نهادهاي دولتي انجام داده اند، نشان مي دهد كه ادرار انسان در شيشه هايي مخصوص ريخته شده است.

الوادعي افزود: دو كارگر كه تابعيت ترك دارند، در دومغازه كه يكي رستوران و ديگري آجيل فروشي است، كار مي كنند و اين شيشه ها در نزد آنان يافت شده است.

به گفته وی، برخي سنگ هاي عجيب هم در نزد آنان کشف شده و مشاهده اين اشياء عجيب باعث شد كه نمايندگان نهادهاي امنيت و مركز امر به معروف و نهي از منكر، صورتجلسه ای را درخصوص اين حادثه تهيه كند و آن را تحويل مسئولان ذيربط دهد.

شهردار "خميس مشيط" تاکید کرد كه اين اولين بار نيست كه چنين مواردي مشاهده مي شود و ماموران شهرداري پيش از اين نيز با موارد مشابه روبرو شده اند و يك كارگر زن بنگلادشي به خاطر نگهداري شيشه هايي با همان محتويات (ادرار) بازداشت شده بود.

تحقيقاتي كه از اين زن بنگلادشي به عمل آمد، نشان مي دهد كه وي از ادرار انسان براي ساخت مشروب استفاده مي كرده است.

پايگاه هاي شبكه هاي اجتماعي ديروز در سطح گسترده به انتشار عكس ها و تصاويري دراين باره اقدام كردند و شماري از شهروندان، اين اقدام را محكوم كردند و از شهرداري خواستند كه نظارت خود را توسعه دهد و متخلفان را به سزاي اعمال خود برساند.
منبع: العالم