۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴

وضعیت هوای کشور در سه روز آینده

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده به سبب وزش باد نسبتا شدید در جنوب استان سمنان در استان های قم ، شمال اصفهان، مرکزی و جنوب تهران در بعضی ساعات باد ، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود.
کد خبر : ۱۸۷۱۲۲

صراط: احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امشب برای شمال شرق، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر، ارتفاعات البرز، برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق هرمزگان و شرق فارس در ساعات بعد از ظهر ابرناکی، بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته وی، یکشنبه و دوشنبه بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در برخی مناطق شمال غرب و سواحل مرکزی و شرقی خزر رخ می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: طی سه روز آینده در برخی نقاط استان های شرقی به ویژه منطقه زابل باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ می دهد.

وظیفه اظهار داشت: طی این مدت به سبب وزش باد نسبتا شدید در جنوب استان سمنان در استان های قم ، شمال اصفهان، مرکزی و جنوب تهران در بعضی ساعات باد ، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود.

وی افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری در پاره ای نقاط همراه با باد و گرد و خاک و در بعد از ظهر با رشد ابر در ارتفاعات است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت فردا همانند امروز معادل 40 و 27 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.
منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز