۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶

چندطرفدار فوتبال در برزیل مسلمان شدند؟

19 تن از تماشاگران بازی های فوتبال جام جهانی برزیل به کمک کمپین «دعوت» به اسلام گرویدند.
کد خبر : ۱۸۷۱۶۰
صراط: «شیخ خالد تاکی الدین» رئیس شورای رهبران و امور اسلامی برزیل به خبرگزاری آنادولو گفت: پس از آغاز بازی های جام جهانی 2014 برزیل به کمک کمپین های مختلف مانند کمپین «دعوت» و «چرا اسلام» تعداد مشرف شدگان به دین اسلام به 19 تن رسیده است.

وی افزود: در دو روز گذشته سه تن از کشورهای انگلستان، اسپانیا و برزیل با کمک و راهنمایی این کمپین ها شهادتین خود را گفتند و به دین اسلام مشرف شدند.

انجمن اسلامی Fambras با راه اندازی کمپینی با نام «سلام برزیل»  تعداد 65هزار جزوه 32 صفحه ای را تهیه نموده، و در بین برزیلی ها و طرفداران تیم های فوتبال که به این کشور سفر کرده اند توزیع می کند.

علاوه بر این جزوه این کمپین عروسکی نمادین با ظاهری اسلامی  به نام « Salaminho»و نرم افزار موبایل هوشمند برای آشنا سازی غیر مسلمانان با دین اسلام را تهیه کرده است.

مسئولان پروژه چرا اسلام نیز که بزرگترین پروژه مردمی در شمالی آمریکا محسوب می شود،  برای ارائه اطلاعات دقیق و صحیح درمورد دین اسلام و مسلمانان به صدها هزار نفر از طرفداران فوتبال ازروز 12 ژوئن تا 9 جولای در شهر سائوپائولو برزیل بزرگترین شهر در آمریکای جنوبی، کمپین اختصاصی خود را راه اندازی  کرد.

این پروژه در وب سایت خود اعلام کرد: برزیل در سال 2016 نیز میزبان بازی های المپیک خواهد بود، این موقعیت های بسیار مناسبی برای مسلمانان به شمار می آیند تا بتوانند تصورات نادرست را در مورد دین خود تصحیح کنند.

در این دو رویداد کمپینی با عنوان «هدفتان چیست؟» قصد دارد تا به سوالات مردم درباره معنای زندگی، هدف آفرینش،چگونه زیستن و حیات پس از مرگ پاسخ دهد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۳
۰
۰
این کشورا مبلغ دینی میفرستن بعد ما یکسری بازیگر معلومالحال رو میفرستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۳
۰
۰
حالا بازهم بگید فقط ایرانیا مسلمون هستن و برای یار دوازدهم شریفی نیا و ... برا بفرستید برزیل