۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶

تا آخر از اسرائیل حمایت می کنیم

"استفان هارپر" بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان غزه گفت کشورش تا آخر از این رژیم حمایت خواهد کرد.
کد خبر : ۱۸۷۵۲۶
صراط: به نقل از خبرگزاری آناتولی، "استفان هارپر" نخست وزیر کانادا طی بیانیه ای اعلام کرد کشورش از رژیم صهیونیستی حمایت می کند. وی با اشاره به شلیک موشک های مقاومت به سمت شهرک های صهیونیست نشین که در پاسخ به حملات هوایی ارتش اسرائیل به خانه های فلسطینی ها در غزه انجام می گیرد، مدعی شد این اقدامات تروریستی است.

هارپر با طرح این ادعا که جنبش حماس از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کند، دفاع از مردم بی دفاع غزه را به منزله دفاع از به زعم خود اقدامات تروریستی حماس دانست. وی از دیگر کشورهای غربی خواست حملات موشکی مقاومت به سوی شهرک های صهیونیست نشین را متوقف کنند.

نخست وزیر کانادا افزود این کشور از حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود حمایت می کند. وی در بخش دیگری از این نوشته مدعی شد که گروه هایی از مقاومت فلسطینی با حمایت ایران به تامین تجهیزات نظامی و اقدامات تروریستی می پردازند.

این در حالی است که  اقدامات تروریستی واقعی، حملات جنگنده های اسرائیلی بر فراز خانه های مردم بی دفاع در غزه است که طی یک هفته اخیر بیش از 170 شهید و صدها مجروح به جا گذاشته است.

منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز