۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

دوچرخه‌سواری جان کری در وین +عکس

وزرای امور خارجه کشورهای اروپایی و آمریکا که در وین به سر می برند تا مذاکرات هسته ای را برای رسیدن به توافق نهایی به پیش ببرند ، در میان برنامه های گفت و گو نیز به تفریحات خاص خود می پردازند .
کد خبر : ۱۸۷۷۸۴
دوچرخه‌سواری جان کری در وین +عکس
صراط: وزرای امور خارجه کشورهای اروپایی و آمریکا که در وین به سر می برند تا مذاکرات هسته ای را برای رسیدن به توافق نهایی به پیش ببرند ، در میان برنامه های گفت و گو نیز به تفریحات خاص خود می پردازند . جان کری وزیر امور خارجه آمریکا که امروز برای سومین روز پیاپی در وین است ، در جمع کارکنان سفارت آمریکا در اتریش ، به بیان کارهایی پرداخته که در فاصله گفت و گو ها انجام داده و بیان کرده صبحها برای دوچرخه سواری به همراه تعدادی از کارمندان سفارت آمریکا در وین بیرون می رود .

او که از آرام بودن وین و مناظر زیبای این شهر به شدت سر ذوق آمده بود ، گفت : هر روز با دوچرخه مسیری را طی می کنم ، از میان خیابانهای آرام می گذرم . می توانم بگویم امروز تنها ۴ موتور سیکلت و ۱۵ ماشین دیدم . در طول راه در آرامش کامل رکاب می زنم . برایم خیلی جالب است که این شهر اینقدر خلوت و آرام است . از میان خیابانها عبور می کنم . اینجا معماری بسیار جالبی دارد ساختمانها را نگاه می کنم و به تاریخ این شهر فکر می کنم .

جان کری در ادامه افزود : صبح از روی یک پل رد شدم و به جزیره ای رسیدم و به سمت پایین جزیره رفتم . واقعا زیبا بود . فکر می کنم اینجا اینقدر زیباست که برنامه ریزی کنم زیاد به اینجا بیایم .
کارمندان سفارت به شوخی به جان کری گفته اند که وزیر امور خارجه کشورشان را بیشتر از سفیر در محل سفارتخانه آمریکا در وین می بینند !

منبع: افکار
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۳
۱
۲
کصافط