۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۶
خوشبینی والیبالیست‌ها برای صعود به فینال

اظهارات ملی‌پوشان والیبال پس از صعود به نیمه‌نهایی

امیر غفور گفت: افتخارات برزیل برایمان مهم نبود و اینکه چند بار قهرمان المپیک یا جهان شده است. می خواستیم این بازی را به سود خود رقم بزنیم و به نیمه نهایی لیگ جهانی صعود کنیم.
کد خبر : ۱۸۸۱۶۲
صراط: ملی پوشان والیبال کشورمان پس از برتری 3 بر یک مقابل برزیل و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی از عزم راسخ خود برای افتخارآفرینی های بیشتر گفتند.

بلند قامتان تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین دیدار خود در دور نخست مرحله نهایی لیگ جهانی 2014 موفق شدند با برتری 3 بر یک مقابل پرافتخارترین تیم جهان ضمن دستیابی به صدرنشین گروه I جواز صعود به جمع 4 تیم برتر لیگ جهانی را نیز کسب کنند. این برای اولین بار در تاریخ والیبال قاره کهن است که یک تیم آسیایی موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی شده  و تیم کشورمان در دومین حضور خود در لیگ جهانی والیبال ضمن نشان دادن قدرت والیبال ایران  به جهان، والیبال آسیا را نیز سربلند کرده است. تاکنون در تاریخ والیبال کشورمان کسب چنین افتخار بین المللی سابقه نداشته و از این موفقیت می توان به عنوان نقطه عطفی در پیشنه والیبال کشورمان نام برد. پنجه طلایی های والیبال ایران در پایان این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از صعود به مرحله نهایی از مردم خواستند تا برای موفقیت های بیشتر تیم ملی والیبال کشورمان دعا کنند.

امیر غفور: مطمئن بودم برزیل را شکست می دهیم

امتیازآورترین بازیکن ایران پس از پیروزی سه بر یک ایران مقابل برزیل و صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی اظهار داشت: پیش از بازی می دانستم که مطمئنا برزیل را شکست می دهیم و ثابت کردیم که این موضوع برایمان فقط در حد حرف نبود و آن را عملی کردیم. افتخارات برزیل برایمان مهم نبود و اینکه چند بار قهرمان المپیک یا جهان شده است. می خواستیم این بازی را به سود خود رقم بزنیم و به نیمه نهایی لیگ جهانی صعود کنیم. پیروزی مقابل برزیل حاصل تلاش همه بازیکنان بود و خوشحالم به هدفی که از ابتدا برای رسیدن به آن وارد رقابت ها شده بودیم دست یافتیم.

فرهاد قائمی: هیچ گاه قانع نبودیم و همیشه خواستیم بیشتر پیشرفت کنیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران پس از برتری تیم کشورمان مقابل برزیل و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی اظهار کرد: ما یک هدف داشتیم و آن این ارائه بهترین عملکرد خودمان در لیگ جهانی بود. برای ما فرقی نمی کند که با چه تیمی بازی می کنیم. می خواهیم همیشه خواسته مربی را اجرا کنیم. هیچ وقت قانع نبودیم و همیشه می خواهیم پیشرفت کنیم. وی درباره پیش بینی مرحله نیمه نهایی گفت: کسی از آینده خبر ندارد. هر تیمی بهتر باشد در نیمه نهایی برنده می شود. خوشبختانه تماشاگران همیشه ما را در همه لحظات بازی حمایت می کنند. امیدوارم توانسته باشیم دل آنها را شاد کنیم.

فرهاد ظریف: هم قسم شده بودیم که در این مسابقه که حکم مرگ و زندگی را داشت پیروز شویم

لیبروی تیم ملی والیبال ایران پس از برتری تیم کشورمان مقابل برزیل و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی گفت: بازی سختی بود. این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی داشت. هم قسم شده بودیم که این بازی را ببریم. خود من می دانستیم که برزیل را 3 بر صفر یا 3 بر یک می بریم. وی افزود: می دانم که در این روزهای عزیز با دعای مردم توانستیم به این مرحله برسیم. هنوز هم به دعای مردم نیاز داریم. ما بازی های سخت تری را پیش رو داریم. هر بازی شرایط خودش را دارد. تا همین جا هم خوشحالم که مردم از ما راضی هستند.

عادل غلامی:  ما تا اینجا خوب بودیم و حالا هم شانس قهرمانی داریم

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران پس از برتری تیم کشورمان مقابل برزیل و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی اظهار اظهار داشت : بازی خوبی بود. همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند تا پیروز شویم. به نظرم ما تا این مرحله از مسابقات خیلی خوب بودیم. حالا هم شانس قهرمانی داریم. مطمئن باشید برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد. وی افزود: این پیروزی را به همه مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم که از ما راضی باشند.

مجتبی میرزاجانپور:  امیدوارم مردم راضی باشند و در شب های احیا ما را دعا کنند

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران پس از برتری تیم کشورمان مقابل برزیل و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی گفت: بازی خوبی بود. در دو گیم اول خوب بودیم. در سرویس و دفاع عملکرد موثری داشتیم. اما در گیم سوم ضعیف کار کردیم. نمی دانم چرا اما بازی را از دست دادیم. وی افزود: در گیم چهارم توانستیم بازی را پس بگیریم. خدا را شاکرم که توانستیم در شبی که تماشاگران ایرانی زیادی حضور داشتند، برنده از زمین خارج شویم. جو خیلی خوبی در سالن بود. امشب شب احیاست. توانستیم کاری کنیم که در این شب عزیز مردم راضی باشند و ما را در شب‌های احیا دعا کنند.

منبع: والیبال ایران
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۳
۲
۰
قانعی غفور و ..... همگی عالی بودند و ما مردم ایران افتخار می کنیم به این بازیکنان و... ولی چرا اینقدر پاداششان در مقایسه با فوتبالیستهای کشورمان کم است؟