۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
از رسیدگی به اقدامات دولت قبل تا لگد زدن به مرده!

ناطق چگونه به پروژه تخریب احمدی‌نژاد پیوست؟

در صحبت های ناطق نوری که با "تدبیر" رسانه ملی با "تاخیر" پخش می شد، انتقادهای او از صداوسیما حذف شده بود. وی در بخشی از صحبت های خود از سانسور صحبت هایش توسط صدا و سیما گله‌مند بود.
کد خبر : ۱۸۸۲۶۱

گروه سیاسی "صراط"_شب احیا که بعد از یک سال دوندگی روزگار، انسان خود را برای مناجات و خلوت کردن با خدا آماده می کند، نیازمند آرامش هر چه بیشتر و مجلسی بی ریا و بدون حاشیه است، تا با خدای خود هر چه بیشتر به شب نشینی بپردازد.

اما این روزها گویا مطامع سیاسی و کینه های به دل گرفته شده در سال های قبل سر باز کرده و حرم امام خمینی (ره) که هر سال جز شلوغ ترین مراسم قدر بود، جولانگاه افراد سیاسی نزدیک به سید حسن خمینی و پدر همسر او شده است.

ناطق نوری نیز از این کاروان سیاسی باز نمانده و امسال در مراسم احیای شب بیست و یکم رمضان چند خطی هم گریز به دولت قبل زد و فریاد از باب از بین رفتن بیت المال بر آورد.

ناطق هم به پروژه تمام عیار تخریب احمدی نژاد پیوست
ناطق در شب احیای 21ماه رمضان

"شب کنایه آمیز ناطق" در حرم امام خمینی نه تنها به دولت قبل اختصاص داشت بلکه در نهایت نظام را به حیف و میل بیت المال و عدم برخورد با متهمان به دلیل مصلحت اندیشی متهم کرد.

ناطق که این روزها به شدت بر فعالیت سیاسی او افزوده شده و حتی خبرها از دورخیزش برای ریاست مجلس شورای اسلامی حکایت دارد، با انتقاد از عدم برخورد با دولت قبل، در عین تعجب عدم رسیدگی به اقدامات احمدی نژاد را به وضعیت مرده ای تشبیه کرد که ارزش لگد زدن هم ندارد.

ناطق‌نوری به تفسیر بخش‌هایی از خطبه معروف شقشقیه حضرت علی(ع) پرداخت و صحبت های خود و وضعیت جامعه را با حکم رانی علی (ع) تطبیق داد وخواستار آن شد که عدل و داد به کشور برگردد.

ناطق سپس با اوج دادن به سخنرانی خود و شبیه نمودن بخشی از آن با دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد آورد: "اگر بنا شود فرد مسئولیتی را عهده‌دار شود و پس از آن بگوید هرگونه که دلم خواست بیت‌المال را خرج و هزینه می‌کنم و تا هنگامی که مسئولیت دارد بگوییم که مصلحت نیست سخنی مطرح کنیم و پس از دوران مسئولیت نیز بگوییم که حالا آن فرد رفته و دیگر به مرده لگد نمی‌زنند، پس چه زمانی باید حساب بیت‌المال رسیدگی شود؟ مگر ما نمی‌گوییم شیعه علی و پیرو ایشان هستیم؟"

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به برخی اخبار مطرح شده درباره اختلاس در دولت گذشته پرداخت و گفت: "مردم مدام از خودشان مي‌پرسند پس تكليف چند ميلياردي كه حيف و ميل كردند، چه شد؟ سوال مي‌كنند كه بيمه تامين اجتماعي چه شد؟ رسيدگي كنيد و پاسخ مردم را بدهيد. اگر هم نتوانستيد بگوييد نتوانستيم و دلايل را براي آنها بيان كنيد. ما كه نبايد با مردم رودربايستي داشته باشيم."

در صحبت های ناطق نوری که با "تدبیر" رسانه ملی با "تاخیر" از شبکه دو سیما پخش می شد، انتقادهای او از سیمای جمهوری اسلامی حذف شده بود. وی در بخشی از صحبت های خود از سانسور صحبت هایش توسط صدا و سیما گله مند بود.

پیش تر نیز ناطق پس از انتخاب روحانی به سمت ریاست جمهوری در خصوص درآمدهای دولت احمدینژاد طی هشت سال گذشته گفته بود:‌ پول نفتی که دولت قبل داشته برابر یا بیشتر از پول نفت از زمان مظفرالدین شاه تا پایان دولت خاتمی بود.


ناطق هم به پروژه تمام عیار تخریب احمدی نژاد پیوست


درگیری سیاسی ناطق و احمدی نژاد به کجا بر می گردد؟

در موسم شلوغ کاندیداهای ریاست جمهوری سال 1384 آن زمان که برخی از اصولگرایان شاخص همچون لاریجانی برای پادرمیانی ناطق در میان کاندیداهای اصولگرا به سراغ او رفتند، "شیخ نور" به شرط اینکه نظر او فصل الاخطاب همه آنها باشد قبول کرد که "ریش سفیدی" این چند اصولگرای سودای پاستور به سر زده را به عهده بگیرد.

نتیجه معلوم بود، قرار بود نظر ناطق بر روی علی لاریجانی معطوف و ختم شود که همین گونه هم شد و خروجی بر اساس نظر ناطق، علی لاریجانی شد. ولی احمدی نژاد بر خلاف ناطق نوری، تصمیم به این گرفت که به تنهایی و جدا از سیستم "شیخوخیت" وارد کارزار انتخابات شود، که در نهایت این یک دندگی او باعث شد که به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی برگزیده شود.

این البته یک روی اختلاف احمدی نژاد با ناطق نوری بود که هر روز گسترده تر و عمیق تر می نمود و در مناظره های انتخاباتی سال 88 به اوج خود رسید؛ آن زمان که احمدی نژاد در مقابل میر حسین موسوی این جمله را بر زبان آورد: "پسرهای آقای ناطق دارند تو کشور چکار می کنند؟!"

در آن زمان، ناطق حتی در فتنه هم اعلام موضع نکرد و در ردیف ساکتین فتنه قرار گرفت.

ناطق نوری در زمان سوگند حسن روحانی و همچنین افتتاحیه مجلس نهم در مجلس شورای اسلامی زمانی که احمدی نژاد وارد ساختمان بهارستان شد، بلافاصله صندلی خود را ترک کرد تا عمق اختلافات با او را نمایان سازد.

 ناطق هم به پروژه تمام عیار تخریب احمدی نژاد پیوست

به محض اینکه احمدی نژاد در پشت تریبون قرار گرفت حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری صحن مجلس را ترک کرد

ناطق هم به پروژه تمام عیار تخریب احمدی نژاد پیوست
نظرات بینندگان
كارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۳
۱۴۹
۱۶۰
شبي كه احمدي نژاد با وقاحت تمام با آبروي ناطق بازي كرد را فراموش كردي ؟؟‌
طلبه
|
Turkey
|
۱۱:۴۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۳
۷۰
۴۵
حاجی باید قبول کرد که وهابیت و صهیونسزم در تضعیف شیعه بدست عوامل مزدور و خائن خود که بیت المال را تاراج کردند و خرافات را وارد دین کردند و اختلاسها کردند و به نام دین مردم را گریزان کردند از دین بسیار موفق بوده اند. ضربه ای که .. و دار و دسته اش به مملکت و شیعه زد بی نظیر است
ای شرات (بقول کریم شیره ای مدارتون) شما هم درین خیانتها شریک هستید
می دانم که مثل همیشه سانسور می کنید ولی امیدوارم که بخوانید و آگاه شوید که چقدر عملکردتان با داعشیان و وهابیان و طالبان مشابه است
متوسلیان
|
-
|
۱۲:۰۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۳
۱۲۵
۵۵
شیخوخیت اشرافی!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۳
۵۰
۶۵
آقای ناطق با پشت کردن به احمدی نژاد وفاداری خود را به امام و انقلاب نشان دادند!!! درود بر ناطق،درود بر همه مخالفان احمدی نژاد ........ که میلیاردها دلار پول مردم ایران و کشور ایران را ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
۹
۲۵
آقای ناطق از اولش هم می دونست که حرفای احمدی نزاد ارزش شنیدن نداره به همین خاطر به محض اینکه احمدی نزاد رفت پشت تریبون ناطق هم مجلس راترک کرد
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز