۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
حسینی در هیچ جلسه‌ای حاضر نشده است

پرسپولیس درباره سیدجلال افشاگری می‌کند

مدیرعامل و مسئولان پرسپولیس از اقدام سیدجلال ناراحت و دلخور هستند و قصد دارند بزودی مبلغ پیشنهادی این بازیکن به سرخپوشان را افشا کنند تا هواداران این باشگاه بدانند که دلیل تمدید نکردن قرارداد وی چیست!
کد خبر : ۱۸۸۲۸۸
 صراط: در حالی که رسانه های قطری از پیوستن قطعی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به تیم الاهلی این کشور خبر داده اند، این بازیکن عقد قرارداد نهایی با این تیم را رد کرده است.

سیدجلال حسینی مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان مسابقات جام جهانی به یکی از مهمترین سوژه های نقل و انتقالات لیگ چهاردهم تبدیل شد و در حالی که پرسپولیسی ها در تلاش بودند تا او را در این تیم حفظ کنند، اما روند مذاکرات به گونه ای پیش رفت که طرفین نتوانستند به طور رودررو با یکدیگر گفتگو کنند.

به گفته یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این مدت علیرضا رحیمی مدیرعامل سرخپوشان بارها با سیدجلال حسینی قرار مذاکره گذاشت اما این بازیکن در هیچکدام از این قرارها حاضر نشد. این اتفاق در حالی رخ داد که سایت های قطری از پیوستن این بازیکن به تیم الاهلی این کشور خبر دادند.

با این حال سیدجلال این انتقال را قطعی ندانسته و هنوز فضای مذاکره با باشگاه سرخپوش تهران را باز گذاشته است. خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که مدیرعامل و مسئولان پرسپولیس از اقدام سیدجلال ناراحت و دلخور هستند و قصد دارند بزودی مبلغ پیشنهادی این بازیکن به سرخپوشان را افشا کنند تا هواداران این باشگاه بدانند که دلیل تمدید نکردن قرارداد وی چیست!
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۳
۱
۰
وقتی پارسال چهار میلیارد گرفته خوب معلومه امسال با دو میلیاردم راضی نمیشه
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز