۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

ماه عسل دوقسمتی شد

ادامه ماجرای به چاه افتادن ژیلا نقوی اعلایی و همسرش در برنامه امشب «ماه عسل» روایت می‌شود.
کد خبر : ۱۸۸۳۳۴
صراط: به دلیل استقبال گسترده مخاطبان از برنامه شب گذشته «ماه عسل» و بنا به درخواست‌ها و سوالات متعدد آنها پیرامون این قصه از برنامه، ادامه داستان به چاه افتادن ژیلا نقوی اعلایی و کشته شدن همسرش با حضور خود او و ناجیان این واقعه روایت می‌شود.

نقوی و همسرش مرداد ماه سال گذشته و بر اثر تشویق‌ها و ترغیب‌های کارگرشان و به انگیزه پیدا کردن گنج راهی یکی از مناطق اطراف شهر می‌شوند. اما کارگر پس از درگیری با همسر نقوی، او و شوهرش را نیز به چاه می‌اندازد.

وی 7 شب در چاه می‌ماند و در حالی‌که جنازه همسرش نیز در کنار او است از این حادثه جان سالم به در برده و پلیس با پیگیری‌های خود، تحت نظر قرار دادن کارگر و اعتراف گرفتن از او موفق به پیدا کردن وی می‌شود.

برنامه تلویزیونی «ماه عسل» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که با تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی و با اجرای خود او هر روز ساعت 19 روی آنتن می‌رود.

 این بانو و همسرش که به طمع یافتن گنج بدون هیچ منطقی به بیابانی می‌روند که گنج پیدا کنند، دیشب با حضور در برنامه «ماه عسل» ضمن روایت این اتفاق به بیان مطالبی مذهبی از ذکر دعا و خواندن قرآن می‌پرداخت و آنچه در برنامه اصلا مورد توجه قرار نگرفت این بود که رسانه ملی به عنوان یک رسانه فراگیر وظیفه دارد رفتار اسلامی و عقلانی را ترویج کند. نقد طمع‌ورزی و توجه به رفتار عقلانی که مورد توجه اسلام نیز هست در برنامه دیشب کاملا مغفول بود.

منبع: مهر