۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
واکنش سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس به خبر صراط

تجمع کارکنان مترو نشان از ضعف مدیریت شهرداری است/این تجمع‌ها بحران اعتراض در کشور ایجاد می‌کند

متاسفانه ضعف‌های مدیریتی منجر به بحران اجتماعی می شود و به طور حتم ادامه چنین روندی مشکلاتی را در حوزه شهرداری و مترو ایجاد می‌کند.
کد خبر : ۱۸۸۳۶۶
گروه اجتماعی صراط" - در پی انتشار خبری با عنوان آیا معترضین مترو اسیر شده اند؟ + تصاویر
در صراط نیوز، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از عدم پرداخت حقوق و دستمزد به کارکنان یکی از شرکت‌های طرف قرارداد با متروی تهران از سوی شرکت مترو، گفت: این تجمع نشان از مدیریت ضعیف شهرداری است .

ایرج عبدی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از تجمع کارکنان یکی از شرکت‌های طرف قرارداد با متروی تهران در پی دریافت نکردن حقوق و دستمزد خود، افزود: واقعیت آن است یکی از وظایف اصلی مدیران و مسئولان پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خود است و این مهم باید جزو اولویت کاری آنها واقع شود زیرا امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور، ‌مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: بدون‌شک تجمع‌های صورت گرفته از سوی کارکنان یکی از شرکت‌های طرف قرارداد با متروی تهران ناشی از بلاتکلیقی در پرداخت دستمزدی است که جزو حق و حقوق آنها محسوب می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه اگر در پرداخت حقوق کوتاهی سرزده باید با متخلفان برخورد شود، تصریح کرد: شهرداری راهکارهای زیادی برای تامین حقوق کارکنان مترو دارد زیرا این سازمان اقدام به پروژه‌های بزرگی می‌کند که اعتبارات خوبی را برای آن رقم می‌زند.

عبدی تاکید کرد: این تجمع‌ها بحران اعتراض را در کشور ایجاد می‌کند این درحالی است که تامین امنیت شغلی و زندگی کارکنان باید فاکتور مهمی برای شهرداری و مسئولان مترو باشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تجمع جمعی از کارکنان مترو در پی دریافت نکردن حقوق و دستمزد خود را نشان از مدیریت ضعیف شهرداری دانست و گفت: متاسفانه ضعف‌های مدیریتی منجر به بحران اجتماعی می شود و به طور حتم ادامه چنین روندی مشکلاتی را در حوزه شهرداری و مترو ایجاد می‌کند.

گفتنی است در روزهای شنبه و سه شنبه هفته گذشته کارکنان شرکت بهکار انجام از شرکت های زیر مجموعه متروی تهران، تجمع اعتراضی را به دلیل انچه دریافت نکردن حقوق و مزایای خود میخواندند در مقابل مترو ترتیب داده بودند .
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۲۹ تير ۱۳۹۳
۳۰
۵
خدا به داد کارگران مظلوم پروژه های عسلویه برسه

باز اینا فریادرسی دارند اونا که فراموش شدگان تاریخند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۳
۱۴
۱۹
شهرداری تهران خطوط مترو را به خوبی در زیرپوست شهر توسعه داده است و خدمات عمرانی بسیاری در سالهای گذشته داشته است و امیدواریم این مشکل را هم به خوبی مدیریت نماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۳
۱۲
۲
این آقای عبدی خودش تو انتخابات تو ستاد قالیباف بود بعد که قالیباف رای نیاورد یک شبه اصلاح طلب شد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۴ - ۳۰ تير ۱۳۹۳
۱۴
۴
کلی پول در معاونت اجتماعی شهرداری حیف و میل می کنند حقوق این بدبختا را نمی دهند
علي عمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۳۰ تير ۱۳۹۳
۸
۵
بله واقعا" همين است متاسفانه ضعف‌های مدیریتی منجر به بحران اجتماعی می شود و به طور حتم ادامه چنین روندی مشکلاتی را در نظام ايجاد ميكند. آقاي ........ و پسرانش فقط دنبال پول هستند و بيا ببين چه كاركردند و دارند ميكنند شركتهاي تجاري و خصوصي با پول هاي شهرداري و ووو بريزوبه پاشهاي گوناگون در حوزه هاي مختلف حال چه درشهرداري باشد يا در سازمانهاي وابسته و شركتهاي وابسته به شهرداري يك نمونه اش در شركت مترو كه در سال 1390 با عوض شدن مدير عامل سابق جناب آقاي ربيعي نوجواني را آورد برسر قدرت بزرگترين شركت تخصصي حمل ونقل ريلي پايتخت گذاشت كه هيچ تجربه و سوادي در اين خصوص نداشت نوجواني كه با مدرك ليسانس تقلبي و وابستگي اش به ............................. سپس با بريزوبه پاشهاي بالا در دوران انتخابات بودجه اين شركت تخصصي تزريق شد به بدنه تبليغات هاي آقاي شهردار و با استخدام هاي نزديك به 4هزار نفر به اين نيت كه جهت كسب راي براي آقاي شهردار بودند البته اين استخدامها مساوي با رديف بودجه مترو نبود و حال كه با اين همه مصيبتي كه در شركت بهره برداري مترو رخ داد شهردار آمد آن نوجوان تازه به دوران رسيده اي كه شركت مترو را به ته دره برده بود را مدير عامل ............... كرده كه دقيقا" آن شركت روي پول خوابيده است خودتان ببينيد و قضاوت كنيد عملكرد شهردار و تميش را .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۳
۱۲
۱۲
البته میدونم که دلیل اینکه شما از مدیریت شهری تهران انتقاد میکنید چیه

چون تحویلت نمیگیره ناراحتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۳
۱۰
۲۰
مطمئن باشيد پشت اين قضيه فرزندان هاشمي قرار دارند.