۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲

شیطان پرستی در شب ضربت خوردن مولی الموحدین(ع)

افرادی در شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) در حالی که قرص‌های روانگردان مصرف کرده بودند، با پوشیدن لباس‌های مخصوص، آویختن آلت‌های عجیب به خود و به دست کردن انگشترهای ستاره پنج‌پر، با برپایی مراسم رقص و پایکوبی به عبادت شیطان مشغول بوده‌اند.
کد خبر : ۱۸۸۳۹۵
شیطان پرستی در شب ضربت خوردن مولی الموحدین(ع)
صراط: روزنامه "شهروند" از دستگیری 8 شیطان‌پرست توسط ماموران اداره محیط‌ زیست فیروزکوه خبر داد.

بر اساس آنچه در خبر این روزنامه آمده است، این افراد در شب ضربت خوردن حضرت علی(ع) در حالی که قرص‌های روانگردان مصرف کرده بودند، با پوشیدن لباس‌های مخصوص، آویختن آلت‌های عجیب به خود و به دست کردن انگشترهای ستاره پنج‌پر، با برپایی مراسم رقص و پایکوبی به عبادت شیطان مشغول بوده‌اند.

علی‌اکبر انارکی فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه در این‌باره گفت: ماموران اداره حفاظت از محیط‌ زیست این شهرستان در حین گشت‌زنی در منطقه‌ای دورافتاده در اطراف روستای زرین‌دشت فیروزکوه به تعدادی افراد با شکل و شمایلی خاص و آویختن ابزارآلاتی با نماد و شمایل ویژه مواجه شدند که مراتب را به نیروی انتظامی و بسیج شهرستان فیروزکوه اطلاع دادند. مقامات قضایی شهرستان فیروزکوه، ماموران نیروی انتظامی و نیروهای بسیج به سرعت خود را به منطقه اعلام‌شده رساندند و این افراد را دستگیر کردند.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه این افراد اکنون در بازداشت به‌ سر می‌برند، گفت: این گروه در ۲ شب در یک منزل کارگری و در فاصله ۵ کیلومتری از کوه به صورت عریان به رقص و پایکوبی، مصرف مواد توهم‌زا و اعمال غیرانسانی مشغول بوده‌اند.

منبع: ابنا
نظرات بینندگان
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
۲۴
۱
خدا لعنتشون کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
۸
۳
عزیزم الان که دارم این نظر رو مینویسم این هشت نفر ازاد شدن و توی خونه شون دارن اب هویج بستنی میخورن
ناهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
۷
۳
خوب شیطان به این احمق ها کمک میکرد تا دستگیر نشوند واقعا حیف نون و . . .