۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲

داورزني: انتظارات از واليبال به حق است

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: نتايج تيم ملي در ليگ جهاني امسال راضي‌کننده بود اما بايد براي سال‌ آينده نقاط ضعف خود را برطرف کنيم.
کد خبر : ۱۸۸۶۱۲
صراط: محمدرضا داورزني پس از کسب مقام چهارم واليبال در ليگ جهاني و بازگشت به ايران اظهار داشت: حضور در ليگ جهاني و رسيدن به مقام چهارم تجربه بزرگي بود که براي واليبال ايران حاصل شد. جا دارد که براي سال آينده نقاط ضعف خود را برطرف کنيم و براي المپيک 2016 و 2020 پشتوانه بسازيم.

وي ادامه داد: انتظارات از تيم ملي واليبال به حق و به جا است اما نبايد غوره نشده مويز شويم، بايد به درجه‌اي برسيم که روي سکوي جهاني برويم.

رئيس فدراسيون واليبال با تشکر از حمايت مردم و مسئولان ورزش کشور گفت: در جريان 6 مسابقه که در تهران داشتيم حمايت‌هاي بسيار خوبي از تيم ملي صورت گرفت و اين قوت قلبي براي بازيکنان بود. کادر فني و بازيکنان هم به خوبي به وظيفه خود عمل کردند، فکر کنم نتايج راضي‌کننده باشد.

داورزني در مورد ادامه برنامه‌هاي تيم ملي گفت: بازيکنان يک هفته استراحت مي‌کنند و پس از آن براي مسابقات قهرماني جهان که از 12 شهريور در لهستان آغاز مي‌شود آماده خواهند شد. مطمئناً شرايط بهتري در اين رقابت‌ها خواهيم داشت. جاي شهرام محمودي در مرحله نهايي ليگ جهاني خالي بود و اميدوارم بدون آسيب‌ديدگي به مسابقات جهاني برويم.



منبع: فارس