۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲

یوفا پاری‌سن‌ژرمن را جریمه کرد

اتحادیه فوتبال اروپا در نخستین بازی پاری‌سن‌ژرمن در رقابت‌های اروپایی محدودیتی برای این تیم در نظر گرفت.
کد خبر : ۱۸۸۷۱۷
صراط: اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را به دلیل رفتار ناپسند تماشاگرانش در دیدار فصل گذشته مقابل چلسی جریمه کرد. این جریمه شامل تعطیلی بخشی از ورزشگاه اختصاصی این تیم در نخستین بازی اروپایی است.

هواداران پاری‌سن‌ژرمن متهم شده بودند که در دیدار مقابل آبی‌پوشان لندنی به هواداران معلول چلسی فحاشی و توهین کرده‌اند.

میلیونرهای پاریس که برای دومین سال متوالی به قهرمانی لوشامپیونه فرانسه رسیده‌اند خود به خود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند و به این ترتیب در نخستین بازی که در ورزشگاه پارک ‌دو پرنس به میدان خواهند رفت بخشی از این ورزشگاه به روی تماشاگران بسته خواهد بود.

اتحادیه فوتبال اروپا با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام  کرد: کمیته انضباطی و اخلاق یوفا دستور تعطیلی جایگاه‌های 104 و 105 پارک ‌دو پرنس، ورزشگاه اختصاصی پاری‌سن‌ژرمن را در نخستین بازی این تیم در رقابت‌های اروپایی که میزبانش خواهد بود، داده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این محرومیت به خاطر رفتار تبعیض‌آمیز برخی از هواداران پاری‌سن‌ژرمن با هواداران معلول چلسی در دیدار رفت دو تیم در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ دوم آوریل 2014 در نظر گرفته شده است.

شاگردان لوران بلان فصل گذشته در مجموع دو دیدار رفت‌و‌برگشت مقابل چلسی به نتیجه تساوی 3 بر 3 رسیدند ولی به دلیل گل‌خورده در خانه، مغلوب شاگردان ژوزه مورینیو شدند و از رسیدن به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها بازماندند.


منبع: تسنیم