۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

کامنت های جالب مردم برای وزیر ارتباطات

بیان دو نمونه از سیاست‌های کلان وزارت ارتباطات در زمینه ارائه خدمات و تعرفه‌ها، نظرات جالبی را از سوی مردم به همراه داشت.
کد خبر : ۱۸۸۸۱۵
صراط:  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار ویدئویی در شبکه اجتماعی خود که عنوان " سیاست وزارت ارتباطات خدمات بیشتر به همراه کاهش تعرفه ها است" را دارد، به ذکر سیاست‌های کلی و راهبرد اصلی این وزارتخانه پرداخته که نظرات جالبی را از سوی دوستان اجتماعی‌اش به همراه داشته است.

واعظی در این ویدئو کوتاه اشاره‌ای به سیاست این وزارتخانه داشته و گفته است که ما در وزارت ارتباطات سرویس و خدمات بهتر و تعرفه های پایین در بخش تلفن همراه را دنبال می‌کنیم.

وی همچنین عنوان کرده است که در حوزه اینترنت هم شرکت زیرساخت 35 درصد قیمت پهنای باند را تخفیف داد تا مردم با 20 درصد کاهش تعرفه مواجه شوند و اینترنت را ارزان‌تر دریافت کنند.

برخی کامنت‌های دوستان آقای وزیر به این شرح است:

1. شما کم کم دارید به محبوب‌ترین وزیر جوانان تبدیل می‌شوید؛ امیدوارم با همین صلابت و پشتکار بالا به کارهایتان ادامه دهید واقعا کاهش تعرفه‌ها برای ما مردم مهم است.

2. آقای واعظی دوست‌تان داریم از صمیم قلب - از وقتی وزیر ارتباطات هستید کلی سرعت اینترنت رفته بالا قیمت‌های اینترنت را پایین آوردید همینطور اپراتورهای تلفن همراه؛ یعنی تو کشور یک وزیری که رو حرفش باشه شمایید.

3. از وقتی شما اومدین ‌آنتن‌دهی گوشی‌ها کمتر شده‌ها. یا خودتون گوشی ندارید یا ...

4. دکتر جان!!! دریغ از یک خط تلفن(چالوس- حوزه 1 شهری) از سال 88 تا حالا نتونستیم داشته باشیم. عجیب نیست؟

5. سلام آقای واعظی گل. مگر طرح رومینگ داده اجرا نشده؟ من در منطقه‌ای کار میکنم که دکل ایرانسل هست ولی دکل همراه اول نیست و فکر میکردم مشکل آنتن‌دهی ضعیف گوشیم حل می‌شود. ولی نشد!!

6. شما اشاره کردید 35 درصد زیرساخت تخفیف داده ولی نکته در اینجا هست که شرکت زیر ساخت ابتدا 2500 درصد پهنای باند را گرانتر به مصرف کننده می‌فروشد بعد 35 درصد تخفیف می‌‌دهد این کار چگونه توجیه می‌شود.

7. سلام آقای وزیر خیلی دوستون داریم اگر فیلترشکن خواستین بیاین سراغ خودم.

پیشنهاد فیلترشکن به کسی که نهاد زیرمجموعه تحت امر او (شرکت ارتباطات زیرساخت) مجری فیلرینگ است نیز نکته جالب به نظر می‌رسد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
بهمن
|
Germany
|
۱۴:۰۶ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
۳
۱
مخابرات از وقتی افتاد دست .....دیگه به درد نخور شد . اینترنت میده نصف سرعت واقعی . ...