۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

جنگ ادامه‌دار هواداران دایی و کریمی

چند روز بعد از خداحافظی مرد شماره ۸ پرسپولیس دعوا بین طرفداران او و علی دایی در شبکه های اجتماعی در سطح گسترده ای ادامه دارد.
کد خبر : ۱۸۸۸۸۴
صراط: در حالی که بیش از 48 ساعت از خداحافظی ناگهانی علی کریمی از فوتبال می گذرد همچنان بلوایی در شبکه های اجتماعی در همین خصوص برپاست.

هواداران کریمی که گویا خیلی از وداع بازیکن محبوب شان ناراحت هستند و البته دلیل خداحافظی او را سرمربی کنونی پرسپولیس می دانند، بلافاصله در سطح گسترده ای از شبکه های اجتماعی به نوشتن علیه علی دایی اقدام کردند و طبیعی بود که بدون پاسخ هم از سوی طرفداران دایی نمانند.

در این میان طرفداران این دو شخصیت پرسپولیسی که هر یک مرد محبوب خود را محق و لایق حضور در این باشگاه پر هوادار می دانند در طول دو روز گذشته بدترین حملات را به یکدیگر ترتیب داده و با وجود گذشت چند روز از این خداحافظی همچنان به دعوا و جدل‌های خود در شبکه های اجتماعی ادامه می دهند.

جام جم ورزشی با گشتی در دنیای شبکه های اجتماعی تنها بخشی از درگیری طرفداران این دو شخصیت را در قالب نظرات آنها به تصویر کشیده است که در زیر می خوانید:

 

*****

*کسی مگه میتونه به علی دایی توهین کنه؟اسطوره فوتبال ایرانه.کیو معتبر تر از اون داریم؟

*ببخشید اقای کریمی کمتر علی دایی نیست بعد به نظر مردم احترام بذار

* دوستان مگه همین آقای به اصطلاح با شخصیت وجادوگر تو برنامه 90 با دهن خودش نگفت پرسپولیس یه تیم فوتبال بود که دیگه برای من تموم شده الان از تراکتور پول میگیرم وتیم من تراکتوره. پس چه توقعی از تیم پرسپولیس داره .به نظر من هر کی علی کریمی رو پرسپولیسی بدونه خودش پرسپولیسی نیست زنده باد علی دایی ودوستداراش

*علی کریمی یه چیز دیگست !

*علی فقط دایی.شاگرد آقای گل جهان شدن لیاقت میخواد که کریمی نداره

*علی دایی اگر یه خرده اخلاق خوبی داشت و مغرور نبود میشد یکی مثل تختی ولی حیف...

*جناب کریمی تو هر تیمی رفت جز حاشیه و بدبختی به بار نیاورد؟

*مگه بهتر از علی دایی هم داریم که حال خبیث و کثیف رو بگیره

*واقعا که چی بشه کسی حالا با هر دلیلی از فوتبال رفته چونکه نخواسته بازی کنه .تقصیر کسی دیگه است . اگر دایی می گفت بیاد پرسپولیس کریمی که این همه حرف پشت سر دایی زده بود واقعا روش می شد بیاد پرسپولیس ؟کریمی کم ادمی نبود برای خودش ان زمان که حرف می زد فکر این روزها را هم میکرد اگر واقعا دلش می خواست بیاید پرسپولیس اونکه می دانست دایی با تیم سال بعد هم قرارداد دارد. چرا درباره دایی حرف زد. گذشته ان اگر ادم خوبی هست الان باید خودش پا پیش بگذره مگر حرف از مردانگی و پهلوانی نمی زند .دایی بعد تو خوب باش بخاطر تیم که شروع لیگ هست وارد حاشیه نشود.

* توهین نمیکنیم ولی اقای دایی بدونه کریمی سروره همین.جادوگر

*باید به اون بدبختا بگیم که ایرانو با علی دایی میشناسند گاگولا زنده باد دایی

*یادتون نیس...ولی با علی دایی ابروی پاره فقط با غیرتش..آره غیرتش...تکرار میکنم...غیرتش...واسه ایران بازی میکرد

* فوتبال ایران یه طرف علی دایی یه طرف.

*علی فقط داییییی

* اگه علی دایی صد هزار بار اقای گل و بهتر ین بازیکن جهان بشه به گرد پای کریمی نمیرسه چون معرفت کریمی رو نداره

* اول بگو معرفت یعنی چی بعد ادعا کن علی کریمی معرفت داره؟!!

*چیزی از ارزش های شهریار با اراجیف یه مشت آدم کم نخواهد شد

* هواداری علی کریمی که به علی دایی توهین می کنن بدونن علی آقای ما با این حرفا فقط بزرگتر میشه....

* نه کریمی نه پروین فقط علی دایی

* دایی یادت باشه کریمی سرورته

* اونایی که دلیل خداحافظی علی کریمی رو "علی دائی" میدونن، باید بگم،هیچی از فوتبال نمیدونن

*نام علی دایی همچنان محکم و پرقدرت و استوار خواهد بود . . .

*کریمی فردی بی سواد و بی ادب است

*الکی از علی دایی دفاع نکنید دیگه فک کنم کلینتون هم بدونه دایی چشم دیدن حاج علی مونه نداره علی کریمی بهترین 8 دنیاس .

*آقای دایی انقدر واسه فوتبال مملکتمون زحمت کشیده که به جرات میگم این سخت کوشی وشجاعتش در همه ی عرصه ها ی اجتماعی، مخصوصا فوتبال قابل تحسین هست، و آقای دایی چهره ی موفق والگوی ایران محسوب میشه

*امیدوارم پیج های چیپی که از کریمی حمایت می کنن یاد بگیرن ! یعنی میاد اون روزی که ایرانی جماعت برای بزرگ کردن اسطوره اش نیازی به کوچک شماردن اسطوره ها ی دیگر نداشته باشد؟ ...

اینها بخشی از هزاران نظراتی است که طرفداران علی دایی و علی کریمی در صفحات هواداری نوشته اند.

یکی از صفحات بسیار مشهور طرفداران علی دایی که البته از سوی خود علی دایی مدیریت نمی شود و علی دایی هم بارها به این نکته اشاره کرده بود امروز نوشت: «پس از هتاکی های بیشمار عده ای بی اصل و نسب،نسبت به افتخار ایران و مرد روزهای سخت از طرف مدیریت صفحه این یک بیت شعر تقدیم به شناسنامه فوتبال ایران:


تو در مقام مُروت کم از درخت مباش
که سنگ میزنند و میوه میریزد»

این صفحه منتسب به دایی همچنین ادعا کرده که علی کریمی بدش نمی آید این توهین ها نصیب دایی شود و او دلیل خداحافظی اش از فوتبال اعلام شود. مدیریت این صفحه نوشته است:

«دوستان اشاره کرده اند که چرا وی با پیراهن پرسپولیس خداحافظی نکرد؟جواب:مگر یکبار با پیراهن پرسپولیس خداحافظی نکرد؟!»

از سویی دیگر صفحه منتسب به علی کریمی نوشته: «دوستان! ارزش آدم ها به تعداد گل های ملی نیست، به چیزی است که در درک برخی نمی گنجد! همه آنهایی که باعث شدند علی کریمی ما بدون پیراهن پرسپولیس از فوتبال برود واگذرشان با خدا....»

منبع: جام جم