۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴

چند کودک فلسطینی تاکنون قربانی شدند

با گذشت پانزدهمین روز تجاوزگری های رژیم صهیونیستی به نوار، غزه شمار شهدای فلسطینی به بیش از 637 شهید رسید و شمار مجروحان از مرز 3 هزار و 700 نفر گذشت.
کد خبر : ۱۸۸۹۱۲
صراط: خبرگزاری فلسطینی "وفا" به نقل از مرکز حقوق بشر فلسطین، اعلام کرد که تاکنون 151 کودک در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید و 926 کودک دیگر مجروح شده اند؛ شمار شهدای زن فلسطینی نیز به 85 شهید و شمار مجروحان زن به 641 نفر رسیده است.

"روسیا الیوم" در گزارشی در این خصوص نوشت: سازمان ملل متحد روز سه شنبه اعلام کرده است که غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه هیچ راهی برای در امان ماندن از حملات نظامی اشغالگران ندارند و کودکان غزه بهای سنگینی برای این حملات وحشیانه می پردازند.

"ینس لایرکه" سخنگوی دفتر کمک های انسانی سازمان ملل در ژنو به خبرنگاران گفت: دست کم 107 هزار کودک فلسطینی به علت مشکلات موجود، نیازمند حمایت روحی و اجتماعی هستند.

مرکز حقوق بشر فلسطین اعلام کرد که تا کنون 469 باب منزل مسکونی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به طور کامل ویران شده است.

به گفته منابع فلسطینی در چند روز اخیر شهرها و اردوگاه های نوار غزه از رفح تا بیت حانون آماج حملات هوایی، زمینی و دریایی شدید صهیونیست ها بوده و در این حملات حتی منازل مسکونی، مساجد و باشگاه های ورزشی نیز در امان نبوده است.
منبع: العالم