۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱

بورسیه تحصیلی در قبال تبلیغ اسرائیل

اسرائیل پیشنهاد داده است تا به دانشجویانی که به نفع اسرائیل در فضای مجازی مانند فیس بوک و توئیتر فعالیت کنند، در یکی از 7 دانشگاه خود بورسیه تحصیلی بدهد.
کد خبر : ۱۸۹۰۲۶
صراط: روزنامه انگلیسی ایندیپندنت (independent) نوشت: برای یک مبارزه تبلیغاتی و بهبود وجهه اسرائیل در جهان، اسرائیل پیشنهاد داده است تا به دانشجویانی که به نفع این رژیم در فضای مجازی مانند فیس بوک و توئیتر فعالیت کنند، در یکی از 7 دانشگاه خود بورسیه تحصیلی بدهد.

دفتر بنامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در پیشنهادی به دانشجویان خارجی اعلام کرده است در صورتی که به نفع سیاست های اسرائیل فعالیت اجتماعی داشته باشند و از سیاست های این رژیم  حمایت کنند، به آنها بورسیه تحصیلی داده بشود.

اسرائیل این فعالیت را در حالی آغاز کرده است که موضوع تحریم اسرائیل در بسیاری از مسائل سیاسی و اقتصادی در جهان دیده می شود و روند فضای مجازی نیز به شدت علیه حملات اسرائیل به غزه می باشد.

تلاش های رژیم صهیونیستی برای نشان دادن چهره ای متفاوت از خوی وحشیگری این رژیم در شبکه های اجتماعی در حالی صورت می گیرد که هفدهمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی با 732 شهید فلسطینی در حال سپری است و بسیاری از مراکز درمانی و بهداشتی غزه که مملو از زنان و کودکان بی دفاع و زخمی است، هر لحظه تحت شدیدترین حملات اسرائیل قرار دارد.

طبق آنچه روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشته بود: در گذشته رسم بر این بود که استخدام نیروهای جاسوس در ابتدا با شناسایی آن ها و بعد ارتباط با شخص مورد نظر صورت می گرفت و سعی می کردند نظر وی را برای استخدام در موساد جلب کنند، اما اکنون همه چیز تغییر کرده است.

اکنون موساد از طریق فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی دست به استخدام افراد می زند و خیلی از اوقات با نیرنگ و حیله سعی می کند اشخاص مد نظر خود را برای فعالیت های جاسوسی به کار گیرد.

بورسیه تحصیلی در قبال تبلیغ اسرائیل


منبع: جام نیوز
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
۰
۰
سایت ال... تا دیشب که مطلبی را برایش فرستادم حتی یک عکس هم از فاجعه غزه منتشر نمی کرد