۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸

ازدرگیری‌مربیان تاگزارشگری به‌سبک‌دهه۶۰

مربیان استقلال و تراکتورسازی در پایان نیمه اول با یکدیگر درگیر شدند.
کد خبر : ۱۸۹۰۶۲
صراط: تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی تبریز در فینال چهارجانبه جام شهدا از ساعت 22:15 امشب به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

* در حالی که بازی در جریان بود یکی از مسئولان برگزاری مسابقه با حسین خطیبی یکی از مربیان تراکتورسازی درگیری لفظی پیدا کرد و دقایقی نیمکت تراکتورسازی متشنج شد. در این لحظه غلامرضا بهروان وارد عمل شد و از نیمکت‌نشینان تراکتورسازی خواست آرامش خود را حفظ کنند.

* پس از گل محمد قاضی هواداران، بازیکنان و رسول خطیبی به قضاوت داور اعتراض شدید کرده و هواداران تراکتورسازی قلعه‌نویی را به مافیا متهم کردند.

* در یک صحنه قاضی موفق به گلزنی شد اما داور معتقد بود مهاجم استقلال روی دروازه‌بان تراکتورسازی مرتکب خطا شده است. در این صحنه حامد لک دروازه‌بان تراکتورسازی و محمد قاضی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

* هر زمان که بازیکنان استقلال در محوطه جریمه تراکتورسازی تبریز سرنگون می‌شدند تماشاگران تراکتورسازی با کنایه شعار پنالتی - پنالتی سر می‌دادند.

* از این بازی استقبال نسبتاً خوبی شده و حدود 10 هزار نفر در ورزشگاه تختی حضور دارند که 700 تا 800 نفر از آنها را تماشاگران تراکتورسازی تشکیل می‌دهند.

* با توجه به جایگاه نامناسبی که برای گزارشگران در ورزشگاه تختی وجود دارد این بار مسئولان برگزاری صندلی کنار زمین قرار دادند که جواد خیابانی به سبک دهه 60 و 70 به گزارش این بازی بپردازد.

* رسول خطیبی بارها به قضاوت داور بازی اعتراض کرد. تماشاگران تراکتورسازی او را با شعار «رسول پاشا» تشویق می‌کردند.

* در پایان نیمه نخست بازیکنان استقلال برای اعتراض به اعلام گل تیم حریف به سمت داور رفتند که کادر فنی ابتدا به منظور آرام کردن بازیکنان وارد عمل شدند اما در ادامه رسول و حسین خطیبی سرمربی و مربی تراکتورسازی با ستار همدانی مربی استقلال به جر و بحث پرداختند و اگر دخالت حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ نبود کار به جاهای باریک‌تر می‌کشید.

در این میان تماشاگران استقلال هم شروع به فحاشی کردند که امیر قلعه نویی از آنها خواست این کار را انجام ندهند.

منبع: تسنیم