۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

حضور مریلا زارعی راهپیمایی روز قدس

مریلا زارعی که با جمعی از سینماگران در راهپیمایی روز قدس حضور یافته است، می گوید آمده است با حضورش یک صدا به صداهای معترض اضافه شود و به گوش سردمداران سازمان ملل برسد.
کد خبر : ۱۸۹۱۱۸
صراط: مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون درباره انگیزه اش از حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: مگر می‌شود انسان باشی و عاطفه داشته باشی و این صحنه های غم انگیز و جنایت هایی را که در غزه اتفاق می‌افتد، ببینی و سکوت کنی. مگر می شود کشتار زنان و کودکان را ببینی و هیچ واکنشی نسبت به این اتفاق نداشته باشی.

بازیگر برنده سیمرغ بلورین از سی و دومین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: این کوچکترین و کمترین حرکتی است که می توان نسبت به این واقعه داشت.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر با حضور من یک صدا هم به صداهای معترض دیگر اضافه شود و باعث شود که این کسانی که سردمدار سازمان ملل هستند از خواب خود بیدار شوند، من به هدفم رسیده ام.

زارعی در پاسخ به اینکه عده ای می گویند هنرمندان در مراسم این چنینی حاضر نمی شوند، گفت: این امر مشخص است که هنرمندان همیشه همراه و در کنار مردم بوده اند و اگر گاهی این اتفاق ها نیفتاده به دلیل مسائل کاری و گرفتاریهای مختلف است. من معتقدم هنرمندان باید با حضور در فیلم هایی که با این موضوعات ساخته می شود، حمایت اصلی خود را نسبت به این وقایع اعلام و دِین خود را ادا کنند.

منبع: مهر
برچسب ها: زارعی غزه قدس صراط
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز